Jump to content
petrovm

Монтаж на Климатик за Сивик1,4i 1996

Recommended Posts

Здравейте,Новорегистриран потребител съм във форума и доколкото успях да проверя няма дискутирана такава тема.Моята кола фабрично е без инсталирана климатична система, но съдейки от предвидените в ел.таблото предпазители и фабрично предвидените свободни букси за скачване на филтъра, компресора и кондензатора си мисля че е възможно да се направи монтаж на такава. Но не знам какво е състоянието като необходими букси и предвидени такива за изпарителя, за вътре под таблото и контролния панел за включване и изключване на климатика.Наскоро си закупих климатик втора употреба пълен комплект свален от същия модел Хонда Сивик 1,4i 1996 с абсолютно всички части.Някой може ли да ми даде указания и препоръки за това как да се монтират връзките, които влизат и излизат от и за изпарителя под таблото.Изобщо къде и как се монтира самият изпарител, скачването му с парното и аз не знам още с какво.Ако е възможно някои който разполага да изпрати схема за климатичната инсталация за такъв модел Хонда Сивик 1,4i EJ9, 1996 ще бъда много благодарен.Все пак друго си е Хонда с климатик!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не се обърнеш към специалист/и на които това им е работа? Едва ли някой от нас сам си е монтирал климатик, просто не си струва да се прави "направи си сам" това упражнение, според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм от Русе. Колкото и странно да звучи аз лично питах такива майстори/специалисти. Отговора е, че тези които имат познания не се наемат тъй като било много трудоемко. За това съм принуден да търся самостоятелни решения. Имам познати майстори, с които ще успеем да направим монтажа в случаи, че имам схемата или пък притежавам някакви инструкции за монтажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз мога да ти го сложа, и сам можеш. Аз също нямах. Купих си целия комплект от ударен сивик. Цялата инсталация я има. До радиатора ти има една букса която е управлението на компресора и към нея се закача един кабел дет трябва да дойде с климатика. Иначе всичко е елементарно и е въпрос на желание :) Аз си го направих точно за 2 дни по няколко часа работа. Ако си навит сам да си го направиш и си намериш комплект свиркай и ще се опитам да дам обяснения. Принципно най трудната част е да намериш климатика. Хубаво е да ги имаш и всичките му винтчета за да не търсиш някакви други. Ако имаш път към София ще помагаме :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

в общи линии това са му частите. Не забравяй релетата и диода които са в кутията отпред.

 

1. Сваля се жабката и ламарината която я държи от дол. махаш черната кутия между парното и вентилатора. На нейно място се слага изпарителя като сменяш гумената тапа с уплътнението (24 на втората снимка). Като го закрепиш на снопа, който минава там има свободна букса и я пъхаш в буксата на изпарителя.

2. Махаш акомулатора и стойката му за да можеш да прокараш тръбите. Нужно е да се махне и резонаторната кутия с тръбата на всмукателния колектор. Ако на някоя тръба има скапали о-пръстени задължително се сменят. Ако имате съмнение сменяйте всяко 1. После е хубаво да се махне бронята за да прекараш тръбата, която минава пред радиаторите, но тя може и да се сложи накрая.

3. Долния тампон на двигателя и стойката дет е на 2 болта се свалят и се слага на компресора стойката заедно с ремакът. Трябва да откачиш и хидравликата за да мине ремака. Закачаш и компресора вече като е стегната стойката и слагаш компресора. Обтягате ремакът и готово.

4. Слагаш радиатора и закачаш инсталацията на компресора и радиатора. както и датчика на Receiver-a (12 на първата снимка). Където са останали маркучи ги закачаш и тях. Няма как да ги объркаш.

5. Закачаш релетата, диода (1 и 2 на 2ра снимка) и махаш капачето вътре в купето и слагаш копчето.

6. Отиваш на климатичар и се надяваш всички уплътнения и компресора да са здрави, пълниш и караш на хладно.

 

Не ти трябват специалисти и майстори. Хващаш некое приятелче и за 1 ден сте готови. Всички климатици от 6та генерация купе, хетч и седан на еднакви, само да са за D серия двигатели. Айде успех

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

в общи линии това са му частите. Не забравяй релетата и диода които са в кутията отпред.

 

1. Сваля се жабката и ламарината която я държи от дол. махаш черната кутия между парното и вентилатора. На нейно място се слага изпарителя като сменяш гумената тапа с уплътнението (24 на втората снимка). Като го закрепиш на снопа, който минава там има свободна букса и я пъхаш в буксата на изпарителя.

2. Махаш акомулатора и стойката му за да можеш да прокараш тръбите. Нужно е да се махне и резонаторната кутия с тръбата на всмукателния колектор. Ако на някоя тръба има скапали о-пръстени задължително се сменят. Ако имате съмнение сменяйте всяко 1. После е хубаво да се махне бронята за да прекараш тръбата, която минава пред радиаторите, но тя може и да се сложи накрая.

3. Долния тампон на двигателя и стойката дет е на 2 болта се свалят и се слага на компресора стойката заедно с ремакът. Трябва да откачиш и хидравликата за да мине ремака. Закачаш и компресора вече като е стегната стойката и слагаш компресора. Обтягате ремакът и готово.

4. Слагаш радиатора и закачаш инсталацията на компресора и радиатора. както и датчика на Receiver-a (12 на първата снимка). Където са останали маркучи ги закачаш и тях. Няма как да ги объркаш.

5. Закачаш релетата, диода (1 и 2 на 2ра снимка) и махаш капачето вътре в купето и слагаш копчето.

6. Отиваш на климатичар и се надяваш всички уплътнения и компресора да са здрави, пълниш и караш на хладно.

 

Не ти трябват специалисти и майстори. Хващаш некое приятелче и за 1 ден сте готови. Всички климатици от 6та генерация купе, хетч и седан на еднакви, само да са за D серия двигатели. Айде успех

Много ти благодаря приятел! :) :)

Наистина ако имам въпроси ще разчитам на твоя опит. Дай e-mail или телефон в случаи на нужда

Ей за това са приятелите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest petrovm

Благодаря отново! Ако имам проблем при инсталацията ще се свържа непременно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...