cerwin_vega 0 #1 Публикувано 19 Септември, 2008 Колата си загрява нормално... парното неще да духа топло ... духа ама след доста време и то леко топло което не е оферта за зимата, някой ако може да ми помогне ще съм благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogidog 0 #2 Отговорено 19 Септември, 2008 провери дали имаш вода в казанчето, ако имаш - провери си термостата, или го смени направо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cerwin_vega 0 #3 Отговорено 19 Септември, 2008 колата си ми загрява нормално стои си до към средата някъде... просто не ми духа топло от парното ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #4 Отговорено 19 Септември, 2008 ква е колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cerwin_vega 0 #5 Отговорено 19 Септември, 2008 сивик англичанка 95г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #6 Отговорено 19 Септември, 2008 лостчето за топло студено нормално ли се движи или по лесно. Може да е скъсано или отчано жилото за регулиране или да ти се е запушило радиаторчето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cerwin_vega #7 Отговорено 19 Септември, 2008 лостчето за топло студено нормално ли се движи или по лесно. Може да е скъсано или отчано жилото за регулиране или да ти се е запушило радиаторчетодвижи се гледах го и отпред при мотора и там се движи нормално може ли да е от водата да има някъде въздух в системата и затова да не топли и къде се намира това радиаторче да го прочистя евентуално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #8 Отговорено 19 Септември, 2008 Не е толкова много при условие че се сваля цялото табло, радиаторчето се намира зад него. Цената на радиаторчето плюс труда си е горе долу толкова. Да не говорим че не всички се навиват на процедурата. Колега, според мен ще сменяш радиаторчето, ако по системата с клапаните които отклоняват въздушния поток всичко е наред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #9 Отговорено 19 Септември, 2008 (Редактирано) С вода ли караш? Ако да промий си двигателя с чиста вода (източваш, пълниш, палиш, работи малко колата 1-2 мин и пак точиш). Спомням си че имаше препарати за почистване но не съм сигурен колко са вредни и ефикасни. По моя преценка от това което изчетох е че си проверил кранчето, проверил си при загред двигател двата маркуча който влизат в купето дали са еднакво топли, и си проверил за боклуци по смукателната система на парното. До сега не съм чувал да е давало проблем радиаторчето на парното по хондите. Пробвай да промиеш системата и дано се оправи. И ако се оправи си налей антифриз! Успех Редактирано 19 Септември, 2008 от MonsterOOD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cerwin_vega 0 #10 Отговорено 19 Септември, 2008 несъм гледал дали са еднакво топли но ще проверя и ще почистя дано се оправи че цяла зима студено пук 200лв не са малко пари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #11 Отговорено 19 Септември, 2008 До сега не съм чувал да е давало проблем радиаторчето на парното по хондите.сега чуваш. И аз имах същия проблем. Реших го по следния начин(и на още една кола-тойота) : Източваш охладителната течност(цялата). Наливаш едно шише ОЦЕТ-ВИНЕН 6%. После доливаш с изворна вода, ама тази дето мирише на развалени яйца. Караш така 2 дена и източваш помията, промиваш системата и си 6. Наливаш си антифриза. Тази технология беше ми дадена от колегата PiPuRs`` и още май не съм го черпил. п.п. Ако иска някой да го бодне в "важни технически теми", че всеки път едно и също пиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cerwin_vega 0 #12 Отговорено 19 Септември, 2008 някакви др. предположения да имате Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Good-T 0 #13 Отговорено 20 Септември, 2008 (Редактирано) Според мен ти се е откачило жилото, което отваря "топлото" по системата Кранчето се намира на входния маркуч към радиатора на парното (в задната част на двигателя). Включи го ръчно (издърпваш рейката му към двигателя). Жилото се откача (ако въобще е откачено) под таблото в средата. Вижда се ( и се закача) като се погледне най-отдолу.Другия вариянт е да се е счупила конзолата на врътките на парното (местото където е захванато жилото за смяна на топло/студено). При този случай врътката не се върти лесно и дори не стига до крайна позиция.В предвид по горните постове да вметна - радиатора на парното е на малкия кръг -> дори и да се е сдухал термортата парно има. Повечето проблеми имат по простички решения от описваните в този форум. От скоро го чета и много ми е бил полезен, но и ми е настръхвала косата - по-леки и евтини съвети давайте Успех! Редактирано 20 Септември, 2008 от Good-T Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cerwin_vega 0 #14 Отговорено 20 Септември, 2008 Според мен ти се е откачило жилото, което отваря "топлото" по системата Кранчето се намира на входния маркуч към радиатора на парното (в задната част на двигателя). Включи го ръчно (издърпваш рейката му към двигателя). Жилото се откача (ако въобще е откачено) под таблото в средата. Вижда се ( и се закача) като се погледне най-отдолу.Другия вариянт е да се е счупила конзолата на врътките на парното (местото където е захванато жилото за смяна на топло/студено). При този случай врътката не се върти лесно и дори не стига до крайна позиция.В предвид по горните постове да вметна - радиатора на парното е на малкия кръг -> дори и да се е сдухал термортата парно има. Повечето проблеми имат по простички решения от описваните в този форум. От скоро го чета и много ми е бил полезен, но и ми е настръхвала косата - по-леки и евтини съвети давайте Успех!не не е от това проверявах го и се движи добре жилото и сменя топло и студено... маркучите които влизат в купето са еднакво топли но не са толкова топли колкото другите... в колата почва да духа топло но след доста време и то не горещо както мисля че трябва да е нормално странна раота значи вариантите до които стигнахме са няколко и те са: да е задръстено радиаторчето и да има въздух в системата по моята логика е едно от двете и ще пробвам да промия системата със оцет и вода и после ще обезвъздуша дано се оправи ако се пак някой има друга идея да казва ще съм благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wish 36 #15 Отговорено 20 Септември, 2008 (Редактирано) Да си кажа и аз.На старата ми кола (Тойота) имах подобен проблем т.е. имаше антифриз,обезвъздушена беше и т.н обаче неще и неще да духне топло и т'ва си е.Решихме го с един приятел на двора, с един маркуч с яка струя вода от чешмата.Откачаш двата маркуча (тоя дет влиза към купето и долния дето излиза оттам) и ръгаш маркуча със струята директно към горния вход и към долния изход, за да прочисти хубаво радиаторчето дето се намира в купето.При мен лично се отпуши след бая минути щото трудно пробиваше водата през затлаченото радиаторче.Изтекоха ся'кви ла.на оттам, щото предишния собственик беше карал само с вода.След стабилната промивка го напуках с антифриз и се оправи.Парно през зимата за по потник Редактирано 20 Септември, 2008 от Wish Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Good-T #16 Отговорено 21 Септември, 2008 (Редактирано) "маркучите които влизат в купето са еднакво топли но не са толкова топли колкото другите... в колата почва да духа топло но след доста време и то не горещо както мисля че трябва да е нормално"Точно за това мисля, че първо трябва да погледнеш кранчето, което пуска топлата вода към радиатора(или е останало затворено или не е напълно отворено). Намира се на маркуча към радиаторчето на парното, зад двигателя. Рейката му трябва да е към двигателя, за да е отворено. Ако е така, остава задръстено радиаторче Надявам се да си ме разбрал за кое кранче става въпрос и да от него проблема.Ето и снимка от сходна тема - http://www.glide-design.com/images/3.JPG Редактирано 21 Септември, 2008 от Good-T Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cerwin_vega #17 Отговорено 21 Септември, 2008 глдах го и него и го дърпах до край към мотора когато парното ми е пуснато на топло да духа и нещеше повече да се мръдне после го гледах като е на студено и седи в другата посоко сначи би трябвало да се движи нормално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове