Jump to content
Guest AMD

Спирачки

Recommended Posts

Guest AMD

Скоро забелязах ,че педала на спирачките се втвърдява и колата неще да спира.Това го прави от време на време :confused: Кое е според вас --сервото, спирачната помпа или някой пробит маркуч.На място при натиснат педал ,оборотите падат малко.Дайте идеи от кое е :confused:П.П:Сменил съм спирачната течност и обезвъздуших цялостно спирачките и пак същото

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L
:confused: и аз да се присЪединя към колегата И АЗ имам същите симптоми. самоче при мен постоянно е твърд сервото ми е оки мерихме го с манометър както го дават в мануалса Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

АМD ти сливи ли имаш в устата че не пита ? :confused: Така както го описваш си е сервото. Като натисне почва да смуче въздух от някъде и заради това ти падат оборотите . K1r1L - явно не си карал москвич :confused: Сервото като му се преебе и педала си седи вечно твърд нищо че има вакум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сливи ли имаш в устата

Да :confused: но дали е от него или от някой маркуч .Не го прави всеки път този номер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами то там е само 1 :confused: и едно клапанче на него .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ем интересното е че преди не беше така, работеше си колата стоя 7-м месеца без да беше барана и от тогава е така преди имаше много добри спирачки..

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен нее от сервото.. Даже сам почти сигорен от каде е!Щом е стояла колата значи имаш някакво запушване по трабите на спирачките! Неможе да прекара течноста за това е твард педала.. за оборотите може и да има нешо пробито .. нямам обяснение Провери си маркичите и трабите ,продухаи ги по някакф начин ..

Редактирано от AlexDJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сервото се пробва дали работи като изгаси6 колата,помпи6 прдала и тои се втвардява,даржи6 го в положение натиснат както е твард и пали6 колата.ако след стартиране на мотора педала ти плавно слезе надоло и омекне до нормално положение,зна4и сервото ти е здраво.а за този проблем с втвардяването на педала,когато има ваздух в системат педала може и да ти хлатва надоло,и да ти се втвардява.не мисля 4е има запу6ена траба,от ко да се запу6и от седене,нали пак си е пална сас спира4на те4ност,няма от де да влязат боклуци,по скоро ти задаржа някое буталце на сп апарати,свали буците и ги раздвижи.една кола я обезвазду6авахме 4 пати както се прави,помпи_задраж и тн,и все има6е ваздух,зокато не я обезвазду6ихме на самотек.успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

Спирачните апарати са добре, на единият му сменях буталото и маншоните понеже задържаше лекоОбезвъздушаването беше и на 4-те колела

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си сигурен 4е не ти задаржа ни6то рпобваи да обезвазду6и6 пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как точно веднъж му заяжда цилиндърчето друг път не :confused: Или ако е запушена тръбичка след като натиснеш педала на спирачките тази течност дето е минала през запушването какво ще я върне ??? :confused: А за въздух в спирачките по-скоро ще е мек педала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BLEIN MONO

Колега да си сменял скоро накладки? защото при мен имаше такъв проблем - нови накладки, стари дискове и докато се напаснат едни към други, педала бе ту твърд, ту мек но общо взето нямах добри спирачки около 200 километра от смяната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pitbuls

траби4ка според мене няма как да се запу6и,а за тва с накладките колегата може да е прав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накладките не са нови , равномерно износени са .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз залагам на серво!Според мен започва да ти се втвърдява мембраната на сервото!Забележи дали след изрязване на двигателя педала си омеква и после пак дали се втвърдява!Както каза Герги явно не си карал москвич ;) !Иначе оборота си е нормално да пада малко!Почти на всяка кола ,като земеш да помпиш повечко на спирачката започва да пада оборота,нормално все пак смуче въздух това серво!Поздрави!П.П :За Teror1sta : Серво а или ? :thumbs1:;) ;)

Редактирано от InsaneP

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

Това за москвича към мен ли беше или към колегата :D (2 години съм карал ,а в момента карам една Нива-знам ги руските машини колко спират ) Каква е функцията на клапанчето на маркуча ?

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

Каква е функцията на клапанчето на маркуча ?

да не позволява да минава въздух на обратната посока. п.п. Към InsaneP: май май а или ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

teror1staКогато е загаснал двигателя забрави да допълниш.Иначе вакуума от колекторите е по-голям от усилието на мембраната върху клапана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пръв поглед маркуча, който излиза от сервото е здрав ,също така при натиснат педал на спирачките и палене хлътва леко . :thumbs1: и пак го направи този номер ,като този път беше от по висока скорост.От калпави накладки може ли да се получи това ?

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по проблема :) оказа се, че предният десен апарат не работи както трябва,буталото е леко клеясало а при по голямо изваждане се прибира с голям зор.Смених спирачният маркуч и раздвижих буталото (което си е за смяна) почистих водачите и ги намазах с графитна смазка и като цяло педала на спирачките поомекна малко.Следва смяна на накладките, понеже този Lucas е абсолютно менте и нови спирачни дискове :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а маркуча в какво състояние беше ????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти го покажа :) според мен и той е бил позапушен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...