Jump to content
Jeepers

Хлабина на турбо бутала

Recommended Posts

Guest JeepersCreepers

марката е YCP доколкото видях на опаковката , и да прав си че наистина ги дават за витара но защо са и нужни витарата такива бутала някой може ли да кажи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

марката е YCP доколкото видях на опаковката , и да прав си че наистина ги дават за витара но защо са и нужни витарата такива бутала някой може ли да кажи ?

Щото е напомпена бега4ка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

май ще има някаква малка разлика между тези и оригиналните на сузуки....а думата ковани ми идва някак в повече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то тва е ясно Аз за тва им викам Витари ;)

 

Предполагам Иво говори за ето такива бутала?

 

Публикувано изображение

същите такива ;) ама много калпави ми изглеждат дано да държат ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викат им Витара поради простата причина,че Витара си излиза с такива бутала от завода.Ползват се при турбо Хондите защото са на същия диаметър със същите сигменти и разреждат мотора.Тези които си взел нямат нищо общо с кованите,по-добре забави и оскъпи проекта си малко,но го направи качествено.Аз съм ползвал ето ТОВА за CRX-а и смятам,че е доста по-удачен вариант.........просто пример.п.п:Не е задължително турбо кола с блок гард да грее

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де защо тогава с такива бутала хората вадят много коне като нямат нищо общо с кованите? дават ги да си държат доста коне. Не малко в турбо форума са с такива бутала ,да не би да има други пак такива но да държат на голям надув?Аз ги гледам пишат си с витара бутала на по 1,5 бара ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е просто копие на буталото от витара но няма нищо общо с това което скагат в сузуки...а в това което искаш да правиш няма място за спестяване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо много важно което и Драго искаше да ти подскаже........не забравяй,че нашия бензин няма нищо общо с тяхния,карат с яка електроника и перфектни настройки които за съжаление едва ли ще успееш да направиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо много важно което и Драго искаше да ти подскаже........не забравяй,че нашия бензин няма нищо общо с тяхния,карат с яка електроника и перфектни настройки които за съжаление едва ли ще успееш да направиш

Защо да не може да я настрои перфектно? Нали той с това се занимава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове как ви се струват такива хлабини .0035 to .004 should be good for 300-400 whp..?????????? това е от човека който купих буталата предполагам е в инчове тези данни?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой тва ко 6е кажем ние останалите какво зна4ение има.Нали стана ясно 4е от производителя идва информацията за хлабините според това колко се раз6иряват буталата.Ти няма6 такова инфо и от тук нататък си носи6 риска+има съмнения колко са ти ковани буталата........ :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами оказа че съм ги закупил от един пич от турбод16 форума който като възникне подобен въпрос точно него чакат да се изкаже явно е разбирач :lol: аз съвсем случайно като четох там форума и се натъкнах на него :lol:както и да е незнам дали са ковани и до каква степен ако може така да се кажи ама хората правят доста коне с такива бутала мисля да пробвам :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

баш в инчове ти е отговорил.Ако питаш мен, направи 1 десета хлабина и сглобявай.Аз бих сложил блокгард, НО на 10-20мм под равнината на блока. Шлайфа и хонинга естествено след като се сложи блокгарда.не знам как си го намислил, но бих ти препоръчал истински буст контролер и плавна настройка от 0 през 0.3, 0.7, 1бар и чак тогава нагоре. Така отгатването ще е сведено до минимум.голям и най-вече изряден радиатор, 2 перки, термо-ленти, подобрена вентилация на картера и капака на клапаните.... и със сигурност една купчина други неща за които не се сещам в момента.последно.. така и така е драгаджийка, аз бих и вдигнал празния ход на 1500об.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

ами емо аз мисля да оставя 0,09 да е със хонинга.Буст контролера естествено ще е апекси който позволява много яки настройки за всяка скорост :D радиатора ще го погледна как ще е докато я докарам в бургас колата тя ще си покаже дали ще иска друг ако иска ще сложа голям има под ръка :D термо ленти няма да са ми необходими поне за колектора защото ще е чугун или и него да увия? защото май чугуна не се увива? ПП: свещите 2 числа ли ад са по студени?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ами аз бих го увил и колектора и даунпайпа... колкото по-малко жега толкова по-добре все пак.а за свещите не знам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че 1 число по стодени ще са ти добре. Чугунени колектори не се увиват с термолента!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще се пукне.(чугуна в лента )

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де аз съм виждал увита топла част на турбина тя нали е чугун?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещи : NGK-BKR7E's или NGK BKR7e-11 Пътвите май пове4е ги ползват.Не е добре да се овива 4угун защото от прегряването му ще започне да се люпи а може и да се пукне, но даунпайпа задължително го увий. Интейка също е добре да го увие6 в двигателното помещение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай 8-ци или 9-ки нали е дргаджийка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

драго какъв е еквивалента на дензо? другото което е иридиевите или друг модел ? споменаха ми за едни на бош едно аверче кара с тях и ми казва че неговия голф дензото му изгаряли електродите но съ ссъщия еквивалент на бош държат :hondarulez: ще го питам точно как бяха :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не карам с Денсо.С 9-ки NGK съм(ама мойта не е драгаджийка :lol: )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...