M&M 236 #1 Публикувано 28 Септември, 2008 Най-накрая остана време да постна радостта и благодарността ,който напират в мен за това което направиха Дидо и Драгич с моя Х23..........ми сложиха му глава с Втек от х22.Колата се движи по-добре ообено след 5400 об/мин та чак до към 7800(но до 180км –ограничена е от японското ECU с което нахално смятам да занимая и почерпя колегата Darcosi).Операцията определено струваше по-малко от цялостен суап на Х22 ,така че колегите с х23-ки могат да се възползват от възможнистта да карат неакцизен Втек.Ако има пъпроси на Драго сърце ще отговарям.И да благодаря пак за подкрепата на Драгич и на господ че е създал master Дидо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Krelion #2 Отговорено 28 Септември, 2008 (Редактирано) Браво, честито да се радваш на Витека дълго и безпроблемно Ама нормално е, щом са ти помагали Варнeнската Хонда Мафия ПП: Темата не е за тук Пусни и някоя снимчица, обяснения ще е много интересно! Редактирано 28 Септември, 2008 от Krelion Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #3 Отговорено 28 Септември, 2008 Сподели как си го направил,че тук се разпространяват разни слухове колко невъзможно било това.....убий този мит като мита със скъпите части за японските коли,моля те.....че май имат нужда колегите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #4 Отговорено 28 Септември, 2008 Честито още веднъж Няколко дена преди тебе от същото място излезе друг щастлив младеж само 4е с Англи4анка и Б18Ц4 под капака,за съжаление той не пи6е тука.Иво не е стра6но изоб6то като има вси4ки 4асти а и Chikiriki си знае работата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #5 Отговорено 28 Септември, 2008 а горе долу колко време отнема за суапа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #6 Отговорено 28 Септември, 2008 1 ден Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest murdera #7 Отговорено 28 Септември, 2008 съжалявам отнова за спама,но искам да попитам горе-долу колко излиза цялата процедура с труд,части,еку и тн.пс. може и на лично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #8 Отговорено 28 Септември, 2008 Мерси и на Prelude и me4e s tesla,който си преотстъпи гарнитурката и не забави проекта.Абе изобщо слу4их на пи4ове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #9 Отговорено 28 Септември, 2008 (Редактирано) Ами ако колегата погледне в купува продава раздела няма да има нужда от ли4но...Към 4астите прибавяме и кнок сензор и ИЛД Редактирано 28 Септември, 2008 от Dragi4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #10 Отговорено 28 Септември, 2008 И гаечен ключ 24 май беше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ogi_Stoev 2 #11 Отговорено 29 Септември, 2008 Честито и безаварйно!Piston oilers да го разбираме като маслените дюзи за допълнително смазване ли? Нека Дидо ако намери малко време да драсне някой ред защо са ненужни. А сегменти сменяхте ли, че 1800 оборота повече не са малко? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #12 Отговорено 29 Септември, 2008 Колега какво има6 в предвид като питаш за сегменти и пове4е обороти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 918 #13 Отговорено 29 Септември, 2008 Айде честито,мерни го това животинче на диното,да разберем какъв е ефекта . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #14 Отговорено 29 Септември, 2008 Честито и безаварйно! Piston oilers да го разбираме като маслените дюзи за допълнително смазване ли? Нека Дидо ако намери малко време да драсне някой ред защо са ненужни. А сегменти сменяхте ли, че 1800 оборота повече не са малко? ей тая гад с Номер 23 ,виждаш ли я?това е за което питаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ogi_Stoev 2 #15 Отговорено 29 Септември, 2008 Значи е точно това. А за сегментите - де да знам - питам - повече обороти повече тормоз за тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest M&M #16 Отговорено 29 Септември, 2008 И аз се притеснявах ама си слойжих чувала на главата и сега съм щастлив.За по-любопитните:http://www.honda-tech.com/zerothread?id=290696http://www.honda-tech.com/zerothread?id=510617&page=15Според Дидо и Драги4 тази конфигурация на двигателя е добра стръв за някое малко охлювче под капака Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest M&M #17 Отговорено 29 Септември, 2008 За оборотите-стрелката удря 7800-900(Тва го решава ECU- то) т.е. това са около+600 об/мин повече .Преди се удяше на 7200 За диното-София ми идва далеч ама отвори ли ми се път натам-правя го(нямаше да е зле и едно дино преди това за да се види ефекта и на книйка) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове