Jump to content
martjo

прекъсвачът се включва на 3000 оборота

Recommended Posts

Колеги здравейте!Моля да ме извините, ако има такъв въпрос вече, но търся в темите вече 1 час и не мога да открия подобна тема!Става дума а следното. 3 месеца си ремонтирам колата - изправяне на калници и вежди, мазане с антикор и тем подобни, преправяне на брони, мигачи, фарове. Когато демонтирах резервоара баз да искам счупих единия вход (или изход) на two - way valve. След много търсене на такава част се оказа, че не мога да я открия или поне не в България (в Русия я предлагаха!). Един приятел ме посъветва да махна съвсем този дял от системата - този прословут клапан, charkoal filter и да запуша отворите. Така и направих. Днес запалих колата и вървеше добре. На 6000 оборота се включи защитата. Изгасих двигателя и след малко пак го стартитах. Тук се появи този проблем: натискам газта и на 3000 оборота изключва. Иначе си поддържа ниските обороти нормално.Акумулаторът ми беше слаб, и не съм запушил единия соленоид от системата, която премахнах. http://forums.hondabg.com/index.php?automo...si&img=7435Не знам дали това е оказало някакво влияние?Изчистих грешките от ЕКУ-то, но пак си остава проблемът. Под стелката на пасажерското място ми прмигва веднъж светодиодът. По сервизната книжка мисля че е кислородния датчик (oxygen sensor).Моля ви помогнете, защото за един миг се изпари еуфорията от 3 месечната работа:dry:Поздрави:Мартин Маринов

Редактирано от martjo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ECU-то е минало в авариен режим... следователно трябва да оправиш въпросният сензор или да видиш от къде произлиза проблема, защото компютъра май май няма да ти позволи да караш над 3к.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре рано ще видя тези неща. Благодаря ти много за отговора, дано наистина излезе от това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че ECU-то е в авариен режим и е установен сериозен проблем, тогава изключва на 3К оборота. При някои грешки не ограничава оборотите, макар и да работи в авариен режим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправихме проблема :hondarulez: Задръстен бензинов филтър се оказа. Голям зор докато го извадим, най-вероятно не е свалян от как кола е станала ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...