sloow 0 #1 Публикувано 29 Септември, 2008 Колеги, някой знае ли каде се намира модула за закъснително гаснене на плафона на Акорд 96-97г. Не ми свети при отваряне на вратите, а иначе от копчето си работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #2 Отговорено 30 Септември, 2008 (Редактирано) Колега извинявам се, че пиша в твоята тема но да не създавам нова и на мен ми е интересно да знам как става тази врътка да си направя и на моойта хонда така, да загасва постепенно. Редактирано 30 Септември, 2008 от TYPE-S Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #3 Отговорено 30 Септември, 2008 Колега извинявам се, че пиша в твоята тема но да не създавам нова и на мен ми е интересно да знам как става тази врътка да си направя и на моойта хонда така, да загасва постепенно.Ами най-простото (поне за мен) е с кондензатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crusader 0 #4 Отговорено 30 Септември, 2008 3300Mf/16v или по-голям, в зависимост от това колко бавно искаш да гасне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #5 Отговорено 30 Септември, 2008 доста голям кондензатор трябва да сложиш ако не използваш някои транзистор доста по-лесно ще е едно транзисторче и едно кондензаторче няколко микрофарата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest TYPE-S #6 Отговорено 30 Септември, 2008 Извинявам се за въпроса но каде се монтира при крушката на плафона ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #7 Отговорено 30 Септември, 2008 Извинявам се за въпроса но каде се монтира при крушката на плафона ли?ами ако има място там ДА, ако не-намери от къде тръгва захранването и го сложи там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #8 Отговорено 1 Октомври, 2008 (Редактирано) Ще се пробвам да видим дали ще се получи нещо.Но не разбрах последно и транзистор и кондензатор или само с кондензатор ще стане и какав трябва да е? Редактирано 1 Октомври, 2008 от TYPE-S Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #9 Отговорено 1 Октомври, 2008 Хайде де колеги последна помощ.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #10 Отговорено 1 Октомври, 2008 Попринцип за да стане както трябва само с транзистор, а ако не ти е толкова мерак може и само с голям кондензатор както каза колегата Crusader, но моя съвет е поне 10 000mF, ако не и нялколко такива Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crusader 0 #11 Отговорено 2 Октомври, 2008 Най-лесно е с кондензатор, но както каза колегата CALOS за да е както трябва се прави и с транзистор и то 2 броя :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #12 Отговорено 2 Октомври, 2008 Добре с транзистор, но какви трябва да са му параметрите да знам какав да купя.Мерси на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STD 0 #13 Отговорено 2 Октомври, 2008 (Редактирано) Колеги, някой знае ли каде се намира модула за закъснително гаснене на плафона на Акорд 96-97г. Не ми свети при отваряне на вратите, а иначе от копчето си работи.Доколкото се сещам бавното загасване работи само в едното положение на ключето за лампата.виж в мануала .. там има инструкции как да го провериш.секцията е Electrical (including SRS)>Lights Interior>Entry Light Timer (страница 23-149 в моята версия)P.S.. да не те объркам ..май това е за таймера на лампичката коятро осветява контактния ключ Редактирано 2 Октомври, 2008 от STD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest gogosk #14 Отговорено 2 Октомври, 2008 Колега, щом работи като си го пускаш от врътката (на самия плафон имаш предвид нали?), а не ти свети при отваряе на вратите, защо първо не прегледаш палчетата на гредите. Тези черничките под скобата за затваряне на вратата. Доста често те правят мизерий. Губи се масата и плафона не светва изобщо. Размърдай ги първо на пред на зад, отвий ги ако трябва и почисти малко . Може пък там да ти е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #15 Отговорено 2 Октомври, 2008 (Редактирано) Купих си от бриколажа едно реленце Димер се казва монтирах го но се появи друг проблем загасва си след около 15 сек. и като включа алармата и тя се разсвирва.Понеже индикира, че все още има отворена врата и е малко кофти всеки път по 15-20 сек да чакаш за да си включиш алармата.И още нещо това закъснение работи само на шофиорската врата кадето съм го сложил другите си загасват веднага. Редактирано 2 Октомври, 2008 от TYPE-S Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
INTEGRA_R 0 #16 Отговорено 2 Октомври, 2008 И аз си купих същото устройство но има един проблем колкото по дълго се държи отворена вратата толкова по-дълго свети като се затвори.Ако се отвори и веднага затвори угасва веднага но постепенно на мен така ми харесва а и алармата се базика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #17 Отговорено 2 Октомври, 2008 (Редактирано) INTEGRA_R: пробвал ли си да вържеш един диод в права посока преди екектрониката за задържане на светенетоTYPE S- сложи този димер възможно, най-близо до плафона т.е. до него отива само една маса от всички врати, именно за тази маса го вържи. И ти опитаи с диод преди димера Редактирано 2 Октомври, 2008 от kalos Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #18 Отговорено 3 Октомври, 2008 INTEGRA_R: пробвал ли си да вържеш един диод в права посока преди екектрониката за задържане на светенетоTYPE S- сложи този димер възможно, най-близо до плафона т.е. до него отива само една маса от всички врати, именно за тази маса го вържи. И ти опитаи с диод преди димераКакъв трябва да бъде диода? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
INTEGRA_R 0 #19 Отговорено 3 Октомври, 2008 Интересува ме какъв диод трябва, каква ще му е функцията и каде да го вържа, за плюса който отива в Димера ли.И ако се отвори съответното устройство какво трябва да сменя ако не стане с въпросния диод.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #20 Отговорено 3 Октомври, 2008 (Редактирано) ми какъвто имаш ако е слаб ще загрее и внимавай да не се запали тавана /остави да посвети няколко мин и го пипни дали е топълНезнам колко ватови са лампите в плафоните. Иначе измъкнете от някое старо устройство /захранване за компютър, усилвател или нещо др което работи на 220V пък не е печка или скара :lol:/INTEGRA_R: всъщност, като се замисля предполагам, че трябва да го вържеш на кабела който дава маса като отвориш врата.Като катода на диода трябва да е към плафона. /пък ако не стане пробвай да го обърнеш Я ми обясни какво представлява този димер?Как изглежда, колко извода има, ако имаш снимка още по-добре Редактирано 3 Октомври, 2008 от kalos Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #21 Отговорено 3 Октомври, 2008 Колега ето аз това си купих от бриколаж може и на INTEGRA-R да е същото.Има два кабела единия се връзва за бутона другия за масата на купето.Димер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bai Hondio 0 #22 Отговорено 3 Октомври, 2008 INTEGRA_R: пробвал ли си да вържеш един диод в права посока преди екектрониката за задържане на светенетоTYPE S- сложи този димер възможно, най-близо до плафона т.е. до него отива само една маса от всички врати, именно за тази маса го вържи. И ти опитаи с диод преди димераКакъв трябва да бъде диода?Можеш да използваш 1N4004. Издържа ток до 1А и дори крушката ти в плафона да е 10W, което е малко вероятно,ще е достатъчен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #23 Отговорено 4 Октомври, 2008 (Редактирано) TYPE-S: Колегата Bai Hondio е дал точен елемент с който ще постигнеш желания ефект Пиши да кажеш дали се е получило, ако не да мислим нещо друго Редактирано 4 Октомври, 2008 от kalos Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dj_freak 38 #24 Отговорено 6 Октомври, 2008 Здравейте момчета. Това което установих и направих е да си купя димера, но го взех на 60секунди щото други нямаше. Обаче го отворих и му сменних вътре кондензаторчето от 100 микрофарада на 47 микрофарада. Ефекта беше че гасне някъде около 15 секунда без да активира алармата. Монтирах го горе на плафона, като го напъхах в тавана. Жълтия край го монтирах на зелено-червения кабел (този който идва от бутоните на вратите), черния кабел директно на винтчето на плафона което е корпус. И всичко е ОК. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dj_freak 38 #25 Отговорено 7 Октомври, 2008 Има и малък проблем с зумера за фаровете. когато работят зумера пищи до като не изключи плафона Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest kalos #26 Отговорено 7 Октомври, 2008 ей гледай един диод какво чудо може да свъши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #27 Отговорено 9 Октомври, 2008 Колеги проблеммм пак сложих диода, ама пак свири алармата нещо не се получава ето ви снимка ДИОД кажете ако е правилно защо свири пак алармата и кое от самото устройство да сменя за да загасва веднага като затворя демек ефекта да е само постепенното загасяне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
INTEGRA_R 0 #28 Отговорено 11 Октомври, 2008 И при мен се получава почти същият проблем.Къде да търся проблема?Помогнете колеги,мерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest anidat #29 Отговорено 11 Октомври, 2008 И при мен се получава почти същият проблем.Къде да търся проблема?Помогнете колеги,мерси предварително Колеги, пиша Ви за първи път. Занимавам се професионално с автоел. Карам СР-В, при нея също плафона гасне веднага. Използвах готова платка от фолксваген, работи перфекно. Имам принципна схема, но не знам как да я кача. Ако някой иска поже да използва моя опит.Не мога да кача схемата на плафона, ако някой иска бих могъл да му я изпратя по скайп. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #30 Отговорено 11 Октомври, 2008 (Редактирано) ето и схемата благодарение на anidat п.п. Тези транзистори май не се продават по българските земи. Поне в ПаСАТ електроникс ги няма. На едно място бяха по близо 8 евро парчето Ще трябва да търсим заместители . Редактирано 11 Октомври, 2008 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest teror1sta #31 Отговорено 13 Октомври, 2008 Такаа.. КТ3107I се замества с BC560 или BC556B KT972A се замества с BD679, BD677, BD676 или TIP142 има и още заместители, но тези се намират лесно и са евтини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #32 Отговорено 14 Октомври, 2008 Тази схема оригинално от фолкс вагин ли е или ми се привиждат руски транзистори, диоди и схемотехника Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #33 Отговорено 14 Октомври, 2008 (Редактирано) Айде де колеги, моля дайте идея каде съм сбъркал или кое да сменя на самото устройство тъй като диода не помага алармата пак се разсвирва..Последен напън моля. Редактирано 14 Октомври, 2008 от TYPE-S Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #34 Отговорено 26 Ноември, 2008 (Редактирано) Здравейте драги заварчици Днеска поради липса на работа направих по горната схема. С нея ще си решите проблемите с алармата, защото тази схема невръща маса към вратите и съответно алармата. Нужни елементи : T1- KT3107 / BC556C / BC556B T2- TIP142 / BD679 / BD677 R1- 56K R2- 130K R3- 13K R4- 56K R5- 1K5 R6- 11K R7- 82K R8- 3K6 C1- 33 micro F C2- 22 nano F D1- 1n4148 D2- 1n4007 и една платка тези елементи излизат 2.30 лв (на дребно, като се има предвид че платката е 1.30 лв и стига за 2 схеми). Постига се бавно гаснене на плафона в рамките на 8-9 секунди(с този кондензатор). ето и стъпките за монтаж: 1: http://img372.imageshack.us/my.php?image=16405062mm1.jpg - на тези места лекичко с малка отверка да се свали стъклото. 2: http://img262.imageshack.us/my.php?image=23561953yu8.jpg - с гедоре 10 се развиват двата болта и пада цялата пластмаса. 3: http://img372.imageshack.us/my.php?image=74645503tr1.jpg - това е от вътрешната страна. 4: http://img372.imageshack.us/my.php?image=20171982qi5.jpg - това е платката. 5: http://img262.imageshack.us/my.php?image=66469412fb2.jpg - това е вече сложената платка. Тука е нещото което е много важно Крачето, което е оградено с жълт правоъгълник ТРЯБВА да се изкриви леко нагоре, така че НЕТРЯБВА да опира в пластината под него (тази оградената с зелено, точно под него). На това краче се запоява SENSOR Постоянните +12 V са на пластината от лявата страна(както е на снимката). LAMP се запоява на средната пластина(тази която отива на лампата). GND се запоява на най-дясната пластина. там е масата директно към купето(чрез болта за захващането). 6: http://img262.imageshack.us/my.php?image=61221007zx7.jpg - ето и напълно готовата система, залепена със силикон (този дето се нагрява с пистолет). дерзайте Редактирано 26 Ноември, 2008 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #35 Отговорено 28 Ноември, 2008 types: не си вързал правилно диода!тр да прекъснеш кабела който идва от бутона и да сложиш диода там, като на крачето което отива къп плафона вързваш жълтия кабел.Ако си обърнал диода, като отвориш вратата изобщо няма да светне лампата /или поне така мисля/ в такъв случай завърташ диода, като жълтия кабел си остава на края от плафона.A за да остане само бавното гаснене, сложи едно слабо бушонче преди схемата и почни да даваш на късо кондензаторите това ми се вижда най-лесния варянт. /т.е. даваш на късо, пробваш дали се получава, ако не оправяш късото и пробваш следващия като е добре да започнеш с по-големите кондензатори/Сподели дали се получава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slona 5 #36 Отговорено 1 Декември, 2008 аз имам друг въпрос как да направя самия плафон или както му е там името да свети по силно какво да сменя става въпрос за сивик 6ген. хеч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #37 Отговорено 1 Декември, 2008 смени кружката (фабрично е 5 W ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slona 5 #38 Отговорено 1 Декември, 2008 крушката е ясна само да не като я сменя със по силна да ми светват и бушоните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #39 Отговорено 22 Септември, 2010 още по интересно е, ако се прихванат и сигнали от алармата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове