rulemaker 130 #1 Публикувано 25 Септември, 2008 Значи понеже от доста време си търся интейк за д14-ката, но безуспешно реших да си го направя с PVC тръба, но както знаете при този мотор работата е доста тъпа. Тръбите не са ми проблем, нито колената за самите чупки който трява да се направят. Въпроса ми е къде да напражя дупки по тръбата, за да свържа тези буксички и задължително ли е да са свързани ( за последното май не трябваше да питам ама) Ето и снимкa на въпросните "буксички" 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #2 Отговорено 25 Септември, 2008 Само моля един по един !!! Не наистина, казвайте как 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #3 Отговорено 25 Септември, 2008 Няма значение .... едното е ТА - temperature absolute ... демек мери колко градуса е въздуха дето влиза . Маркучето е за вентилация , може вместо да му дупчиш дупка да сложиш филтърче . Според мен даже е за предпочитане , щото така няма да ти влизат маслените пари в интейка и да го правят мазало /макар че вероятно вече е такъв/ !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest rulemaker #4 Отговорено 26 Септември, 2008 Мерси за инфо-то колега, все пак май ще свържа и маркучето (да ми е спокойна празната глава) пък ако не ми хареса - сменям тръбата с такава с 1 дупка за датчика и готово Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #5 Отговорено 26 Септември, 2008 колега като махнеш тая черната кутия пусни някоя снимка да видим как си го направилаз съм си направил даже и преграда да не дърпа студен въздух, но при мен черната кутия си стоип.п. мисля че твоя скайп имах веднъж сме си писали, ако не на лични може да ми пратиш снимки да не ти цапам темата успех ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pepix_ 0 #6 Отговорено 27 Септември, 2008 изхвърляй всичко и слагай КН филтур и не се занимавай с глупости Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #7 Отговорено 27 Септември, 2008 аз съм си направил даже и преграда да не дърпа студен въздухзащо да не дърпа студен въздух Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #8 Отговорено 29 Септември, 2008 За съжаление човек като реши да прави нещо винаги излиза нещо друго, което да му пречи, така стана и с мен. Днес на паркинга на панаира някой келеш доста звески ми е изритал задния калник и сега ще трябва да се заема с него. Направо откачам, явно не ми е било писано сега да го правя тоя скапан интейк 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #9 Отговорено 29 Септември, 2008 аз съм си направил даже и преграда да не дърпа студен въздухзащо да не дърпа студен въздух Печатна грешка най вероятно тъй вярно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #10 Отговорено 27 Октомври, 2008 Най-накрая започвам с "интейка", Днес си набавих необходимите материали, веднага след като има резултат ще пусна снимки (ако има интерес де) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #11 Отговорено 27 Октомври, 2008 има има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rust #12 Отговорено 28 Октомври, 2008 Човече не искам да ти убивам ентусиазма , но това което си решил да правиш е напълно безсмислено Даже има вероятност да постигнеш негативен ефект , защото най-вероятно ако стане както е на снимката - ще си набиеш мотора с мощно горещ въздух и лятото ще е мъртвец тотален.Най-важното на тия интейци е да поемат свеж въздух , за което или трябва да изкараш филтъра някъде в подкалника , или да изолираш - което може би е по-добрия , но по-труден вариант. Д14ките нямат дупка към подкалника зад десния фар (както е при д15/д16/б16) , така че ако искаш там да ти седи филтъра ..... е доста добра идея да си пробиеш /то даже е очертано/ . Иначе .... най-вероятно колата ти ще върви по-малко от сега .Късмет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest artifuckt #13 Отговорено 28 Октомври, 2008 Няма да върви по-малко, колега. Аз го направих почти по тоя начин, уж за временно, а изкарах цяло лято така. Има усезаема разлика във вървежа на колата. Малка, но все пак усезаема. Не съм махал старата кутия, а направо съм вързал тръбата за нея, само че филтъра не ми е точно на това място, както на колегата примерната снимка. Също съм ползвал ПВС тръба, която съм огънал с нагряване само в горния край и филтъра идва точно зад фара, което мисля, че е по-добре от колкото на снимката. Изолирал съм тръбата със самозалепваща термо вата като лицето и е алуминизирано. Искам да ти кажа, че в ниските обороти се държи по-добре от към ускорение, а във високите си е почти както преди. Вярно, че най-добрия вариянт е да се изведе тръба в подкалника, но ако не искаш да дупчиш и това е решение. Зимата ще я изкарам така и после ще му мисля. По принцип идеята при мен е да сменя всмукателния колектор, но все не мога да стигна до него. Ако може и главата да сменя с на Д16-ка ще е най-добрия вариянт , но за сега това. Колега като го направиш пусни снимки да видим как е станало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #14 Отговорено 29 Октомври, 2008 За сега съм до тук, остна да сложа топлоизолация на т.1 и т.2, а отзад в т.3 влиза температурния датчик. Знам, че не е много добре ама за сега ще е така 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
artifuckt 0 #15 Отговорено 29 Октомври, 2008 Колега, защо не махнеш коляното в т.1? Каква тръба си ползвал между колената и какъв диаметър? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #16 Отговорено 29 Октомври, 2008 Ами не знам, така реших да го направя, иначе са на фи 75 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #17 Отговорено 4 Ноември, 2008 aми покарах с тоя интейк вече към 1 седмица, разлика има, но е съвсем малка. иначе между 1700 и 3-4000 оборота се чува доста силно засмукване (много наподобява съскането на турбина) и след 4к оборота започва да ръмжи вече. за сега съм доволен, чакам само колегата Stancho да ми изпрати снимка на преградата, която си е правил той. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове