Jump to content
Guest BRENIAK

Светна чека

Recommended Posts

Guest BRENIAK

Здравейте колеги,имам нужда от малко помощ.От известно време хондичката ми D15B2 5г при по-рязко подаване на газ глъхне и вчера като я запалих светна чека,обаче след като светна хонделата забрави за глъхненето и вървеше като откачена.След това я изгасих и като я запалих чека не светеше,но и глъхненето си го има пак.Днес направих диагностика на ЕЦУ-то и ми показа грешка 5(5 къси мигания) мисля че е МАР сензор ма не съм сигурен, така че помагайте.Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 е МАР сензора . Като ти е светнал чека се е оправило вървенето , защото подкарва колата без да гледа стойностите на този датчик. Взима предварително зададени стойности. След като си изгасил и си запалил пак понеже не е отчело грешка , компа е почнал да взима пак информация от МАР-а и като не работи коректно почва пак хълцане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 е МАР сензора . Като ти е светнал чека се е оправило вървенето , защото подкарва колата без да гледа стойностите на този датчик. Взима предварително зададени стойности. След като си изгасил и си запалил пак понеже не е отчело грешка , компа е почнал да взима пак информация от МАР-а и като не работи коректно почва пак хълцане.

Да разбирам ли че МАР-а е заминал или може да се направи нещо по въпроса,а и дали се намират нови или да търся по моргите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами знам ли . Може да го свалиш и да го почистиш. Гледам че има и трабичка за вакум - може да се е извадила или запушила. напръскай буксата с контактен спрей. Ако непомогне друго не се сещам. Ако има някой да каже.Нов сигурно ще намериш ама не се знае каква цифра е. По принцип не съм чувал да правят проблеми така че може да си вземеш и от морга.п.п. намерих как се тества ама трябва висше образование(което нямам). На английски е ако искаш ще ти го препиша.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. намерих как се тества ама трябва висше образование(което нямам). На английски е ако искаш ще ти го препиша.Разбира се че искам.Ще имаш една почерпка от мен :) .10х предварително :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. http://img169.imageshack.us/my.php?image=63366139xj2.jpg2. http://img169.imageshack.us/my.php?image=40542311qj3.jpg3. http://img398.imageshack.us/my.php?image=33421604hr7.jpg4. http://img398.imageshack.us/my.php?image=39202313za1.jpg5. http://img169.imageshack.us/my.php?image=65700047rj9.jpgПодредил съм ги по реда по който си вървят. Малко са размазани ако не ги уголемиш. И се застъпват по няколко реда за по лесна ориентация(уж). Ако има нещо пиши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала колега, железен си.Това ще ми свърши работа.След обяд я почвам и ще видим резултата,дано да е само замърсен.10х за информацията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и пиши какво е станало :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи взех един уред на един приятел ама нищо не стана,нещо е прецакан ма утре ще взема друг.Иначе като откачих буксата на МАР-па светна чека и колата се оправи.Върви повече от прилично ама незнам как ще е с разхода и сега съм решил да я покарам така няколко дена па да видим.И вече мисля ,че шибаният МАР е в основата на всичките проблеми с хълцането на Д15-ките.Колата сега работи на 600об.,но въобще не си и помисля да изгасне даже и след като пусна климатика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от МАР-а и го разкриеш , ще трябва да ти дадат статуетка Хонда Златен Гаечен Ключ :thumbs2: пробва ли да го почистиш ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж за статуетката си прав на път съм да я грабна.Тоя МАП представлява едно капсуловано реленце от едната страна на което е буксата а от другата има маркучле което е закачено на смукателните колектори,а да ти кажа чесно така и не разбрах за какво служи.Някой ако знае нека пише.Но иначе при положение че кабелите са ми заводските а свещите ми са над 20К километра и дистрибуторната капачка ми е за смяна и да се оправи след изключване на сензора,мисля че проблема е в него.И всички с Д15-ки ще ме заобичат :thumbs2:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ти и сам може да си го преведеш : следи налягането в колектора. Ама от там какъв извод вади за компа... връщаме се на момента с висшето образование :thumbs2: Дано той е причината за "хълцането" , че много д15б2 чакат лекарство.п.п. В същност моля някой колега с д15б2, който има проблем с хълцането, да извади МАР сензора и да провери да ли пак хълца.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така.Значи от днешния експеримент разбрах следното.Включен ли е МАР-а колата никаква я няма.Първо откачих маркуча-гъсне моментално.След това го пречупих-намаля оборотите и глъхненето си го има.следващата стъпка е друг сензор ма да видя откаде мога да намеря.А през това време някои от колегите с Д15Б2 двигател на които му хълца или глъхне би ли бил така добър да пробва да видим какъв ще е резултата. намира се отпред на коша до номера на рамата, черно реленце пише МАР ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=26089 тука викат че били универсални .... ама незнам

Да приятелю следя темата ама изчаквам да видя какъв е,от какво е и на каква цена

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мери ли на буксата на мап-а има ли напрежение ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мери ли на буксата на мап-а има ли напрежение ?

Още не,но днес или наи-късно утре и това ще стане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми остана време и наи-сетне замерих напрежението на буксата.На първия отвор ми показва 5.07в на втория не показва нищо а на третия 3.58в и аз вече съм до тук,никакъв ме няма по тоците.Според таблиците които ми изпрати колегата teror1sta,за които съм му много благодарен на празен ход стоиностите трябва да са на първия-1.2в и на 3-тия-1.2в.при натоварване на двигателя трябва да са 1-ви-4.5в;3-ти-4.5в което при мен не е така,дефакто МАР-а може и да е здрав но напрежението не е както трябва.Та въпроса ми е това напрежение откаде се подава от компа или от друго място за да знам каде да търся проблема.А и м/у другото без МАР сензора харчи около 15л на 100 :huh: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле 15 / 100 :huh: Слагай МАПА :D Ами те всички тоци идат от компа. Пробвай да изтриеш грешките и провери пак какви тоци дава без да си я палил преди това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре и така ще пробвам да видим какъв ще е резултата,обаче лошото е че по електрониката съм гола вода :D а и тук в Петрич няма и кои да ми помогне ама ще я мучим някак си :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега иди на един елкон сподели за какво става дума ... и най добре я закачи 15-20 лв струва.. и там ще видиш дали ще ти изреве от колега знам че един нов такъв сензор е кам 2хх лева

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега иди на един елкон сподели за какво става дума ... и най добре я закачи 15-20 лв струва.. и там ще видиш дали ще ти изреве от колега знам че един нов такъв сензор е кам 2хх лева

Парите колега не са проблем,но въпроса е че това нещо може да стане наи-близо в София ама скоро няма да имам път на там.Така че трябва да мисля друго решение на проблема.Тия дни съм малко зает с гроздобер иначе ще направя някое и друго експериментче.Абе с две думи види му се края на проблема на Д15Б2-ките щом един път разбрах откаде идва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сензора вече сдаде багажа напълно :P ,постоянно свети чека,а когато не свети хондичката така ужасно глъхне, че ме е грях да я карам вече :D .утре ще поръчам сензор да видим за какви пари става въпрос. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така колеги,сега вече съм с нов МАП сензор срещу 150лв и един чисто нов резерва които може би по нататък може и да пусна за продаване, но още не съм решил.Но сега имам друг проблем който незнам как може да се оправии затова ви пиша може и някой да знае някакво решение.Значи проблема сега е следния, вече близо месец карам колата с откачен МАП сензор и сега като сложих новия и като я запаля студена колата работи като на 3 цилиндъра и пуши като дизел и след малко светва чек лампата и заработва както трябва.рестнах компютъра и всичко беше ок,но 4 дена след това случката се повтаря и този път рестартирането не даде резултат.полу4ава се и друго като задържа педала на газта на едно положение примерно на 2000 об.не дуржи постоянно 2к а скача постоянно нагоре-надолу и след около минута гъсне.някой ако има някакжи идеи нека ги сподели.На мене ми се стува незнам до колко е възможно,че компютъра се е препрограмирал да работи без МАП сензора и сега няма връщане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя грешка вади ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BRENIAK

Грешка 5.незнам имам чувството че след толкова време без сензора сега не искада го приеме

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

ей опъва ти се тоя МАП :D колега да не е нещо куц този дето си го сложил :lol: пробва ли с другия ? или да не е за модела ?

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мое голямо учудване се оказа че мап сензора за почти всички хонди е идентичен.дават го за двигатели от 1,5 до 2,3л. А пробвах и трите мап-а и с трите все едно и също почва да работи в началото и после компа го изолира. чудна работа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще се окаже запушен катализатор :lol: .Преди малко откачих гарнетата и колата заработи по-добре.Явно прекалено богатата смес си е казала думата :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще се окаже запушен катализатор :D .Преди малко откачих гарнетата и колата заработи по-добре.Явно прекалено богатата смес си е казала думата :D

махай катализатора и кажи как е :D (дано се оправи) п.п. Като откачи гърнетата спря ли да ти набива грешка ???п.п.п. Да не би да ти е запушено гърнето , а не катализатора ????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BRENIAK

сега като я поразходих без гарнета тая вечер беше ок,но след като поседя 2-3 часа и изтина запалих я и аха да изгъсне и светна чека и заработи.Ей това нещо взе да ми лази по нервите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BRENIAK

сега като се замисля маи нещо смукача ми се губи.дали пък от него не идва цялата работа.като я запаля той ако заработи както трябва не би трябвало да държи такива ниски обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега и аз имам същия проблем с глъхненето. Пробвах какво ли не, но не се оправя. Сега прочетох темата и пробвах да откача МАР-а и се оправи, но не съм карал без него да видя разликата. Утре ще покарам и ще пиша. Та нещо така и неразбрах ако си сменя МАР-а ще се оправи ли колата? Неразбрах твоята в крайна сметка спря ли да глухне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...