Jump to content
KRASI_HONDA

Дискусия...

Recommended Posts

Пеивт на всички колеги.Искам да повдигна една интересна на последък тема ЗА колите с дясна дирекция. мнения и впеяатления от колеги с такива коли кой каквото може да каже по теамта..... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ни скараш с тази тема пич :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KRASI_HONDA

Що .. :huh: Просто ми е интересно кои какво мисли и ако има коелги с такива коли да кайат мнение ....интересно е... евтини и хубави коли има но с тези гевреци на мястото на жабката....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз преди години имах 2 такива коли ,исузу.Дори не ми правеше впечатление че са с дясна дирекция.Единствено когато се лепнеш зад някой камион,нямаш никаква видимост за изпреварване.Тука в форума имаше един пич беше си сложил камера с монитор и ми се стори доста яко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пеивт и на теб :thumbs1: Такова обсъждане имаше вече, потърси из по-старите теми ;) Общо взето имаше мнения от сорта на: 1. Аз имам и си я карам без никакви грижи;2. Това е лудост трябва да ги забранят; 3. Тези който са регистрирани да останат , но нови да не се регистрират; -това е и моето мнение. 4. Задължително трябват да имат камери; и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващата ми ще е с десен волан със сигурност ;)

аре и Драгича обърна резбата..... :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То къде няма пътища и всичко е криво, а остава да имаш и кола с десен волан то тогава ще трябва да си в крак с модата. Тук всичко е наопаки така че карай ще ти хареса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолутно не ми прави впечатление с изключение както каза колегата ако си зад тир изванградско...но пак не мисля,че е кои знае какав проблем стига колата ти да не е харбалет...И другото,което искам да отбележа: ако мога да карам супра 3л. дв. турбо за 300£ изощо не се замислям каде е волана,ако ще и на задната седалка да е... :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Хюнати

Аз си карам с десен волан от 4-5 год. вече,както и с нормален,и нямам никакви затруднения,поне предимството е,че мога да си купя по-евтина кола.А и ми е много интересно как около мене се опразва по задръстванията като видят жена с десен волан,че и лекичко ударена отпред(както е в момента):worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Десен,ляв-като си левак,пак ша са хакнеш в дървото! :worthy:

 

Сега сериозно-от година си карам колата с десен волан.Разбира се,че има неудобство с изпреварването извън града.

Но като имаш до теб навигатор,проблема изчезва.Другия вариант е слагаш камера и телевизор и си ок(аз съм тоя "един пич беше си сложил камера с монитор и.....").Друг поблем е да свикнеш с лявата ръка-скоростите(ако е автоматик е доста по-лесно) а с дясната да тръскаш цигарата през джама. ;)

Предимствата-ооооооо,те са много сериозни.Първото ГОЛЯМО такова е цената-ако имаш да кажем 5 бона за кола в БГ вземаш 14,15годишна на X километри.За същите тези парички от братска Англия-7-8 годишна!!!Конкретно за моята-2000г.на 140 000км-9000лв.!Цена по това време в БГ-18000лв. на X километри.

Друго предимство-колите са подьржани и то много добре,сервизни книжки и т.н.Снимат точно нещата,които у нас се мъчат да скрият-жулнато,ударено,ръждичка,скъсано-веднага си наясно.

Относно това за забрани и т.н.-един пич дето монтира номерата в КАТ Пловдив ми каза наскоро: "всяка втора кола която регистрираме е с десен волан"!

 

Та карам си я колицата и хич не ми дреме! :worthy: Като станем повече-ще обърнем движението! :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DeLSoL

Като станем повече-ще обърнем движението! :):P:P:tooth::tooth::tooth::tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе свиква се, но в нашето движение винаги трябва да се има едно на ум. А за извънградско... чувал съм, че някои поглеждали от дясно на колата отпред, преди да я изпреварят отляво.Лично аз не бих си взел никога кола с дясна дирекция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе свиква се, но в нашето движение винаги трябва да се има едно на ум.

А за извънградско... чувал съм, че някои поглеждали от дясно на колата отпред, преди да я изпреварят отляво.

 

Лично аз не бих си взел никога кола с дясна дирекция.

Колега,не се заричай! :)

Гледам Дел Сол караш,падаш си по спортни коли.Ако ти предложат ето това:

1998 HONDA INTEGRA 1.8 Type-R

Публикувано изображение

 

за 11 000 лв.-няма ли да се замислиш мноого дълбоко? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте за марката, но все пак е японец :)

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Серийният спортен автомобил ще се произвежда в 2 варианта. Версията GT ще бъде доста евтина за Япония - около $ 20 000, но за останалите държави се предвижда тя да е по-скъпа. Освен това "Тойота" планира в новата кола да бъде сложено "греблото" на задния капак, което бе извадено от употреба през 1995 г.

Първоначално от фирмата обявиха, че автомобилът ще бъде снабден с 1.5-литров "боксер", но след обединението със "Субару" това се промени. Именно "Субару" ще произвежда двигателя за новата машина - 2-литров с мощност 200 к.с.

По-скъпата версия GT-4 ще бъде снабдена с двигателя на "Субару" Импреза STI, чийто работен обем е 3 л, а мощността - 310 к.с. Има вероятност дори той да бъде монтиран отзад, за да облекчи предницата и да направи автомобила по-лесно управляем.

 

Пък ако ще и с диагонална дирекция да е! :)

Редактирано от Fido Dido

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карах един црх 2 години по4ти и се свиква , в началото е е....но заради видимоста,но после свикваш да гледаш през колите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...