vlaladim 0 #1 Публикувано 18 Септември, 2008 Здравейте Ще си сменям двигатела (c D16A8) и ще сменям и маховика понеже скоростната ми кутия е 4WD и маховика е различен... Не ми се ще да се занимавам със сервизи заради един маховик Въпроса е дали мога да ги натегна болтчетата на ръка или трябва да спазвам твърдо силата дадена в наръчника за ремонт ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #2 Отговорено 18 Септември, 2008 (Редактирано) Въпроса е дали мога да ги натегна болтчетата на ръка или трябва да спазвам твърдо силата дадена в наръчника за ремонт ? Можеш разбира се. При смяна на съединителя свалях маховика за да видя състоянитето на семеринга на коляновия вал. Стягаш здраво и това е. Мойте още не са се развили. П.С. Е надявам се че имаш преценка на силата си и няма да направиш някоя беля, като превъртиш някой Редактирано 18 Септември, 2008 от emod Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlaladim 0 #3 Отговорено 19 Септември, 2008 Па дано не се езсвиня А да питам - нещо да го олекота има ли такъ вариант?Имам 2 маховика та единия може да е за експерименти - има ли смисъл? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #4 Отговорено 19 Септември, 2008 Няма да можеш сам да го олекотиш този маховик колега. Слагай го така или си купи заводски олекотен маховик. Ако започнеш да го дупчиш вероятноста да го разцентроваш и да започне да бие е огромна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #5 Отговорено 19 Септември, 2008 според мен лекия маховик има повече отрицетелен ефект от колкото положителен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #6 Отговорено 19 Септември, 2008 Да и аз така знам особено за градско шофиране е ад с олекотен маховик. За гонки и съзтезания е перфе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #7 Отговорено 19 Септември, 2008 Знаете ли каква е идеята на маховика и защо не са го направили лек заводки и съответно какъв или по-скоро какви са ефектите от олекотения маховик.Ако си караш колата градско не го олекотявай много.Можеш да го олекотиш , но ти трябва добър майстор , който да прецени от къде колко да отнеме и да го балансира после , че ако не е балансиран настава веселба.А има голяма опастност от счупване ако не е направен кадърно и при 5000 оборота примерно ако се разхвърчи знаеш ли какво се получава - флекс.Дано това те накара да размислиш . не че искам да те плаша но имай 1 , 2 на ум за това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest sebulba #8 Отговорено 19 Септември, 2008 http://roverclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=3496 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest nikolai_fox #9 Отговорено 19 Септември, 2008 маховика акумулира енергия - при олекотем маховик няма кой да акумулира енергията на двигателя - освен ако няма допълнителни настройки за задържане на оборотите при смяна на предавките - не се занимавай болтовете се натягат с динамометричен ключ виж в някой мануал с каква сила се стягат - или казано накратко стягай всички болтове здраво с еднакво рамо и ги залепи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlaladim 0 #10 Отговорено 19 Септември, 2008 Мерси - и аз мислех за нещо от рода на лепене та да съм сигурен...а за олекотяването - просто знам че го направиха на една лада тука в квартала преди гоодини и то пред блока, ръчно.Та ми беше интересно да питам ... - няма да се занимавам, отказвам се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове