DjIvo 1 #1 Публикувано 17 Октомври, 2008 Здравейте колеги,от 5-6 месеца карам Акорд 89г с Б20А8 мотор и след като вече 3-4 пъти почти го прегрях видях че охлаждащите перки на радиатора изобщо не се включват.Започнах да търся причината но не мога да я открия-вода има,проверих бушоните,пробвах перките с директен кабел от акумолатора-работят(едната перка е за климатика) а незнам къде да търся проблема вече,най лошото е че почти няма нясто да се бръкне,всичко е много набутано.Ако някой може да даде полезен съвет ще съм много благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan74 3 #2 Отговорено 17 Октомври, 2008 Провери ли датчика , който включва перките? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DjIvo 1 #3 Отговорено 17 Октомври, 2008 Провери ли датчика , който включва перките?Незнам къде е,на Пасата ми е на радиатора ама на Хондата идея си нямам къде е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 17 Октомври, 2008 пи4,проблема ти явно е в датчика на перката.ако нормално не работи,а като го дадеш директно вклучва,значи не ти е добре проводника.обикновенно от бушон директно на датчика отива( +),а през датчика минава само (-).датчика са 2 пластинки,които при нагрчване от водата(антифриза)се опират една в друга и пускат - кам перката и тя трагва да варти.вариант 1-датчика не сработва(сменяш го с нов-10тина лева е)намира се някаде по корпуса на радиатора,развива се,и се завива новия,ако го сменяш ти гледаи,че на новия може да няма медна дифтунка,прастенче което оплатнява да не ти испуска вода,ако няма слагаш старото.вариант 2-(+) от бушона ти е прекаснат някаде,наи вазможно да ти е прегорял в обувката на клемата на радиатора,или покраи бушона,преди или след него.с мултицет можеш лесно да провериш всичко,ако знаеш как се ползва.ако не както каза,пускаш директен + от акумулатора кам перката,и след като загрее колата,ако датчика е здрав и сработи и с директен + перката ще трагне.ако не трагне с директен + при загряла кола ,значи датчика не сработва.пиши кво е станало.успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fido Dido 4 #5 Отговорено 17 Октомври, 2008 Докато оправиш проблема, включи перката да работи непрекъснато. Може да нямаш парно и да не загрява, но поне ще избегнеш за момента бъдещи ремонти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DjIvo 1 #6 Отговорено 20 Октомври, 2008 Проблема вече е решен Оказа се че кабелните обувки в буксата на датчика който включва перките са окислени и няма добър контакт.Смених ги и вече всичко е наред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове