Jump to content
borko

Педала на спирачката е твърд преди да запаля на СУТРИНТА

Recommended Posts

Педала на спирачките ми е твърд на сутринта преди да запаля. Ако са минали няколко часа, няма проблем, но остане ли за 1 нощ и педала е на камък.Ако съм спрял на наклон трябва доста силно да се набера на педала да удържа колата да не тръгне.По другите форуми четох за същия проблем - било някакво уплътнение на тройник с вакуум, но нямам идея при хонда как стои въпроса.В сервиза ми казаха, че може да е някакво уплътнение на сервото на спирачките, но ако е нещо по елементарно(някой маркуч примерно) и лесно се оправя ми се иска да го оправя, че дразни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Педала на спирачките ми е твърд на сутринта преди да запаля. Ако са минали няколко часа, няма проблем, но остане ли за 1 нощ и педала е на камък.Ако съм спрял на наклон трябва доста силно да се набера на педала да удържа колата да не тръгне.По другите форуми четох за същия проблем - било някакво уплътнение на тройник с вакуум, но нямам идея при хонда как стои въпроса.В сервиза ми казаха, че може да е някакво уплътнение на сервото на спирачките, но ако е нещо по елементарно(някой маркуч примерно) и лесно се оправя ми се иска да го оправя, че дразни.

Колега виж клпана който стои на марку4а .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

Колега виж клпана който стои на марку4а .

може и да е от оплатненията на спирачната помпа към сервото.

 

borko не се шашкай толкова заради това. Нормално е все пак за по-дълъг период от време вакума да пада. Да ти кажа моята не съм я заглеждал(просто не ми е правило впечатление).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клапана се намира точно на маркуча за вакума(обикновено е посредата). А вероятността да са напукани е нищожна. Тези маркучи заводско са си много качествени за разлика от тези който ги продават(пълни боклуци). По добре да взимаш маркучи от морга от колкото да се купуват нови(защото старите ще те изкарат много повече).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Педала на спирачките ми е твърд на сутринта преди да запаля. Ако са минали няколко часа, няма проблем, но остане ли за 1 нощ и педала е на камък.Ако съм спрял на наклон трябва доста силно да се набера на педала да удържа колата да не тръгне.По другите форуми четох за същия проблем - било някакво уплътнение на тройник с вакуум, но нямам идея при хонда как стои въпроса.В сервиза ми казаха, че може да е някакво уплътнение на сервото на спирачките, но ако е нещо по елементарно(някой маркуч примерно) и лесно се оправя ми се иска да го оправя, че дразни.

Само 1 не ми стана ясно защо държиш спирачката при загасен двигател ?Включи на скорост просто ..... Естествено е да е по трърд защото нямаш серво при изключен двигател Според мене търсиш проблем там където го няма но ти си знаеш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека пали колата и е нормално да натисне съединител и спирачка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...