thc444 0 #1 Публикувано 17 Октомври, 2008 Здравейте,Имам Хонда Сивик седан модел 92 г. Двигателя е D15B2. Преди време се появи следния проблем.След като я покарам известно време, докато загрее например, и я угася не мога да я запаля докато не изстине. Когато завъртя ключа стартера върти, но единствения резултат от това е да ми светне индикацията "Check engine" на таблото. След като върна ключа индикацията изгасва и ако опитам пак да запаля има същия резултат. Забелязах, че след като се охлади, например 10-15 мин, пали от раз. Не след дълго обаче се убедих, че проблема е именно в топлината, защото се опитах веднъж да я запаля след като слънцето доста здраво я беше напекло, а не я бях карал 3-4 дни. Резултата беше същия и пак не можах да запаля. Трябваше да ходя пеша. В резултат на опитите ми за запалване ми падна акумулатора. Опитах да я запаля с бутане, пускайки я по нанадолнище, но пак ми светна същата индикация и започна да се дави. Сега например ако я бутна или сложа акумулатор ще запали и дори е възможно да не се ебава няколко дни. Случвало се да я закарам на сервиз и да не мога да им покажа какво се случва защото тя пали всеки път. Проблема се появява когато си иска, но е доста неприятно на бензиностанция или когато бързам.Имал ли е някой същия проблем и може ли да ми каже как се решава?Има ли нещо което може да блокира запалването даже и при бутане?Възможно ли е бобината за запалването да е некачествена, повредена или дефектна?Какво по електрониката може да прави проблем при вдигане на температура?Какъв сервиз на Хонда можете да ми препоръчате, различен от този на Омбре? - там бяха безпомощни. Е, смениха ми гарнитура, но тя по-принцип си беше за смяна.Мерси предварително.Ако някой има допълнителни въпроси да ги постне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vex #2 Отговорено 17 Октомври, 2008 Започни с това, да провериш каква грешка се записва в ECU, това ще те насочи към проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 17 Октомври, 2008 А главното реле презапоявано ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djiga 0 #4 Отговорено 17 Октомври, 2008 И аз съм за главното реле.Аз така си оправих проблема... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thc444 0 #5 Отговорено 3 Ноември, 2008 Главното реле се опитвах да го отварям и успях но, чесно казано не забелязах нищо нередно. Аз съм компютърджия и чесно казано от коли нищо не разбирам и не ме е интересувало. Дайте ми информация за някой, който наистина може да го оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest AMD #6 Отговорено 3 Ноември, 2008 Трябвало да презапоиш всички спойки щом си го отворил .Ако не ти се занимава погледни в раздела "сервизи и магазини" има няколко сервиза.Най добрият вариант според мен е при Омбре да я закараш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове