martjo 35 #1 Публикувано 18 Октомври, 2008 (Редактирано) Колеги здравейте!Моля да ме извините, ако има такъв въпрос вече, но търся в темите вече 1 час и не мога да открия подобна тема!Става дума а следното. 3 месеца си ремонтирам колата - изправяне на калници и вежди, мазане с антикор и тем подобни, преправяне на брони, мигачи, фарове. Когато демонтирах резервоара баз да искам счупих единия вход (или изход) на two - way valve. След много търсене на такава част се оказа, че не мога да я открия или поне не в България (в Русия я предлагаха!). Един приятел ме посъветва да махна съвсем този дял от системата - този прословут клапан, charkoal filter и да запуша отворите. Така и направих. Днес запалих колата и вървеше добре. На 6000 оборота се включи защитата. Изгасих двигателя и след малко пак го стартитах. Тук се появи този проблем: натискам газта и на 3000 оборота изключва. Иначе си поддържа ниските обороти нормално.Акумулаторът ми беше слаб, и не съм запушил единия соленоид от системата, която премахнах. http://forums.hondabg.com/index.php?automo...si&img=7435Не знам дали това е оказало някакво влияние?Изчистих грешките от ЕКУ-то, но пак си остава проблемът. Под стелката на пасажерското място ми прмигва веднъж светодиодът. По сервизната книжка мисля че е кислородния датчик (oxygen sensor).Моля ви помогнете, защото за един миг се изпари еуфорията от 3 месечната работаПоздрави:Мартин Маринов Редактирано 18 Октомври, 2008 от martjo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #2 Отговорено 18 Октомври, 2008 Според мен ECU-то е минало в авариен режим... следователно трябва да оправиш въпросният сензор или да видиш от къде произлиза проблема, защото компютъра май май няма да ти позволи да караш над 3к. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martjo 35 #3 Отговорено 18 Октомври, 2008 Утре рано ще видя тези неща. Благодаря ти много за отговора, дано наистина излезе от това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #4 Отговорено 18 Октомври, 2008 И аз мисля, че ECU-то е в авариен режим и е установен сериозен проблем, тогава изключва на 3К оборота. При някои грешки не ограничава оборотите, макар и да работи в авариен режим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martjo 35 #5 Отговорено 29 Октомври, 2008 Оправихме проблема Задръстен бензинов филтър се оказа. Голям зор докато го извадим, най-вероятно не е свалян от как кола е станала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове