Jump to content
vlaladim

Маховик/flywheel

Recommended Posts

Здравейте :blush:

Ще си сменям двигатела (c D16A8) и ще сменям и маховика понеже скоростната ми кутия е 4WD и маховика е различен...

Не ми се ще да се занимавам със сервизи заради един маховик :blush:

 

Въпроса е дали мога да ги натегна болтчетата на ръка или трябва да спазвам твърдо силата дадена в наръчника за ремонт ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е дали мога да ги натегна болтчетата на ръка или трябва да спазвам твърдо силата дадена в наръчника за ремонт ?

 

Можеш разбира се. При смяна на съединителя свалях маховика за да видя състоянитето на семеринга на коляновия вал.

Стягаш здраво и това е.

Мойте още не са се развили. :D

 

П.С. Е надявам се че имаш преценка на силата си и няма да направиш някоя беля, като превъртиш някой :tease:

Редактирано от emod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Па дано не се езсвиня :help:А да питам - нещо да го олекота има ли такъ вариант?Имам 2 маховика та единия може да е за експерименти - има ли смисъл? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да можеш сам да го олекотиш този маховик колега. Слагай го така или си купи заводски олекотен маховик. Ако започнеш да го дупчиш вероятноста да го разцентроваш и да започне да бие е огромна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен лекия маховик има повече отрицетелен ефект от колкото положителен :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз така знам особено за градско шофиране е ад с олекотен маховик. За гонки и съзтезания е перфе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаете ли каква е идеята на маховика и защо не са го направили лек заводки и съответно какъв или по-скоро какви са ефектите от олекотения маховик.Ако си караш колата градско не го олекотявай много.Можеш да го олекотиш , но ти трябва добър майстор , който да прецени от къде колко да отнеме и да го балансира после , че ако не е балансиран настава веселба.А има голяма опастност от счупване ако не е направен кадърно и при 5000 оборота примерно ако се разхвърчи знаеш ли какво се получава - флекс.Дано това те накара да размислиш . не че искам да те плаша но имай 1 , 2 на ум за това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nikolai_fox

маховика акумулира енергия - при олекотем маховик няма кой да акумулира енергията на двигателя - освен ако няма допълнителни настройки за задържане на оборотите при смяна на предавките - не се занимавай болтовете се натягат с динамометричен ключ виж в някой мануал с каква сила се стягат - или казано накратко стягай всички болтове здраво с еднакво рамо и ги залепи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси - и аз мислех за нещо от рода на лепене та да съм сигурен...а за олекотяването - просто знам че го направиха на една лада тука в квартала преди гоодини и то пред блока, ръчно.Та ми беше интересно да питам ... - няма да се занимавам, отказвам се :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...