vex 13 #1 Публикувано 29 Септември, 2008 Пробвай да затегнеш добре клемите на акомулатора. Възможно е да се е разхлабила някоя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JadeStudio 2 #2 Отговорено 29 Септември, 2008 да да това го бробвах вече но мерси все пак мисля днес да взема контактен спрей да видя дали ще свърша нещо по различно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JadeStudio 2 #3 Отговорено 29 Септември, 2008 вмъкване към по горното като си пусна късите и ми падат оборотите поне с 100 оборота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #4 Отговорено 29 Септември, 2008 Главно реле... четох за него, че прави точно такива проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #5 Отговорено 29 Септември, 2008 Хъх? Нали главното реле е свързано само с паленето?Вероятно има нещо което ти товари системата, може да е окъсяване или утечка. Единия вариант е ти или да отидеш при електичари да замериш какъв ток ти харчи колата. При всичко изключено, и дали алтернатора зарежда в граници акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexDJ 7 #6 Отговорено 29 Септември, 2008 Значи братле проблема нее в инсталацията .. почти сам сигорен от каде идва проблема така както слушам какво става..!Така какво правиш зада разбереш... зимаш си 1 Уред които мери Волтове палиш си колата и мериш какво става с твоя ток При не запалено положение триабва да е на 12.5V горе доло значи хубаво е да има някои с теб зада може да премериш в момента на запалване до колко ти пада Волтажа на акумулатора ако пада пот 10V акумулатора нее зареден или по лошия вариант за нов е .. слет като запалиш Напрежението триабва да е околко 14-14,6V и да не играе! може да има разлика когато форсираш колата но тя триабва да е незначителна .. ако има голяма разлика и сменя стоиностите това значи че триабва да си смениш Диода на динамото .. ако не дига толкова напрежението това значи че триабва да смениш четките на динамото... всички проблеми които прочетох мисля че идват от това нещо обаче триава да остановиш кои от 2та проблема е .. ако неса и двата погледни и пиши какво става ще помогана с каквото мога ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JadeStudio 2 #7 Отговорено 29 Септември, 2008 мерси за отговора аз го мерих но незнаех точните стойности знам че някаде беше 14в ами тока ??? не би ли трябвало тока да се изчисли имам предвид хубаво 14 в ама в. крайна сметка тук според мен тока е важен (Ампеража) малко от тоци разбирам но не и по колата но ще го направя това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexDJ 7 #8 Отговорено 29 Септември, 2008 Ампеража ти неможе да го измериш .. там ти трибва утред който имат само специализирани сервизи ..всашност може да пробваш нещо което моеже да тие от полза ..така пак ти триабва уред които може да мери поне до 8-10 А. обикновените уреди мерат до 10 ако несе лужа .. така откачат масата от акумулатора (клемата) и нагласяш уреда да мери Ампери след което вразваш уреда последователно между акумулатора и клемта такаче да мине тока през него, но нищо не триабва да е пуснато в колата(като кунсуматор сеедно неработи) така ще разбереш при изклучено положение дали има кунсуматор или някаде може да дава на късо и да пада акумулатора сащо .. провери и това ако отчете минимална стоиност е нормално ако имаш часовник или някоя лампичка от алармата .. ако дава по голяма вече имаш проблем ... има голям кунсуматор които хаби акумулатора или отечка някаде и дава на кусо.. ако има такова нешо пиши пак да помисля как може да се справиш с това ако имаш вапроси някакви допалнително скайпа мие alex870717 с одоволстие ще ти помогна с какавото мога Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasshivikov 0 #9 Отговорено 29 Септември, 2008 мерси за отговора аз го мерих но незнаех точните стойности знам че някаде беше 14в ами тока ??? не би ли трябвало тока да се изчисли имам предвид хубаво 14 в ама в. крайна сметка тук според мен тока е важен (Ампеража) малко от тоци разбирам но не и по колата но ще го направя товаКолега , ако те интересува как да премериш тока . Трябва да свържеш уреда последователно , тоест трябва да откачиш едната клема на акумулатора , на нейно място да свържеш единия край на уреда за акумулатора а другия край на уреда за откачения проводник . Но обезателно , провери обхвата на уреда за максимален ток Ако е до 10А не го вързвай изобшто . Мен ако питаш , провери както предния колега те насочи .Ако е всичко така , търси проблема другаде! Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest JadeStudio #10 Отговорено 29 Септември, 2008 за ампеража проблеми няма не ме мислете имам предвид за уредите най добрия ми френд е ел специалис и има доста техника качествена но да мерси pitbuls може би е нещо такова защото наистина като допраклемите искачат искри и то не малко така че насоките са ми полезни може би вдр. ден ще ходя на ел. но мненията са ми полезни много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Shadow^Dancer #11 Отговорено 29 Септември, 2008 пробвай с друг акумулатор просто е, а може да се окаже решение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest pitbuls #12 Отговорено 29 Септември, 2008 без самнение проблема е консуматор.пи6и после какво е станало след доктора.успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest tony_ciganeto #13 Отговорено 29 Септември, 2008 колега ако искаш моето мнение аз имах същите проблеми и се оказа че бушонното ми табло е окислило и правеше същите проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest JadeStudio #14 Отговорено 29 Септември, 2008 ok ще пиша ама Колегата ТОНИ като каза сега се сещам че от страната на бушонната ми кутия нямам подкалник не че нямам имам тамън 2 чисто нови само кадето немога да си намеря щипки да си ги сложа може и от това да е дей...а знам ли ще проверя дано не е нещо което ще ме остави за 2 седмици без кола че ще откача Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MakaveliTheDon #15 Отговорено 29 Септември, 2008 не че нямам имам тамън 2 чисто нови само кадето немога да си намеря щипки да си ги сложа м Пич успех в разрешението на проблема..И на мен ми трябват подкалници,някаква оферта..? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest manniakk #16 Отговорено 29 Септември, 2008 Не знам от кой край на софия си ама ако искаш да си решиш проблемите отиваш на електричар. Може да са 1000 неща, че дори и слаба маса на купето. Ако си към Люлин, в 2ри микрорайон зад 100% Video видеотеката има доста добър електричар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest JadeStudio #17 Отговорено 29 Септември, 2008 близо до 9 район на люлин съм в обеля 2 съм дай ми някакъв горе долу по точен ориентир че точно 2-ри не го познавам добре близък блок поне ако можеш ще съм ти задължен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове