Ross 0 #1 Публикувано 6 Октомври, 2008 Здравейте,Тъй като на скоро си продадох дзвера, съм се насочил към новия Civic.Защо дизел? Ми защото от както имах Галант дизел съм фен на дизела!Ta въпросът ми е кара ли някой такава?Разбрах че е с верига. Не е ли по-шумна?И накрая някой има ли информация за Chip тунинг за този модел?Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #2 Отговорено 6 Октомври, 2008 http://www.hardwarebg.com/forum/showthread...969&page=52ей там гледах 2ма твърдящи че са слагали чип на 2.2 cdti - пиши и ги питай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest marto_1.8 #3 Отговорено 6 Октомври, 2008 Здравейте,Тъй като на скоро си продадох дзвера, съм се насочил към новия Civic.Защо дизел? Ми защото от както имах Галант дизел съм фен на дизела!Ta въпросът ми е кара ли някой такава?Разбрах че е с верига. Не е ли по-шумна?И накрая някой има ли информация за Chip тунинг за този модел?Благодаря!виж www.civinfo.com Това е форум за Сивик модела от 2006 .има секция WIKI или направо http://www.civinfo.com/forum/engines-trans...ions-2-2-a.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ross 0 #4 Отговорено 6 Октомври, 2008 Благодаря на всички!Вече събрах доста информация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #5 Отговорено 6 Октомври, 2008 DIGITAL TUNING тъРСИ ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest YordanIvanov #6 Отговорено 6 Октомври, 2008 DIGITAL TUNING тъРСИ !САМО И ЕДИНСТВЕНО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #7 Отговорено 6 Октомври, 2008 може хората които знаят нещо конкретно по темата (ефект, цена, адреси) да не се смущават и да напишат? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
foz 1 #8 Отговорено 7 Октомври, 2008 (Редактирано) http://www.hardwarebg.com/forum/showthread...969&page=52ей там гледах 2ма твърдящи че са слагали чип на 2.2 cdti - пиши и ги питай Всъщност е един и съм само аз.И какво значи твърдят? Не вярваш ли? DIGITAL TUNING тъРСИ !САМО И ЕДИНСТВЕНОСляпото фенство не води до нищо. За тази кола най добрия чип е на "Superchips" и след това "Celtic tuning" Редактирано 7 Октомври, 2008 от foz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
foz 1 #9 Отговорено 7 Октомври, 2008 (Редактирано) Поръчах PowerBox от една фирма в Германия и се оказа че горе долу не зависи от марката, а да е Бош т.е моя "бокс"става примерно и на Алфа Ромео.На вид е доста малък като кутия Виктори лесно се инсталира и настройва.Може да си регулираш колко да "върви" в "движение" .Общо взето ми харесва понеже колата почна да върви по лекичко, а разхода падна от 6,3 на 4,8 смесено.Предполагам заради по високия въртящ момент. Редактирано 7 Октомври, 2008 от foz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ross 0 #10 Отговорено 7 Октомври, 2008 За тези, които не знаят какво представлява Power Box: ================================================================================ ======= PBOX е австрийско изобретение за повишаване на мощността и въртящия момент на турбодизелови двигатели. Компонентът е малко по-голям от цигарена кутия, монтира се за две минути, след което ускорява автомобила от 0 до 100 км/ч с около две секунди по-бързо (в зависимост от конкретния модел), предава abto.bg. Устройството е патент на двама инженери от австрийския град Линц, които създават малка, но изключително успешна фирма. То се свързва между бордовия компютър и електронното устройство за дозиране на горивото с висококачествени щекери. Монтажът и демонтажът не биха затруднили дори и неопитен автомобилист. Изпитанията на десетки автомоилни списания, сред които и Германският Ауто Билд, тунинг адапторът от Австрия вдига мощността с 20 на сто, а въртящия момент с 25 на сто особено в режим на работа от 2000 до 3500 оборота. Двигателят става по-пъргав и по-еластичен. Десетки автомобилни списания, сред които и Auto Bild, са единни в оценката си - тунинг адапторът вдига мощността средно с 20 на сто, а въртящия момент - с 25 на сто. Или казано още по-просто - двигателят става по-пъргав и по-еластичен. Естествено това дава своето отражение и върху стила на каране. От PBOX подчертават предимството на дизеловия двигател пред бензиновия - по-голямата теглителна сила при ниски обороти. Ето защо скоростите се превключват по-рядко. Някои потребители твърдят, че изкачват наклони, които преди са взимали на трета скорост, на четвърта и дори на пета. При турбодизела изчезва т.н. "мъртва зона" - кратката пауза между натискането на педала и ускорението. Явлението може да изиграе лоша шега, когато изпреварваме по кратка права между два завоя. Как действа PBOX? PBOX е мощен специализиран процесор, който допълнително оптимизира подаването на гориво с цел по-висока мощност. Налягането на турбината и налягането в шината (при common rail ) са със заводските си стойности. Фабричното управление на двигателя също остава непроменено, както и стойностите на сензорите.Изпитанията показват, че PBOX използва резервите на двигателя, скоростната кутия и окачването, но без да претоварва машината. Износването е по-голямо, само когато се кара на пълна мощност над 4000 оборота. PBOX винаги работи пълноценно в рамките на нормалните обороти, но при гранични стойности действието му силно намалява. Ако шофьорът предпочита умереното каране, с PBOX той натиска педала на газта по-малко и разходът на гориво пада. И обратното, при състезателно каране разходът скача. Тунингът дава възможност и за икономии, и за каубойски изпълнения, но не и за двете едновременно.Фирмата държи на високото качество и дава три години гаранция на клиентите си. Освен това поема и гаранцията на производителя на автомобила при евентуални повреди на двигателя, скоростната кутия или диференциала, причинени от допълнителната мощност. PBOX се продава в различни варианти, специално разработени за всеки модерен турбодизелов двигател, независимо от марката. Тук би било любопитно да споменем, че австрийското изобретение се предлага и за най-новите трактори - така че докато в България ние едвам успяваме да направим колите си отвън, в Европа хората стигнаха до двигателите на тракторите си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The_fastest 0 #11 Отговорено 7 Октомври, 2008 За този Power Box има една много разпространена статия ( надълго и нашироко се "обяснява"-разбирай разглобява за въпросната кутийка ). Та от тази статия става ясно ( след снимков материал ), че вътре има един резистор ?!?!?! Не мога да твърдя, че това е 100% истина , но ЗНАМ че 2-ма колеги с такива двигатели са си сложили такава кутийка и СА СМЕНЯЛИ колектори ! ( Справка: Бултрако Пловдив ). П.С. Аз съм с чип от Дигиталтунинг, която е част от дигиталтунинг Швейцария, и вече 80 000км ( след чипа ) нямам никакви проблеми ! Има и други фирми в БГ, които предлагат чип за този двигател на по-ниска цена, но нямам наблюдения върху техни продукти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ross #12 Отговорено 7 Октомври, 2008 За този Power Box има една много разпространена статия ( надълго и нашироко се "обяснява"-разбирай разглобява за въпросната кутийка ). Та от тази статия става ясно ( след снимков материал ), че вътре има един резистор ?!?!?! Не мога да твърдя, че това е 100% истина , но ЗНАМ че 2-ма колеги с такива двигатели са си сложили такава кутийка и СА СМЕНЯЛИ колектори ! ( Справка: Бултрако Пловдив ). П.С. Аз съм с чип от Дигиталтунинг, която е част от дигиталтунинг Швейцария, и вече 80 000км ( след чипа ) нямам никакви проблеми ! Има и други фирми в БГ, които предлагат чип за този двигател на по-ниска цена, но нямам наблюдения върху техни продуктиТова, че някои тарикати са решили да лъжат голфаджии си е проблем на последните.Във статията съвсем ясно пише кои характеристики се променят Промяната само на стоиността от температурният датчик не може да повиши мощността с повече от 2-3% поради простата причина, че турбото си работи на същите обороти, просто в двигателя постъпва повече гориво... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest foz #13 Отговорено 7 Октомври, 2008 За тези, които не знаят какво представлява Power Box: ================================================================================ ======= Износването е по-голямо, само когато се кара на пълна мощност над 4000 оборота. PBOX винаги работи пълноценно в рамките на нормалните обороти, но при гранични стойности действието му силно намалява. Ако шофьорът предпочита умереното каране, с PBOX той натиска педала на газта по-малко и разходът на гориво пада. И обратното, при състезателно каране разходът скача. С това им твърдение не съм съгласен, един колега с същата кола като моята, само дето той я кара само на "ръчка" и като видях среден разход 9,3 на 2,2 iCdti ми събра очите и след слагането на PBOX разхода му стана 8,0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ross #14 Отговорено 7 Октомври, 2008 За този Power Box има една много разпространена статия ( надълго и нашироко се "обяснява"-разбирай разглобява за въпросната кутийка ). Та от тази статия става ясно ( след снимков материал ), че вътре има един резистор ?!?!?!Toчно това не е PBOX, а нещо подобно.Мисля че този резистор "лъжеше" двигателя че е студен и от там повече гориво т.е няма нищо общо Точно В eBay ги продават по $10 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
foz 1 #15 Отговорено 7 Октомври, 2008 (Редактирано) ....Toчно това не е PBOX, а нещо подобно.Мисля че този резистор "лъжеше" двигателя че е студен и от там повече гориво т.е няма нищо общо Ето ти една причина да се замислиш ДАЛИ това което купуваш е истинското ? Гаранция дават ли ? Аз си измерих колата на Дино преди и след чипа за да видя разликата, а не да я "усетя" ( както казват повечето търговци ). Иначе по-горе има линк към мап-ване на Celtic Tuning. Това което дават след интервенцията е доста оптимистично: а именно 52 конски сили повече !?!?! http://www.celtictuning.co.uk/Car%20Tuning...ine-tuning.html Да имам две години гаранция на Бокса и да Селтик предлагат 190 к.с чип на Суперчипс е 170к.с Дигитал тунинг е 170 също, Не знам защо реши че тези неща не съм ги мислил преди това.И не случайно съм си сложил PBOX все пак съм дал толкова пари за колата няма да сложа нещо да си разваля. Редактирано 7 Октомври, 2008 от foz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The_fastest 0 #16 Отговорено 7 Октомври, 2008 ....Toчно това не е PBOX, а нещо подобно.Мисля че този резистор "лъжеше" двигателя че е студен и от там повече гориво т.е няма нищо общо Ето ти една причина да се замислиш ДАЛИ това което купуваш е истинското ? Гаранция дават ли ? Аз си измерих колата на Дино преди и след чипа за да видя разликата, а не да я "усетя" ( както казват повечето търговци ). Иначе по-горе има линк към мап-ване на Celtic Tuning. Това което дават след интервенцията е доста оптимистично: а именно 52 конски сили повече !?!?! http://www.celtictuning.co.uk/Car%20Tuning...ine-tuning.html Да имам две години гаранция на Бокса и да Селтик предлагат 190 к.с чип на Суперчипс е 170к.с Дигитал тунинг е 170 също, Не знам защо реши че тези неща не съм ги мислил преди това.И не случайно съм си сложил PBOX все пак съм дал толкова пари за колата няма да сложа нещо да си разваля.Ако не е тайна, колко пари даде за PBOX ? И какви са данните след мап-ването ? В крайна сметка най-важно е какво получаваш, на каква цена и какъв е ефекта П.С. На Дигиталтунинг е 5 год. гаранцията ( макар че не това е най-важното ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове