Jump to content
Krelion

Final Drive B18c4

Recommended Posts

Тъй, като съм много бос със скоростните кутии и не успях да открия, някой има ли идея колко е final drive-а на B18C4 с оригиналната кутия S9B?

И какви са оптималните вариянти за смяна.Има доста добри предложения в ибей за 4,9 файнъл драйв само, че са Б18Ц1; Ц5 и т.н.Дали само това ще ми трябва или има още неща.В офертата която срещнах пише, че са нужни още:

- Countershaft 1st gear 23421-P80-E30

- Distance collar 23914-P80-E3

- Needle bearing 91107-P80-E31

 

За това става дума:

Публикувано изображение

 

Съответно при такова число какво се случва със максималната скорост и т.н.?

Всъщност ето направо линка: ТУК

 

Предварително благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

4.4 ее предавателоното число на с9б ( с9б е същата кутия като на ГСР) + лсд В някои версии4.9 е добро но.. ми се струва че много ще се скъси 1-ва.... което за мен поне е ГОЛЯМ минус.като гледам така си се насочил към ОБХ ...това също не ти го препоръчвам за такива важни елементи , ако беше смукателен или изпускателен колектор.. да.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.gearspeedinc.com/products.htm :)До момента през мене са минали 7 кутии от Ц4 и вси4ките са с ЛСД Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Тоя финален драйв е по-подходящ за бегачка отколкото за всекидневка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя финален драйв е по-подходящ за бегачка отколкото за всекидневка ;)

Дай прдложение какво да се направи ;) Тайп ер-а не е ли 4.9?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

4.4 на модела до 96-та и 4.785 маи беше на модела 96 +но (таипера стоков вдига 9000 оборота и му идват добре скоростите.)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Тайп-р е колкото е написал колегата преди мен, само че 3,4,5 или само 4,5 са по-дълги от твойте за да може извънградско докато караш с 130 по магистралата мотора да не ти е на 5000 оборота. Т.е. не се занимавай с глупости!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да си купи от теб за 2000лв скорости ли бе ? Крадец !

Ей, ей недейте така бре, говорете си ги тея неща на лични...Темата е доста стара между другото отдавна си реших проблема с нова кутия ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да си купи от теб за 2000лв скорости ли бе ? Крадец !

Никой не карам да прави нещо на сила, всеки има глава на раменете си. Въобще не знам какъв ти е проблемът.На мен тази кутия ми е струвала следното:Нови лагери на диференциала, 1-вичния вал - ~200лвДиференциал - ~800лвКарбонови синхронизатори 1-5 - ~400лвПодмяна на муфи (късмет че имам резервна кутия на части), но да кажеме - 300лв (по 100лв на муфа, нова муфа е 500)Труд - включващ разглобяване, почистване, инспектиране на всички елементи да са в необходимите параметри, подмяна на муфи, лагери, диференциал и др. дреболии, сглобяване, проверка и направа на необходимите луфтове, изработване на подложни пластини и след това окончателно сглобяване на кутията. Примерно 200лв, въпреки, че не бих се съгласил да го направя за толкова.До тук - 1900лв без да смятам стойността на самата кутия, а аз търся на цялата кутия в съвършенно идеално здраве със всичките и екстри - 2100лв. Оферта си е нали? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4.4 ее предавателоното число на с9б ( с9б е същата кутия като на ГСР) + лсд В някои версии4.9 е добро но.. ми се струва че много ще се скъси 1-ва.... което за мен поне е ГОЛЯМ минус.като гледам така си се насочил към ОБХ ...това също не ти го препоръчвам за такива важни елементи , ако беше смукателен или изпускателен колектор.. да.

Колега в грешка си относно S9B кутиятя която върви сток с B18C4 мотора.Не на някой а абсолютно всички S9B кутии са с LSD:

S9B * Found in: EDM UKDM MB6 (LSD) * Type: Hydraulic * 1st: 3.230 * 2nd: 1.900 * 3rd: 1.360 * 4th: 1.034 * 5th: 0.848 * R: 3.000 * FD: 4.266

На тази кутия точно ще и дойде повече от добре ФД 4.9 но... за нея няма никакви тунерски и афтър маркет части.Никой не се занимава да я прави или ъпгрейдва по разбираеми причини ( има далеч по добри кутии - сега някой колега веднага ще ме напъпли че не съм прав, а аз ще го пратя да чете малко из чуждите форуми защо хората не я предпочитат )Колега @Krelion най добрият вариянт който съществува (пак лично мнение) е S80 кутия с LSD от Integra Type R 98-01 година на производство:

S80 * Found in: Integra Type R 98+ (LSD) * Type: Hydraulic * 1st: 3.230 * 2nd: 2.105 * 3rd: 1.458 * 4th: 1.034 * 5th: 0.787 * R: 3.000 * FD: 4.785

( преди тази година са пак с S80 кутии но с ФД 4,4 )Недостатък на кутията според мене прекалено високата и цена... равняваща се на 2 кутии Y21 от Б16A2 а в действителност предавателните числа са едни и същи с малка разлика в 5-та предавка и естественно ФД. Препоръчвам ти да се ориентираш към тази кутия:

Y21 или S4C * Type: Hydraulic * 1st: 3.230 * 2nd: 2.105 * 3rd: 1.458 * 4th: 1.107 * 5th: 0.848 * R: 3.000 * FD: 4.400

Доста добро и достъпно решение :D Редактирано от Aphex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно добро и достъпно решение не съм съвсем съгласен. Реално погледнато една с4ц кутия не може да е на по-малко от 10 - 14 години, а тия 10 години не са малко с оглед на това, че надали някой си е купил б16 за да го гали, а пък у21 няма на по-малко от 15 - 18 години, а и вие тия кутии не ги взимате да се возите по улиците с 50-90-130 на 10% натиснат педал на гаста. Не по-маловажно е и как е подържана тази кутия, а частите им не са от най-често срещаните и евтини.

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВИЖДАЛ СЪМ 3-РИ кутии С9б 1-ната нямаше ЛСд за това казвам че някои имат някои нямат от наблюдения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм виждал С9Б без ЛСД защото го взех :drunk: но пак за главните с4ц съм имал с 4.26 и с 4.4 y21 само с 4.26 сум виждал както и с9б с 4.26

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе как S9B ще е 4.4 че немога да се сетя , Ви я изкарахте тая кутия като на интеграта бах му мамата ........ Всички Англичанки с кутий S9B си имат LSD освен ако някоя не е побългарявана нещо и с 4.2 fd .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Boss Интегровите кутии с 4,4 са до 97-ма след това са с 4,7 ФД.Моята в момента е S4C и също е 4,4.За цената на ревизирана кутия(малко съпорт на Парадокса)....слагам Kaaz 1,5 way + карбонови синхрони 3-5-а цифрата без труда по отваряне на кутията е над 1000 лв

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе , ама говорим за кутия от Англичанка б18ц4 , колкото такива коли съм виждал през живота си , всички са били с ЛСД и всички доколкото знам са с 4.2 fd . А за интегровата кутия , точно за това я продавам моята кутия , защото искам да сложа от новия Spec-R която е с 4.7 fg .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офф. Стамене замисли се за нещо по сериозно примерно 4.93 :o И цената и ефекта ще ти харесат...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я кара всекидневно, по-добре да засили мотора отколкото да слага чак толкова късо главно предаване, ако иска да върви повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва 4.93 е ебати ужаса 200 максимална ..... и колата въобще не става по-бърза ...... само има усещане за това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност ще стане по бърза една кола когато се коригира стоковия финал драйв , но не трябва да се прекалява за да не стане обратен ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва 4.93 е ебати ужаса 200 максимална ..... и колата въобще не става по-бърза ...... само има усещане за това

:);) ;) добре че неказа по бавна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой има ли представа за м2а4 кутия на х22а има ли някъде финал драйв около 3.4 или 2 и нещо?, защото навсякъде намирам от 4.6 нагоре до 5+ ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше,ти изби рибата с тоя диф,който търсиш.Ще ти трябват поне още 200 кончета на вала,за да можеш да напълниш 5-та предавка на кутия с подобно файнъл рейтио :plane: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше,ти изби рибата с тоя диф,който търсиш.Ще ти трябват поне още 200 кончета на вала,за да можеш да напълниш 5-та предавка на кутия с подобно файнъл рейтио ;) .

Конете ги остави на мене, но никъде не намирам нищо подобно. Всички финал драйв за м2а4 са от 4.6 нагоре :plane: явно ще трябва да правя нещо къстъм или да минавам на 20 цола ;). Ако някой намери инво за забчатки под 3.46 или най добре 2инещо си да пише плс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори,но се изразих малко неправилно в по-горният ми пост.С подобен диф използването на 5-та предавка ще бъде адска мъка,камо ли да говорим за някакво задоволително ускорение.Освен това трансмисията ще се натовари зверски и ще се получат адски дупки между скоростите.ПС:Саше,запознат съм със жокерите ти,но се чудя за каква дисциплина ти е тоя дълъг диф.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми като гледам подобни сетъпи излизат на 400 метра на 4та предавка с 210+ терминална. Нещо такова търся. В момента с този 4.2 е адската мъка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малко ОФФ. Саше за какъв сетъп става дума ?П.С. Може и на лично ... :(

Редактирано от Ivaylo Yovchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...