Jump to content
rulemaker

Въпрос за Интейк

Recommended Posts

Значи понеже от доста време си търся интейк за д14-ката, но безуспешно реших да си го направя с PVC тръба, но както знаете при този мотор работата е доста тъпа. Тръбите не са ми проблем, нито колената за самите чупки който трява да се направят. Въпроса ми е къде да напражя дупки по тръбата, за да свържа тези буксички и задължително ли е да са свързани ( за последното май не трябваше да питам ама)

Ето и снимкa на въпросните "буксички"

Публикувано изображение

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само моля един по един !!! Не наистина, казвайте как

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение .... едното е ТА - temperature absolute ... демек мери колко градуса е въздуха дето влиза . Маркучето е за вентилация , може вместо да му дупчиш дупка да сложиш филтърче . Според мен даже е за предпочитане , щото така няма да ти влизат маслените пари в интейка и да го правят мазало /макар че вероятно вече е такъв/ !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest rulemaker

Мерси за инфо-то колега, все пак май ще свържа и маркучето (да ми е спокойна празната глава) пък ако не ми хареса - сменям тръбата с такава с 1 дупка за датчика и готово

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега като махнеш тая черната кутия пусни някоя снимка да видим как си го направилаз съм си направил даже и преграда да не дърпа студен въздух, но при мен черната кутия си стоип.п. мисля че твоя скайп имах веднъж сме си писали, ако не на лични може да ми пратиш снимки да не ти цапам темата ;)успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изхвърляй всичко и слагай КН филтур и не се занимавай с глупости :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм си направил даже и преграда да не дърпа студен въздух

защо да не дърпа студен въздух ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление човек като реши да прави нещо винаги излиза нещо друго, което да му пречи, така стана и с мен. Днес на паркинга на панаира някой келеш доста звески ми е изритал задния калник и сега ще трябва да се заема с него. Направо откачам, явно не ми е било писано сега да го правя тоя скапан интейк

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм си направил даже и преграда да не дърпа студен въздух

защо да не дърпа студен въздух :rolleyes:
Печатна грешка най вероятно ;)
тъй вярно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая започвам с "интейка", Днес си набавих необходимите материали, веднага след като има резултат ще пусна снимки (ако има интерес де)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Човече не искам да ти убивам ентусиазма , но това което си решил да правиш е напълно безсмислено ;)Даже има вероятност да постигнеш негативен ефект , защото най-вероятно ако стане както е на снимката - ще си набиеш мотора с мощно горещ въздух и лятото ще е мъртвец тотален.Най-важното на тия интейци е да поемат свеж въздух , за което или трябва да изкараш филтъра някъде в подкалника , или да изолираш - което може би е по-добрия , но по-труден вариант. Д14ките нямат дупка към подкалника зад десния фар (както е при д15/д16/б16) , така че ако искаш там да ти седи филтъра ..... е доста добра идея да си пробиеш /то даже е очертано/ . Иначе .... най-вероятно колата ти ще върви по-малко от сега .Късмет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest artifuckt

Няма да върви по-малко, колега. Аз го направих почти по тоя начин, уж за временно, а изкарах цяло лято така. Има усезаема разлика във вървежа на колата. Малка, но все пак усезаема. Не съм махал старата кутия, а направо съм вързал тръбата за нея, само че филтъра не ми е точно на това място, както на колегата примерната снимка. Също съм ползвал ПВС тръба, която съм огънал с нагряване само в горния край и филтъра идва точно зад фара, което мисля, че е по-добре от колкото на снимката. Изолирал съм тръбата със самозалепваща термо вата като лицето и е алуминизирано. Искам да ти кажа, че в ниските обороти се държи по-добре от към ускорение, а във високите си е почти както преди. Вярно, че най-добрия вариянт е да се изведе тръба в подкалника, но ако не искаш да дупчиш и това е решение. Зимата ще я изкарам така и после ще му мисля. По принцип идеята при мен е да сменя всмукателния колектор, но все не мога да стигна до него. Ако може и главата да сменя с на Д16-ка ще е най-добрия вариянт :rolleyes: , но за сега това. Колега като го направиш пусни снимки да видим как е станало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега съм до тук, остна да сложа топлоизолация на т.1 и т.2, а отзад в т.3 влиза температурния датчик. Знам, че не е много добре ама за сега ще е така Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо не махнеш коляното в т.1? Каква тръба си ползвал между колената и какъв диаметър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам, така реших да го направя, иначе са на фи 75

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aми покарах с тоя интейк вече към 1 седмица, разлика има, но е съвсем малка. иначе между 1700 и 3-4000 оборота се чува доста силно засмукване (много наподобява съскането на турбина) и след 4к оборота започва да ръмжи вече. за сега съм доволен, чакам само колегата Stancho да ми изпрати снимка на преградата, която си е правил той.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...