Nikolay Kozloduy 6 #1 Публикувано 12 Октомври, 2008 Колеги, дайте мнения и предложения и изобщо всякаква информация която може да помогне в случая. Купих колата преди около месец и половина, и преди 1-2 дена реших със смяната на маслото да сменя и свещите. Всичко добре, но най-дясната свещ (4-та мисля че се пада) се отвива до едно положение и почва да затяга. От останалите 3 свещи 2 бяха завити "нормално" а 1-вата пак "леко неграмотно" (по-малко) накриво но там всичко мина гладко ... Смени 3 свещи в края на краищата .. остана проблемната 4-та. Държа да кажа, че процедурата по смяната беше на напълно загрял двигател. Мисълта ми е ( не съм пробвал още 'щото нямам подходящия инструмент) дали при студен двигател отвиването ще е по-лесно или в който и да било случай резбата на главата вече си е заминала безвъзвратно и ме чака ходене по мъките 27-ми епизод? Още по-хубавото е, че съм в Атина и тук майсторите в сервизите си слагат едни цени дето .. не ми се разправя ... Който си е имал вземане-даване с гръцки майстори знае за какво става на въпрос. Дано само да не се наложи сваляне на глава ... но ако не стане да се развие без последствия за резбата ... май до там ще се стигне .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Morpheus 4 #2 Отговорено 12 Октомври, 2008 на топъл двигател нормално да затяга, трябва да изчакаш да изстине напълно тогава се пробвай пак, ако си прецакал резбата. МНННННООООУУУ кофти щото доста кинти ще хвърлиш за една резба пък и не се знае дали ще стане.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 12 Октомври, 2008 на топъл двигател нормално да затяга, трябва да изчакаш да изстине напълно тогава се пробвай пак, ако си прецакал резбата. МНННННООООУУУ кофти щото доста кинти ще хвърлиш за една резба пък и не се знае дали ще стане.УспехЗащо си мислиш, че е нормално да затяга на топъл двигател - няма такова нещо...Резбата е заминала при завиването на свещта, за това затяга при отвиване.Проблемът идва от това, че при разпробиването, нарязване на нова резба за преходна втулка с по голям диаметър, цилиндъра ще се напълни със стружки.Опитай да оправиш резбата с метчик и завий новата свещ, дано затвори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest AMD #4 Отговорено 12 Октомври, 2008 Капни някакво масло и пробвай пак полека , да не се скъса свеща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Nikolay Kozloduy #5 Отговорено 12 Октомври, 2008 Мда ... не ми хареса и когато майстора дето ми сменява маслото и свещите като почна да отвива свеща и тя започна да затяга спря и каза "Ехоме провлима .." ... завърта още малко .. спира и вика "Ехи мегало провлима!" . .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове