Jump to content
vex

объркани тоци

Recommended Posts

Пробвай да затегнеш добре клемите на акомулатора. Възможно е да се е разхлабила някоя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да да това го бробвах вече но мерси все пак мисля днес да взема контактен спрей да видя дали ще свърша нещо по различно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вмъкване към по горното като си пусна късите и ми падат оборотите поне с 100 оборота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главно реле... четох за него, че прави точно такива проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хъх? Нали главното реле е свързано само с паленето?Вероятно има нещо което ти товари системата, може да е окъсяване или утечка. Единия вариант е ти или да отидеш при електичари да замериш какъв ток ти харчи колата. При всичко изключено, и дали алтернатора зарежда в граници акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи братле проблема нее в инсталацията .. почти сам сигорен от каде идва проблема така както слушам какво става..!Така какво правиш зада разбереш... зимаш си 1 Уред които мери Волтове палиш си колата и мериш какво става с твоя ток :rolleyes:При не запалено положение триабва да е на 12.5V горе доло значи хубаво е да има някои с теб зада може да премериш в момента на запалване до колко ти пада Волтажа на акумулатора ако пада пот 10V акумулатора нее зареден или по лошия вариант за нов е .. слет като запалиш Напрежението триабва да е околко 14-14,6V и да не играе! може да има разлика когато форсираш колата но тя триабва да е незначителна .. ако има голяма разлика и сменя стоиностите това значи че триабва да си смениш Диода на динамото .. ако не дига толкова напрежението това значи че триабва да смениш четките на динамото... всички проблеми които прочетох мисля че идват от това нещо обаче триава да остановиш кои от 2та проблема е .. ако неса и двата погледни и пиши какво става ще помогана с каквото мога ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за отговора аз го мерих но незнаех точните стойности знам че някаде беше 14в ами тока ??? не би ли трябвало тока да се изчисли имам предвид хубаво 14 в ама в. крайна сметка тук според мен тока е важен (Ампеража) малко от тоци разбирам но не и по колата но ще го направя това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ампеража ти неможе да го измериш .. там ти трибва утред който имат само специализирани сервизи ..всашност може да пробваш нещо което моеже да тие от полза ..така пак ти триабва уред които може да мери поне до 8-10 А. обикновените уреди мерат до 10 ако несе лужа .. така откачат масата от акумулатора (клемата) и нагласяш уреда да мери Ампери след което вразваш уреда последователно между акумулатора и клемта такаче да мине тока през него, но нищо не триабва да е пуснато в колата(като кунсуматор сеедно неработи) така ще разбереш при изклучено положение дали има кунсуматор или някаде може да дава на късо и да пада акумулатора сащо .. провери и това :rolleyes: ако отчете минимална стоиност е нормално ако имаш часовник или някоя лампичка от алармата .. ако дава по голяма вече имаш проблем ... има голям кунсуматор които хаби акумулатора или отечка някаде и дава на кусо.. ако има такова нешо пиши пак да помисля как може да се справиш с това ;) ако имаш вапроси някакви допалнително скайпа мие alex870717 с одоволстие ще ти помогна с какавото мога ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за отговора аз го мерих но незнаех точните стойности знам че някаде беше 14в ами тока ??? не би ли трябвало тока да се изчисли имам предвид хубаво 14 в ама в. крайна сметка тук според мен тока е важен (Ампеража) малко от тоци разбирам но не и по колата но ще го направя това

Колега , ако те интересува как да премериш тока . Трябва да свържеш уреда последователно , тоест трябва да откачиш едната клема на акумулатора , на нейно място да свържеш единия край на уреда за акумулатора а другия край на уреда за откачения проводник . Но обезателно , провери обхвата на уреда за максимален ток :rolleyes: Ако е до 10А не го вързвай изобшто . Мен ако питаш , провери както предния колега те насочи .Ако е всичко така , търси проблема другаде! Успех;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JadeStudio

за ампеража проблеми няма не ме мислете имам предвид за уредите най добрия ми френд е ел специалис и има доста техника качествена но да мерси pitbuls може би е нещо такова защото наистина като допраклемите искачат искри и то не малко така че насоките са ми полезни може би вдр. ден ще ходя на ел. но мненията са ми полезни много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Shadow^Dancer

пробвай с друг акумулатор :wub: просто е, а може да се окаже решение :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pitbuls

без самнение проблема е консуматор.пи6и после какво е станало след доктора.успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tony_ciganeto

колега ако искаш моето мнение аз имах същите проблеми и се оказа че бушонното ми табло е окислило и правеше същите проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JadeStudio

ok ще пиша ама Колегата ТОНИ като каза сега се сещам че от страната на бушонната ми кутия нямам подкалник не че нямам имам тамън 2 чисто нови само кадето немога да си намеря щипки да си ги сложа може и от това да е дей...а знам ли ще проверя дано не е нещо което ще ме остави за 2 седмици без кола :wub: че ще откача :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MakaveliTheDon

не че нямам имам тамън 2 чисто нови само кадето немога да си намеря щипки да си ги сложа м

Пич успех в разрешението на проблема..И на мен ми трябват подкалници,някаква оферта..?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest manniakk

Не знам от кой край на софия си ама ако искаш да си решиш проблемите отиваш на електричар. Може да са 1000 неща, че дори и слаба маса на купето. Ако си към Люлин, в 2ри микрорайон зад 100% Video видеотеката има доста добър електричар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JadeStudio

близо до 9 район на люлин съм в обеля 2 съм дай ми някакъв горе долу по точен ориентир че точно 2-ри не го познавам добре близък блок поне ако можеш ще съм ти задължен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...