Jump to content
пламен1

Към колегите с газови уредби

Recommended Posts

Интересно но факт,когато правя десен завой оборотите падат,а ако е 90 градуса направо гасне!При ляв завой пък наблюдавам леко вдигане на оборотите,всичко това разбира се е когато сивика е в движение по инерция при запален двигател.Изпарителя е хванат директно на бумбето напречно и е Ловато,ако това има значение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Abcd

сложи си 3-4литра бензин да имаш в гърлото :worthy: това ако не стане пробвай да ти видят компютъра не го разбрах това с вдигането на обороти наляво :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stefan Milev

Abcd:Колегата се движи на газ когато има проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така и така има пусната тема за колегите с гас та да попитам за тази фирма Фобос ето и линк към сайта им някой слогал ли е газов/метанов инжекцион на тази фирма . http://www.fobos-bg.com/index.php?l=3.139

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За автора на темата - изпарителят е хванат директно на бомбето, напречно на кое ?Дай снимка ако може.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest micro

Сложи го перпендикулярно (обратно на това което ти наричаш по посока на движението) на посоката на движение за да си решиш проблема.Обсъждано е вече и тук.Търсете.

Редактирано от micro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи го перпендикулярно (обратно на това което ти наричаш по посока на движението) на посоката на движение за да си решиш проблема.Обсъждано е вече и тук.Търсете.

Колега,не мислиш ли че ако го поставя така при спиране инерционната сила ще тласка мембраната и ще гасне?Другия случай е при спиране да се увеличават оборотите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам снимка изпарителя е монтиран по посоката на движение

Успоредно на посоката или перпендикулярно ?Колега, аз съм с класическа АГУ и хондов мотор. До сега не съм имал проблеми с работата на двигателя на газ при екстрено спиране, завиване или каквото и да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успоредно е както се монтира при всички коли които съм виждал,т.е правилно според мен,но проблема остава,някой може ли да даде идея какво да се направи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...