Jump to content
cerwin_vega

стана студено парното не топли

Recommended Posts

Колата си загрява нормално... парното неще да духа топло ... духа ама след доста време и то леко топло което не е оферта за зимата, някой ако може да ми помогне ще съм благодарен :help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери дали имаш вода в казанчето, ако имаш - провери си термостата, или го смени направо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата си ми загрява нормално стои си до към средата някъде... просто не ми духа топло от парното ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лостчето за топло студено нормално ли се движи или по лесно. Може да е скъсано или отчано жилото за регулиране или да ти се е запушило радиаторчето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cerwin_vega

лостчето за топло студено нормално ли се движи или по лесно. Може да е скъсано или отчано жилото за регулиране или да ти се е запушило радиаторчето

движи се гледах го и отпред при мотора и там се движи нормално може ли да е от водата да има някъде въздух в системата и затова да не топли и къде се намира това радиаторче да го прочистя евентуално :help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкова много при условие че се сваля цялото табло, радиаторчето се намира зад него. Цената на радиаторчето плюс труда си е горе долу толкова. Да не говорим че не всички се навиват на процедурата. Колега, според мен ще сменяш радиаторчето, ако по системата с клапаните които отклоняват въздушния поток всичко е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С вода ли караш? Ако да промий си двигателя с чиста вода (източваш, пълниш, палиш, работи малко колата 1-2 мин и пак точиш). Спомням си че имаше препарати за почистване но не съм сигурен колко са вредни и ефикасни. По моя преценка от това което изчетох е че си проверил кранчето, проверил си при загред двигател двата маркуча който влизат в купето дали са еднакво топли, и си проверил за боклуци по смукателната система на парното. До сега не съм чувал да е давало проблем радиаторчето на парното по хондите. Пробвай да промиеш системата и дано се оправи. И ако се оправи си налей антифриз! Успех

Редактирано от MonsterOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

несъм гледал дали са еднакво топли но ще проверя и ще почистя дано се оправи че цяла зима студено пук 200лв не са малко пари :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега не съм чувал да е давало проблем радиаторчето на парното по хондите.

сега чуваш. :hondarulez: И аз имах същия проблем.

 

Реших го по следния начин(и на още една кола-тойота) : Източваш охладителната течност(цялата). Наливаш едно шише ОЦЕТ-ВИНЕН 6%. После доливаш с изворна вода, ама тази дето мирише на развалени яйца. Караш така 2 дена и източваш помията, промиваш системата и си 6. Наливаш си антифриза.

 

Тази технология беше ми дадена от колегата PiPuRs`` и още май не съм го черпил. :hondarulez:

 

п.п. Ако иска някой да го бодне в "важни технически теми", че всеки път едно и също пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ти се е откачило жилото, което отваря "топлото" по системата :huh: Кранчето се намира на входния маркуч към радиатора на парното (в задната част на двигателя). Включи го ръчно (издърпваш рейката му към двигателя). Жилото се откача (ако въобще е откачено) под таблото в средата. Вижда се ( и се закача) като се погледне най-отдолу.Другия вариянт е да се е счупила конзолата на врътките на парното (местото където е захванато жилото за смяна на топло/студено). При този случай врътката не се върти лесно и дори не стига до крайна позиция.В предвид по горните постове да вметна - радиатора на парното е на малкия кръг -> дори и да се е сдухал термортата парно има. Повечето проблеми имат по простички решения от описваните в този форум. От скоро го чета и много ми е бил полезен, но и ми е настръхвала косата - по-леки и евтини съвети давайте ;)Успех!

Редактирано от Good-T

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ти се е откачило жилото, което отваря "топлото" по системата :huh: Кранчето се намира на входния маркуч към радиатора на парното (в задната част на двигателя). Включи го ръчно (издърпваш рейката му към двигателя). Жилото се откача (ако въобще е откачено) под таблото в средата. Вижда се ( и се закача) като се погледне най-отдолу.Другия вариянт е да се е счупила конзолата на врътките на парното (местото където е захванато жилото за смяна на топло/студено). При този случай врътката не се върти лесно и дори не стига до крайна позиция.В предвид по горните постове да вметна - радиатора на парното е на малкия кръг -> дори и да се е сдухал термортата парно има. Повечето проблеми имат по простички решения от описваните в този форум. От скоро го чета и много ми е бил полезен, но и ми е настръхвала косата - по-леки и евтини съвети давайте :DУспех!

не не е от това проверявах го и се движи добре жилото и сменя топло и студено... маркучите които влизат в купето са еднакво топли но не са толкова топли колкото другите... в колата почва да духа топло но след доста време и то не горещо както мисля че трябва да е нормално странна раота ;)значи вариантите до които стигнахме са няколко и те са: да е задръстено радиаторчето и да има въздух в системата по моята логика е едно от двете и ще пробвам да промия системата със оцет и вода и после ще обезвъздуша дано се оправи ;)ако се пак някой има друга идея да казва ще съм благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си кажа и аз.На старата ми кола (Тойота) имах подобен проблем т.е. имаше антифриз,обезвъздушена беше и т.н обаче неще и неще да духне топло и т'ва си е.Решихме го с един приятел на двора, с един маркуч с яка струя вода от чешмата.Откачаш двата маркуча (тоя дет влиза към купето и долния дето излиза оттам) и ръгаш маркуча със струята директно към горния вход и към долния изход, за да прочисти хубаво радиаторчето дето се намира в купето.При мен лично се отпуши след бая минути щото трудно пробиваше водата през затлаченото радиаторче.Изтекоха ся'кви ла.на оттам, щото предишния собственик беше карал само с вода.След стабилната промивка го напуках с антифриз и се оправи.Парно през зимата за по потник :huh:

Редактирано от Wish

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Good-T

"маркучите които влизат в купето са еднакво топли но не са толкова топли колкото другите... в колата почва да духа топло но след доста време и то не горещо както мисля че трябва да е нормално"Точно за това мисля, че първо трябва да погледнеш кранчето, което пуска топлата вода към радиатора(или е останало затворено или не е напълно отворено). Намира се на маркуча към радиаторчето на парното, зад двигателя. Рейката му трябва да е към двигателя, за да е отворено. Ако е така, остава задръстено радиаторче :) Надявам се да си ме разбрал за кое кранче става въпрос и да от него проблема.Ето и снимка от сходна тема - http://www.glide-design.com/images/3.JPG

Редактирано от Good-T

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cerwin_vega

глдах го и него и го дърпах до край към мотора когато парното ми е пуснато на топло да духа и нещеше повече да се мръдне после го гледах като е на студено и седи в другата посоко сначи би трябвало да се движи нормално :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...