KU4E_DUX 2 #1 Публикувано 1 Септември, 2008 огледал ли си от всякаде дали някаде нети е омаслено ? и дали е възможно когато я натискаш от налягането в двигателя дати надува през картера и да тече повече там кадето казваш до пропката ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #2 Отговорено 1 Септември, 2008 (Редактирано) хах ако тече по 2-3 литра ще прави рекички под колата...според мен просто го гори това че непуши не е критерии хондите не пушат много много.. Редактирано 1 Септември, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Autolord 0 #3 Отговорено 1 Септември, 2008 Не сам сагласен 4е хондите не пу6ат моята пу6и кат нафтова пе4ка нямам катализатор махнат е и ми гори 3 пати по малко отколкото на колегата дет не пу6и един колега каза 4е неговата бутала масло пак не пу6ела махнал катализатора и се распу6ила яко ако прави локви4ки под колата по добре да се проверят гарнитурите,ван6ни маслени магистрали ако има и масленият филтар дали е завит добре понеже ми се е слу4вало от калпаво завиване да се развие! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #4 Отговорено 1 Септември, 2008 Има катализатор няма дим ,няма катализатор има дим и аз се 4удех моито масло каде е като и капка няма никаде по двигатела св6тите 4исти светат като нови.По наболелия проблем ситгнахме до извода 4е, гуми4ките на клапаните не ре6ават проблема, сега 6те пробваме сигменти дано има успех.4е се замислям дали да не си купа двигател и без това имам хубава оферта за B18C4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dicsi 0 #5 Отговорено 1 Септември, 2008 Приятелю неискам да те плаша но колата ти е за смяна на сегменти.Казвам ти го от опит имал съм същия проблем колата харчеше много масло не пушеше ,не цапаше ауспуха и нямаше теч.Решението е смяна на всички сегменти,въпреки че спичат само маслените.Ремонта не е много скъп и си заслужава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
casper 0 #6 Отговорено 2 Септември, 2008 За 700 км. да изгори 800 гр. и изобщо да не пропушва,ауспуха да е бял и без следи от масло не ми се вярва.Това е сериозно количество и би трябвало ако го гори да дава поне част от нормалните симптоми ,когато една кола гори масло.Не е ли така? Или може да си гори по 1 л. на 1000 км. без да пуши грам и без да има някакви симптоми за проблем с двигателя???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ogo #7 Отговорено 2 Септември, 2008 Приятелю неискам да те плаша но колата ти е за смяна на сегменти.Казвам ти го от опит имал съм същия проблем колата харчеше много масло не пушеше ,не цапаше ауспуха и нямаше теч.Решението е смяна на всички сегменти,въпреки че спичат само маслените.Ремонта не е много скъп и си заслужава.И на мен ми предстои същия ремонт... Каква е ориентировъчната цена за труд и някой може ли да ме насочи някъде в София? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Paulaner 2 #8 Отговорено 2 Септември, 2008 ogo,гледам че си от София...,що не вземеш да се метнеш до сервиза на Омбре и там ще ти поставят точната диагноза.На моята и смениха сегментите,от тогава съм изминал 15хил. и нямам никакви оплаквания,колата е пушка.Ще ти кажат ясна и точна цена,която в никакъв случай не е съдираща.Аре със здраве ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dicsi 0 #9 Отговорено 2 Септември, 2008 Пичове много е дълго да ви обяснявам тука за това обадете се на 0878710207 и ще получите подробна информация за всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #10 Отговорено 2 Септември, 2008 Проблема колеги не е само в сегментите,проблема на някой от вас може да е и в направляващите втулки(водачите) на клапаните.От тях се губи много масло.Ако е от сегменти и мощността на колата няма да е както е била, а и разхода на горижо е по-голям.Колкото до пушенето,ако карате с Кастрол нормално е да не пуши колата.Всичко тва го знам от личен опит.Дано съм бил полезен. !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prizovka 0 #11 Отговорено 2 Септември, 2008 Колега,попитай майсторите които са то обслужвали колата дали са ти сменили семерината на коляновия вал-защото в повечето случаи когато се прави обслужване на автомобила и се сменя ролка на ангренаж се сменя и семерината. Може от нея семерина да тече на земята. А за да си сигурен дали ти гори масло си смъкни колекторите там ще разбереш за какво става дума. Тва за семерината от личен опит вече смених 2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове