Jump to content

Recommended Posts

Има ли вариант на двигател H23 да се сложи глава с V-tec от H22.Akо някой го е правил да сподели...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има , ама се сменят още сума неща за да стане , трябва да имаш една цяла H22-ка и да намериш нещата от H23 които ти трябват , а не обратното.Zniper -a се беше пробвал , ама дали го завърши или се отказа незнам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди се вълнувах от този мелез,но беше отдавна......може и да греша,но май нямаше нужда да имаш цяла Н22-ка.....точно за да използваш различния колянов вал и ход на Н23-ката,като добавяш главата от Н22 за да имаш по-високи обороти......Но има разлики между двата мотора,като сериозна такава са пръскалките на маслото към буталата,което май е задължително да го добавиш......Иначе има разлика в ангренажните ремъци и ролките им,не съм сигурен с кой ремък се кара това нещо......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото си спомням Zniper като го правешв май и много от периферията на двигателя е различна , защото и той се хвана така и излезнаха нещата по-сложни отколкото се очакваше

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста по-евтиния вариант е да си сложиш направо H22-ка, повервай проверил съм го.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest M&M

Колега, колко ти излезе swap-a ,каде го прави и как стоят нещата с "узаконяването" на този мотор-плащат ли се акцизи....?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да пра6там ли4ни за това ти пи6а тука,каквото и да ти потрябва за суапа го имам..пръскалки мръскалки периферии 6туротии е нали4но,цена не мога да ти кажа преди да разбера какво то4но 6те ти трябва.За монтажа 6те ти дам телефон4е утре когато ми звънне6 на 052 762319

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това което го има при Драго ти е достатъчно за суапа твойта да стане витек,има и кой да го направи,концепцията на тоя франкенщайн доколкото знам е по добре и от стандартна х22-ка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1500 лв 6те струва суапа с 4асти и труд

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В кратък размисъл съм.Но наистина ме притеснява надежността на бъдещият мелез.Дали 6те издържът буталата и др 4асти в блока на по-високите обороти на v-teka.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не бяха ли буталата на Н22 ковани. :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...