пламен1 0 #1 Публикувано 2 Септември, 2008 Интересно но факт,когато правя десен завой оборотите падат,а ако е 90 градуса направо гасне!При ляв завой пък наблюдавам леко вдигане на оборотите,всичко това разбира се е когато сивика е в движение по инерция при запален двигател.Изпарителя е хванат директно на бумбето напречно и е Ловато,ако това има значение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Abcd #2 Отговорено 2 Септември, 2008 сложи си 3-4литра бензин да имаш в гърлото това ако не стане пробвай да ти видят компютъра не го разбрах това с вдигането на обороти наляво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stefan Milev #3 Отговорено 2 Септември, 2008 Abcd:Колегата се движи на газ когато има проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #4 Отговорено 3 Септември, 2008 http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=540...%E3%E0%F1%ED%E5там са дали някакво обяснение на такъв проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #5 Отговорено 3 Септември, 2008 така и така има пусната тема за колегите с гас та да попитам за тази фирма Фобос ето и линк към сайта им някой слогал ли е газов/метанов инжекцион на тази фирма . http://www.fobos-bg.com/index.php?l=3.139 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 3 Септември, 2008 За автора на темата - изпарителят е хванат директно на бомбето, напречно на кое ?Дай снимка ако може. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #7 Отговорено 3 Септември, 2008 Нямам снимка изпарителя е монтиран по посоката на движение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest micro #8 Отговорено 3 Септември, 2008 (Редактирано) Сложи го перпендикулярно (обратно на това което ти наричаш по посока на движението) на посоката на движение за да си решиш проблема.Обсъждано е вече и тук.Търсете. Редактирано 3 Септември, 2008 от micro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #9 Отговорено 4 Септември, 2008 Сложи го перпендикулярно (обратно на това което ти наричаш по посока на движението) на посоката на движение за да си решиш проблема.Обсъждано е вече и тук.Търсете.Колега,не мислиш ли че ако го поставя така при спиране инерционната сила ще тласка мембраната и ще гасне?Другия случай е при спиране да се увеличават оборотите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #10 Отговорено 4 Септември, 2008 Нямам снимка изпарителя е монтиран по посоката на движениеУспоредно на посоката или перпендикулярно ?Колега, аз съм с класическа АГУ и хондов мотор. До сега не съм имал проблеми с работата на двигателя на газ при екстрено спиране, завиване или каквото и да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #11 Отговорено 5 Септември, 2008 Успоредно е както се монтира при всички коли които съм виждал,т.е правилно според мен,но проблема остава,някой може ли да даде идея какво да се направи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове