Guest BRENIAK #1 Публикувано 11 Септември, 2008 Здравейте колеги,имам нужда от малко помощ.От известно време хондичката ми D15B2 5г при по-рязко подаване на газ глъхне и вчера като я запалих светна чека,обаче след като светна хонделата забрави за глъхненето и вървеше като откачена.След това я изгасих и като я запалих чека не светеше,но и глъхненето си го има пак.Днес направих диагностика на ЕЦУ-то и ми показа грешка 5(5 къси мигания) мисля че е МАР сензор ма не съм сигурен, така че помагайте.Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 11 Септември, 2008 5 е МАР сензора . Като ти е светнал чека се е оправило вървенето , защото подкарва колата без да гледа стойностите на този датчик. Взима предварително зададени стойности. След като си изгасил и си запалил пак понеже не е отчело грешка , компа е почнал да взима пак информация от МАР-а и като не работи коректно почва пак хълцане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #3 Отговорено 11 Септември, 2008 5 е МАР сензора . Като ти е светнал чека се е оправило вървенето , защото подкарва колата без да гледа стойностите на този датчик. Взима предварително зададени стойности. След като си изгасил и си запалил пак понеже не е отчело грешка , компа е почнал да взима пак информация от МАР-а и като не работи коректно почва пак хълцане.Да разбирам ли че МАР-а е заминал или може да се направи нещо по въпроса,а и дали се намират нови или да търся по моргите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 11 Септември, 2008 (Редактирано) ами знам ли . Може да го свалиш и да го почистиш. Гледам че има и трабичка за вакум - може да се е извадила или запушила. напръскай буксата с контактен спрей. Ако непомогне друго не се сещам. Ако има някой да каже.Нов сигурно ще намериш ама не се знае каква цифра е. По принцип не съм чувал да правят проблеми така че може да си вземеш и от морга.п.п. намерих как се тества ама трябва висше образование(което нямам). На английски е ако искаш ще ти го препиша. Редактирано 11 Септември, 2008 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #5 Отговорено 11 Септември, 2008 п.п. намерих как се тества ама трябва висше образование(което нямам). На английски е ако искаш ще ти го препиша.Разбира се че искам.Ще имаш една почерпка от мен .10х предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 11 Септември, 2008 1. http://img169.imageshack.us/my.php?image=63366139xj2.jpg2. http://img169.imageshack.us/my.php?image=40542311qj3.jpg3. http://img398.imageshack.us/my.php?image=33421604hr7.jpg4. http://img398.imageshack.us/my.php?image=39202313za1.jpg5. http://img169.imageshack.us/my.php?image=65700047rj9.jpgПодредил съм ги по реда по който си вървят. Малко са размазани ако не ги уголемиш. И се застъпват по няколко реда за по лесна ориентация(уж). Ако има нещо пиши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #7 Отговорено 12 Септември, 2008 Евала колега, железен си.Това ще ми свърши работа.След обяд я почвам и ще видим резултата,дано да е само замърсен.10х за информацията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #8 Отговорено 12 Септември, 2008 и пиши какво е станало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #9 Отговорено 12 Септември, 2008 Значи взех един уред на един приятел ама нищо не стана,нещо е прецакан ма утре ще взема друг.Иначе като откачих буксата на МАР-па светна чека и колата се оправи.Върви повече от прилично ама незнам как ще е с разхода и сега съм решил да я покарам така няколко дена па да видим.И вече мисля ,че шибаният МАР е в основата на всичките проблеми с хълцането на Д15-ките.Колата сега работи на 600об.,но въобще не си и помисля да изгасне даже и след като пусна климатика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #10 Отговорено 12 Септември, 2008 Ако е от МАР-а и го разкриеш , ще трябва да ти дадат статуетка Хонда Златен Гаечен Ключ пробва ли да го почистиш ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #11 Отговорено 12 Септември, 2008 Виж за статуетката си прав на път съм да я грабна.Тоя МАП представлява едно капсуловано реленце от едната страна на което е буксата а от другата има маркучле което е закачено на смукателните колектори,а да ти кажа чесно така и не разбрах за какво служи.Някой ако знае нека пише.Но иначе при положение че кабелите са ми заводските а свещите ми са над 20К километра и дистрибуторната капачка ми е за смяна и да се оправи след изключване на сензора,мисля че проблема е в него.И всички с Д15-ки ще ме заобичат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #12 Отговорено 12 Септември, 2008 (Редактирано) ами ти и сам може да си го преведеш : следи налягането в колектора. Ама от там какъв извод вади за компа... връщаме се на момента с висшето образование Дано той е причината за "хълцането" , че много д15б2 чакат лекарство.п.п. В същност моля някой колега с д15б2, който има проблем с хълцането, да извади МАР сензора и да провери да ли пак хълца. Редактирано 12 Септември, 2008 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #13 Отговорено 13 Септември, 2008 Така.Значи от днешния експеримент разбрах следното.Включен ли е МАР-а колата никаква я няма.Първо откачих маркуча-гъсне моментално.След това го пречупих-намаля оборотите и глъхненето си го има.следващата стъпка е друг сензор ма да видя откаде мога да намеря.А през това време някои от колегите с Д15Б2 двигател на които му хълца или глъхне би ли бил така добър да пробва да видим какъв ще е резултата. намира се отпред на коша до номера на рамата, черно реленце пише МАР Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #14 Отговорено 13 Септември, 2008 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=26089 тука викат че били универсални .... ама незнам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #15 Отговорено 13 Септември, 2008 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=26089 тука викат че били универсални .... ама незнамДа приятелю следя темата ама изчаквам да видя какъв е,от какво е и на каква цена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #16 Отговорено 13 Септември, 2008 Мери ли на буксата на мап-а има ли напрежение ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #17 Отговорено 14 Септември, 2008 Мери ли на буксата на мап-а има ли напрежение ?Още не,но днес или наи-късно утре и това ще стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #18 Отговорено 18 Септември, 2008 Днес ми остана време и наи-сетне замерих напрежението на буксата.На първия отвор ми показва 5.07в на втория не показва нищо а на третия 3.58в и аз вече съм до тук,никакъв ме няма по тоците.Според таблиците които ми изпрати колегата teror1sta,за които съм му много благодарен на празен ход стоиностите трябва да са на първия-1.2в и на 3-тия-1.2в.при натоварване на двигателя трябва да са 1-ви-4.5в;3-ти-4.5в което при мен не е така,дефакто МАР-а може и да е здрав но напрежението не е както трябва.Та въпроса ми е това напрежение откаде се подава от компа или от друго място за да знам каде да търся проблема.А и м/у другото без МАР сензора харчи около 15л на 100 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #19 Отговорено 18 Септември, 2008 Леле 15 / 100 Слагай МАПА Ами те всички тоци идат от компа. Пробвай да изтриеш грешките и провери пак какви тоци дава без да си я палил преди това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #20 Отговорено 18 Септември, 2008 утре и така ще пробвам да видим какъв ще е резултата,обаче лошото е че по електрониката съм гола вода а и тук в Петрич няма и кои да ми помогне ама ще я мучим някак си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #21 Отговорено 19 Септември, 2008 колега иди на един елкон сподели за какво става дума ... и най добре я закачи 15-20 лв струва.. и там ще видиш дали ще ти изреве от колега знам че един нов такъв сензор е кам 2хх лева Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #22 Отговорено 19 Септември, 2008 колега иди на един елкон сподели за какво става дума ... и най добре я закачи 15-20 лв струва.. и там ще видиш дали ще ти изреве от колега знам че един нов такъв сензор е кам 2хх леваПарите колега не са проблем,но въпроса е че това нещо може да стане наи-близо в София ама скоро няма да имам път на там.Така че трябва да мисля друго решение на проблема.Тия дни съм малко зает с гроздобер иначе ще направя някое и друго експериментче.Абе с две думи види му се края на проблема на Д15Б2-ките щом един път разбрах откаде идва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #23 Отговорено 22 Септември, 2008 Сензора вече сдаде багажа напълно ,постоянно свети чека,а когато не свети хондичката така ужасно глъхне, че ме е грях да я карам вече .утре ще поръчам сензор да видим за какви пари става въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #24 Отговорено 27 Октомври, 2008 Така колеги,сега вече съм с нов МАП сензор срещу 150лв и един чисто нов резерва които може би по нататък може и да пусна за продаване, но още не съм решил.Но сега имам друг проблем който незнам как може да се оправии затова ви пиша може и някой да знае някакво решение.Значи проблема сега е следния, вече близо месец карам колата с откачен МАП сензор и сега като сложих новия и като я запаля студена колата работи като на 3 цилиндъра и пуши като дизел и след малко светва чек лампата и заработва както трябва.рестнах компютъра и всичко беше ок,но 4 дена след това случката се повтаря и този път рестартирането не даде резултат.полу4ава се и друго като задържа педала на газта на едно положение примерно на 2000 об.не дуржи постоянно 2к а скача постоянно нагоре-надолу и след около минута гъсне.някой ако има някакжи идеи нека ги сподели.На мене ми се стува незнам до колко е възможно,че компютъра се е препрограмирал да работи без МАП сензора и сега няма връщане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #25 Отговорено 27 Октомври, 2008 Коя грешка вади ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BRENIAK #26 Отговорено 27 Октомври, 2008 Грешка 5.незнам имам чувството че след толкова време без сензора сега не искада го приеме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest teror1sta #27 Отговорено 27 Октомври, 2008 (Редактирано) ей опъва ти се тоя МАП колега да не е нещо куц този дето си го сложил пробва ли с другия ? или да не е за модела ? Редактирано 27 Октомври, 2008 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #28 Отговорено 27 Октомври, 2008 За мое голямо учудване се оказа че мап сензора за почти всички хонди е идентичен.дават го за двигатели от 1,5 до 2,3л. А пробвах и трите мап-а и с трите все едно и също почва да работи в началото и после компа го изолира. чудна работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #29 Отговорено 28 Октомври, 2008 Май ще се окаже запушен катализатор .Преди малко откачих гарнетата и колата заработи по-добре.Явно прекалено богатата смес си е казала думата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #30 Отговорено 28 Октомври, 2008 Май ще се окаже запушен катализатор .Преди малко откачих гарнетата и колата заработи по-добре.Явно прекалено богатата смес си е казала думата махай катализатора и кажи как е (дано се оправи) п.п. Като откачи гърнетата спря ли да ти набива грешка ???п.п.п. Да не би да ти е запушено гърнето , а не катализатора ???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BRENIAK #31 Отговорено 28 Октомври, 2008 сега като я поразходих без гарнета тая вечер беше ок,но след като поседя 2-3 часа и изтина запалих я и аха да изгъсне и светна чека и заработи.Ей това нещо взе да ми лази по нервите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BRENIAK #32 Отговорено 28 Октомври, 2008 сега като се замисля маи нещо смукача ми се губи.дали пък от него не идва цялата работа.като я запаля той ако заработи както трябва не би трябвало да държи такива ниски обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Arsov 5 #33 Отговорено 3 Януари, 2009 Kолега и аз имам същия проблем с глъхненето. Пробвах какво ли не, но не се оправя. Сега прочетох темата и пробвах да откача МАР-а и се оправи, но не съм карал без него да видя разликата. Утре ще покарам и ще пиша. Та нещо така и неразбрах ако си сменя МАР-а ще се оправи ли колата? Неразбрах твоята в крайна сметка спря ли да глухне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове