OUTLAW 24 #1 Публикувано 6 Септември, 2008 колеги смених изпусквателната система сиреч сложих спорна генерациа на ф 50 с колектори 4-2-1 карам 6г V-tec 1.5 114k.c. верно отпушисе доста оба4е как то всеки знае никога не е достатъчно,..та така ниакакъв савет дами дадете за следващо ниво решил съм да смения и всмуквателните колектори и се колебая от каде да си ги набавия от един саит предлагат чисто нови от щатите за около 380 кинта или да си потърсия втора ръка от D16 V-tec и ще имали ефект ,...ще ви помолия ниакои които е минал по тоя път да ме открехне благодаря предварително :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #2 Отговорено 6 Септември, 2008 Я пусни една снимка на двигателя да видя твоя колектор какъв е да ти обадя, че имам нещо в предвид, твоя да не е икономичния, даи снимка на двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pano 24 #3 Отговорено 6 Септември, 2008 я 4е и на мен ми стана интересно 4е и аз мисля да ги сменям,аз съм Д15З6 предполагам 4е и тои е със съ6тия,дросел ако ре6а да сменям какъв да взема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 6 Септември, 2008 Днеска боднах всмукателен колектор от D16A6 и определено си заслужаваше псувните. Утре ще замерим по точно каква е разликата. Ама най малкото е доста по приятна за каране. На високите предавки варви доста по-добре и ускорява от ниски обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #5 Отговорено 6 Септември, 2008 (Редактирано) еми триябва да се пробвам да кача снимка защото несъм много наясно как става иначе е икономичния V-TEC ДА Със лошия катализатор Редактирано 6 Септември, 2008 от sspower Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #6 Отговорено 6 Септември, 2008 (Редактирано) http://img.data.bg/i.php?id=1139610&ctrl_id=7i0yen това трябва да е снимката ако се е получило Редактирано 6 Септември, 2008 от sspower Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #7 Отговорено 6 Септември, 2008 колега ти хубаво си сложил всмукватели от D16 обаче до колкото видиах неси сменял изпусквателни колектори за да получиш ефекта триябва да махнеш старите защото тормозиш машината така неможе да смуче повече въздух и гориво а да неможе да изхбърлиая газовете правилно поне аз така си го обяснявам може и да съм в грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #8 Отговорено 6 Септември, 2008 (Редактирано) Естествено че ще има по голяма разлика ако сменя и изпускателната система ама за сега няма да е . Ако ти се занимава напиши какъв колектор си използвал, колко ти е струвало и естествено разхода дали се е качил . Редактирано 6 Септември, 2008 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #9 Отговорено 6 Септември, 2008 Можеш да си смениш колектора със нов от D16A6, D16Z6, D16Z7,D16Z9 и от D16Y8. В горния случаи (терориста) е използван от D16A6. Ето го колектора със дросела (обърни внимание на дросела тои е без тази част която я има на снимка 3 оградена във жълто): -без него (по новите го имат) ще трябва да преправиш (разпробиеш) твоя дросел защото няма да ти пасне в отворите, също така ще трябва да запушиш 2 отвора с Поксипол (по добре гледаи да я има иначе те чака малка играчка с твоя дросел). Знам че имаш още въпроси затова питаи. п.п.:Всички тези данни ми бяха предоставени от teror1sta, заслугата е само негова а не моя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #10 Отговорено 7 Септември, 2008 колега демек по добре да търся колектор от D16-ka A не чисто нов защото новиа ниама да има тоя дросел благодария ти мнооо ми помогна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #11 Отговорено 7 Септември, 2008 така смених генерацията защото имах много кофти катализатор на моита машина са измислили оригиналните колектори направо да се свързват в катализатора и махането му е невъзможно и за това реших да сложа спортна генераця колега после ще напиша повече че отивам на срещата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #12 Отговорено 7 Септември, 2008 И аз да използвам темата че смятах днеска да лягам под колата, мога ли да разбера дали имам сонда в катализатора без да търся канал да я гледам отдолу. Имам изпускателни колектори,4-ката с 2-ката, дали ще мога директно да ги забуча или ми трябва и още нещо. D15Z6, 6 ген, vtec-e. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #13 Отговорено 7 Септември, 2008 sspower - пробвал ли си само да изкорубиш вътрешността на катализатора т.е. да махнеш питата вътре?Marcus- при D15Z6, 6 ген, vtec-e ламбда сондата е преди катализатора. Т.е. трябва само да махнеш стария колектор и да сложиш новия /би трябвало новия да има отвор за ламбда сонда/Ще може ли някой да ми каже последно от кой мотор е най-съвместим всмукателния колектор? /за да се монитра на D15Z6, без да се пробива и залепя/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #14 Отговорено 7 Септември, 2008 така ланда сондата се одвива от стария колектор и се завива на новия за целта новия колектор има отвор с резба на която се завива сондата ,...новия ми колектор имаше два отвора за сонда за това единия го запуших и всичко друго заспа ,......моита и машинА Е D15Z6 значи и на твоята са така нещата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #15 Отговорено 7 Септември, 2008 еми и аз това питах колегите кои всмуквател е по добър и при кои е добър ефекта варианта мие нов спортен от един саит от щатите или ниякои савместим от друга бегачка обаче новия е цифра около 400 кинта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #16 Отговорено 7 Септември, 2008 мерси за инфото следобед ще разфасовам ако остане време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EAGLE EYE 0 #17 Отговорено 7 Септември, 2008 (Редактирано) sspower , не си прав за катализатора!Иди да си прочетеш урока от начало и после се върни подготвен МОЛЯ ТЕ! Благодаря ти предварително! Редактирано 7 Септември, 2008 от EAGLE EYE Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #18 Отговорено 7 Септември, 2008 Написал съм по нагоре от какви двигатели да си вземеш!!Казах също и какво трябва да има на дросела, даже съм го оградил!!!И четете по внимателно и питите умно а не само глупости да чета с едни и същи цитати!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Olmy #19 Отговорено 7 Септември, 2008 Абре момци уляхте се с тез цитати То две страници и само един след друг се цитирате ??? Ами цитирайте се, ама то и за това си има ред и правила Аре да прочетете ТУК относно цитатите а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове