cheto_82 0 #1 Публикувано 21 Септември, 2008 (Редактирано) здравейте на всички фенове на марката ,въпроса ми е следния , колебая се между акорд 2000 година единия е автоматик другия не е та кои от двата да зема и двата са с еднакви двигатели 2,0 витек ,имат ли някви проблеми автоматиците ,и имали хонда акорд с верига ако има коя година е и кои е мотора ,ако някои има няква информатзия по характерна за този модел акорд да споделя че не знам кво да правя :lol: Редактирано 21 Септември, 2008 от cheto_82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Brutalism 1 #2 Отговорено 21 Септември, 2008 Незнам какво да те посъветвам,а цените еднакви ли са им?Ако ти се кара автоматик. взимай нея..Незнам, нито съм ги видял колите как изглежда,коя е по запазена... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cheto_82 0 #3 Отговорено 21 Септември, 2008 да се едно са еднакви мене ме притеснява да нямам някви ядове с автоматика ,че нали знаеш как викат на автоматика "вечната скоростна кутия' затова питам иначе аз бих зел автоматика по практично е за градско особено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #4 Отговорено 21 Септември, 2008 по практично е за градско особено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sturshel 0 #5 Отговорено 21 Септември, 2008 земи си рьчката според мен ,но само ако и двата са в еднакво сьстояние Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #6 Отговорено 21 Септември, 2008 здр колега, според мен ако търсиш динамика(гледам че си се ориентирал към 2.0 витек) не си вземай автоматикако караш спокойно и не те интересува "за колко ускорява колата" автоматика е супер, особенно за Софияуспех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maniq 9 #7 Отговорено 21 Септември, 2008 (Редактирано) Здравей колега и добре дошъл в голямото семейство. Според мен си вземи с ръчната скоростна кутия. Тръпката да си хакнеш скороста ти е незаменима Редактирано 21 Септември, 2008 от maniq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prt 3 #8 Отговорено 21 Септември, 2008 Две неща:1. Има една гатанка: Какво е общото между хомосексуализма и автоматичните скорости?Отговорът: Който е опитал, не се е върнал от там.2. Никой не спомена до тук, но сигурно знаеш, че разходът на автоматика е по-голям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest КалоÑ�н Кателиев #9 Отговорено 21 Септември, 2008 (Редактирано) Аз бих предпочел "ръчката" пред автоматика от спортна гледна точка. Иначе, за натоварени градски трафици, автоматът е просто не заменим (да, за сметка на леко поувеличеният разход спрямо механичната кутия). Към това прибавям и усложненото устройство на автоматичната кутия ... да не дава Господ да ти се почупи нещо по нея, докато си на път. Сега всички ще ми скочите отгоре, че т'ва е Хонда и, видите ли, те не се чупят ... е, няма нищо вечно. Не е речено, че не може да се случи! Още нещо - автоматиците са американска версия и се сещай за поддръжката, която би могъл да осигуриш на колата си. Редактирано 21 Септември, 2008 от Калоян Кателиев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
portinari 1 #10 Отговорено 22 Септември, 2008 Аз бих предпочел "ръчката" пред автоматика от спортна гледна точка. Иначе, за натоварени градски трафици, автоматът е просто не заменим (да, за сметка на леко поувеличеният разход спрямо механичната кутия). Към това прибавям и усложненото устройство на автоматичната кутия ... да не дава Господ да ти се почупи нещо по нея, докато си на път. Сега всички ще ми скочите отгоре, че т'ва е Хонда и, видите ли, те не се чупят ... е, няма нищо вечно. Не е речено, че не може да се случи! Още нещо - автоматиците са американска версия и се сещай за поддръжката, която би могъл да осигуриш на колата си.Това за Американската версия доста интересно мнение.Истината е,че за Европейския и Американския пазар се монтират на едни и същи модели различни видове кутии.На Джаза за Европа се слага CVT кутия,а за Сащ се слага нормална 5-степенна.На VW за Европа се слага DSG кутия,а за Америка тя не се предлага.В тази връзка ,няма какво да се сеща за подръжката.Верно е че няма нещо което да не се разваля,но е верно че няма нещо което да не се прави.Подръжката на един автомат е на 50-60 000 км да смениш маслото и филтъра.Между другото CVT кутията е единствената за която съм чувал и чел лоши работи.За другите няма какво да ги коментираме просто.Колата ти ще се скапе,кутията остава.Съвременните автоматични кутии са почти стопили разликите в разхода на гориво.Колегите са ти казали по горе.Ако си падаш по гонки,дрифтове и екстремно каране орентирай се към ръчка,ако ли не,смело взимай автомата и няма да съжаляваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d15b7 0 #11 Отговорено 22 Септември, 2008 здравейте на всички фенове на марката ,въпроса ми е следния , колебая се между акорд 2000 година единия е автоматик другия не е та кои от двата да зема и двата са с еднакви двигатели 2,0 витек ,имат ли някви проблеми автоматиците ,и имали хонда акорд с верига ако има коя година е и кои е мотора ,ако някои има няква информатзия по характерна за този модел акорд да споделя че не знам кво да правя :angry:Каквато и да купиш винаги ще бръмчи в купето като мотор.Купи си кола ,а не мотор.Хонда произвеждат мотоциклети,а не коли.Моля ,преведете си форума,след като имате изискване за писане на кирилица. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cheto_82 0 #12 Отговорено 22 Септември, 2008 нищо не казахте за мотора има ли такава хонда с верига иначе нещата клонят кам автоматика колко горе долу е разхода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
portinari 1 #13 Отговорено 22 Септември, 2008 Бензина доколкото знам са с ремък.Дизела с верига.Разхода на мойта 2.0 бензин автоматик, 7,5 нормално каране до 8,2 по спортно.Градско 11-12 литра.Като се разработи,ще падне предполагам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 103 #14 Отговорено 22 Септември, 2008 Каквато и да купиш винаги ще бръмчи в купето като мотор.Купи си кола ,а не мотор.Хонда произвеждат мотоциклети,а не коли.Моля ,преведете си форума,след като имате изискване за писане на кирилица.и БМВ правят мотоциклети,и в колите им сигурно БРЪМЧИ яко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanyo75 0 #15 Отговорено 22 Септември, 2008 Бензина доколкото знам са с ремък.Дизела с верига.Разхода на мойта 2.0 бензин автоматик, 7,5 нормално каране до 8,2 по спортно.Градско 11-12 литра.Като се разработи,ще падне предполагам.И мойта е 2.0 автоматик!Засякъл съм я смесено-8.5-9.0литра кротко каране!динамиката на колата е страхотна и с автоматик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maximalnia 0 #16 Отговорено 23 Септември, 2008 и аз да кажа нещо! колега акорд 2.0 Дизел 2000 година няма или ако има не е акорд! колегите казаха! зависи за какво зимаш колата, от там преценяваш автоматик или ръчка, айде и аз да не се повтарам успех!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
delineator 2 #17 Отговорено 24 Септември, 2008 От 2003 г. чета този форум и не съм чул някой колега с автоматик да е имал проблем с него. Освен ако не съм пропуснал нещо де.. Със сигурност Омбре има най-точен поглед върху Honda автоматиците. Аз имам три Хонди автоматик (едната е Акорд 1999 2.0 типтроник, предполагам като тази която си гледал) и никога не съм имал проблеми. Така че ако не обичаш много да ръчкаш вземай автоматика! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cheto_82 0 #18 Отговорено 30 Април, 2009 вече и аз се сдобих с един чуден акорд 1999г. 2.0 ес, автоматик и сега престоят смяна на консумативи ,та вапроса ми е за това кои от каде пазарува и кои са добрите магазини за нашите коли (за Пловдив най вече питам) и сервизи също Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове