nonamed 50 #1 Публикувано 4 Октомври, 2008 (Редактирано) Стигнахме идо бензиновия регулатор моля за хелп, ако някой колега си е играл с такава джаджа на карб.Накратко:Колата е Д13 с глава Z6, захранвана от стандартния за Д13 карбуратор, с електрическа бензинова помпа за ниско налягане (0.35-0.7 бара) вместо механичната. Сложих на входа на карба след тройника регулатор за налягането - но не мога да го настроя както трябва, при тази комбинация стандартните за Д13 стойности (0.27-0.40) не ми вършат работа...Честно казано, не съм си играл с такова нещо досега и не знам какво трябва да се получи и как да изловя кога налягането е оптимално (при положение, че няма откъде да взема стойност по книжка)...Ако някой може - да помогне мола с инфо и чалъми... Редактирано 4 Октомври, 2008 от nonamed Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 4 Октомври, 2008 колега изтегли си Service Manual за модела . там обикновено има това онова. провери тука (може и да има): http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=14345 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #3 Отговорено 4 Октомври, 2008 колега изтегли си Service Manual за модела . там обикновено има това онова. провери тука (може и да има): http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=14345абе луда работа, баш за D13Z6 да няма сервиз мануал... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cls #4 Отговорено 4 Октомври, 2008 Жигльорите на карбуратора пипани ли са или са си стандартните? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #5 Отговорено 5 Октомври, 2008 Извинявам се на колегата ,че му ползвам темата , но да не пускам друга как става монтажа и настройката при пълната инжекция (всмукатели от D16A6 ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #6 Отговорено 5 Октомври, 2008 (Редактирано) Жигльорите на карбуратора пипани ли са или са си стандартните?Стандартните са - карбът не е пипан, вдигнато е леко нивото в поплавковата камера. Точно това е едно то нещата, което не мога да преценя - докъде мога да вдигам налягането, така че да удържат, и по какъв признак да усетя кога оптималната точка...как става монтажа и настройката при пълната инжекция (всмукатели от D16A6 )?тъкмо ще поразширим малко темата Редактирано 5 Октомври, 2008 от nonamed Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Noodle 1 #7 Отговорено 6 Октомври, 2008 Искаш ли ръководство за карбураторите на Хонда от 79' до 93'г - обслужване, регулиране и тн.? Ама е на руски. Ако те интересува дай мейл да ти го пратя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest AMD #8 Отговорено 7 Октомври, 2008 никой ли не знае ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #9 Отговорено 7 Октомври, 2008 Искаш ли ръководство за карбураторите на Хонда от 79' до 93'г - обслужване, регулиране и тн.? Ама е на руски. Ако те интересува дай мейл да ти го пратя.Мятай!! plamen_mm@abv.bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Noodle 1 #10 Отговорено 7 Октомври, 2008 Мятай!! plamen_mm@abv.bgИзпратих ти ги Ако имаш възможност да ги качиш някъде да са достъни и за други колеги ще е чудесно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Patron 5 #11 Отговорено 20 Юли, 2014 На колко налягане издържат бензиновите помпи или няма проблем! Примерно на d16y3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове