Jump to content

Recommended Posts

Наближава вече зимата и поради тази причина искам да попитам Колегите как се сменя антифриза на акорд 97г.Интересува ме как да токна от радиятора сегашния антифриз , а наливането на новия предполагам става при запален мотор от приливното казанче или дирекно да сипвам в радиатора?И според Вас вярно ли е твърдението , че на всеки 2 години трябва да се подменя антифриза макар и да отговаря на необходимата температура?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

Вероятно трябва да има пробка в долната част на радиатора. Направо в радиатора се налива, до горе. Палиш за няколко секунди, и пак доливаш. Няколко сутрини проверяваш нивото и доливаш докато вече няма нужда :DИ да, добре е да се сменя, защото антифриза старее, и става на парцали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя акорд(1991-ва) има дренажен болт в блока и като го отвиеш изтича и антифриза от блока.Тоя болт го намерих в едно сервизно ръководство.Виж при теб как е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя акорд(1991-ва) има дренажен болт в блока....

Знам че и на моя сивик (EJ9) има такъв болт, но днес лежах половин час под колата и така или иначе неможах да го открия. А можеби и не съм гледал на правелното място. Непосмях да отвинтвам наред за да го огкрия за да не направя някоя магария. Ако някой има представа и зае как да се дренира охладителната течност от блока ще съм благодарен да се поуча и аз от неговия опит :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на EJ9 яопски хетч се източва от радиатора. Лягаш и гледаш на пластмасовата кора под мотора има дупка и там се вижда на радиатора пробката, отвиваш и бегаш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,Може ли да ми кажете за Хонда Сивик 1,4 ис(англичанка) какво е количеството на антифриза,че май и аз ще сменям?Благодаря!РР:Също и от къде се източва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема бихте ли ми казали дали D15B7 има дренажен болт или нещо такова. И по какъв начин се обезвъздошава след това охладителната. Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема бихте ли ми казали дали D15B7 има дренажен болт или нещо такова. И по какъв начин се обезвъздошава след това охладителната.

Мерси

Колега намираш ли една шлаовка/малко маркучле/ и ще погледнеш на обозначеното с червена стрелка място.Този болт от горната страна има място за поставяне на шлаовката и с ключ 12/по спомен мисля, че беше/ се развива.На края на шлаовката поставяш една празна бутилка от палятия антифриз, за да не губиш материал.Наливаш и в разширителния съд и започваш да подаваш газ до 2000-2500 оборота.Когато видиш, че по шлаовката вече не излиза въздух спираш.Доливаш си в разширителния съд и в следващите няколко дена постоянно гледаш на какво ниво ти е антифриза, защото системата ще ти го драпне от раз.съд.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя акорд(1991-ва) има дренажен болт в блока....

Знам че и на моя сивик (EJ9)...
EJ9: цък1цък2цък3цък4 3.0>3.5 литри при мен. Редактирано от d_r_tushe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отварям нова тема - аз имам кранче за източване, но е така клеясало, че не мърда и ме е страх да не скъсам нещо, ако го напъна. По-рано питах за мнението ви; дали има нови?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отварям нова тема - аз имам кранче за източване, но е така клеясало, че не мърда и ме е страх да не скъсам нещо, ако го напъна. По-рано питах за мнението ви; дали има нови?

същото беше и при мен... ...аз го напънах и от студеното ме болеха пърстите :huh: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не стаа с кранчето се вади долния маркуч на радиатора :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата SPAS 21. Много ми бе полезна информацията. Всичко хубаво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според Вас вярно ли е твърдението , че на всеки 2 години трябва да се подменя антифриза макар и да отговаря на необходимата температура?

Ами ... и да и не!ДА: Сменя се на определен период от време защото постепенно антифриза гуми антикорозионните и смазващите си свойства.НЕ: Не е задължително на 2 години да се сменя ... или да сме точни зависи какъв антифриз ползваш. Ако е син (неорганичен) се сменя на 2 години, но ако караш с органичен (червен) се сменя на 4-5 години :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от къде мога да си намеря червен антифриз. Виждал съм по магазините само син и жълт, а червен единствено в охладителна система. Като съм питал собствениците, откъде са го взели всички ми казват беше си в колата, така я взех.Ако някой знае моля да сподели. :D:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да съм необразован, но повтарям пак - внимавайте какъв антифриз сипвате - има опасност да ви протекат гумените съединения!!!! Доста ментета има на пазара, така че не се подлъгвайте от цената!

 

Червен антифриз - аз съм доволен от AC Delco, проблеми с него не съм имал, дори и на стария Опел, дето беше на 350 000км.

 

Жълт антифриз доставят само руснаците, но не е толкова лош - според мненията на клиенти, които карат с него повече от две години.

Редактирано от Fido Dido

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червен антифриз има в Евро07, марката е IGAT. По точно е розово-червен. Дават го за алуминиеви блокове, имат и син за чугунени. Цената е 12.80 за 1,5литра концентрат на -70*С

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червен антифриз под път и над път. Аз лично си взех на Мотул но и за този на AC Delco чувам хубави думи. Като гледам в сайта на Мотул обаче за твоя мотор препоръчват от синия антифриз ... Най-важното което трябва да запомниш, е че различните видове антифриз не бива да се смесват. При смяната на антифриза задължително промии хубаво охладителната система преди да налееш новия, обезвъздуши и ядове няма да имаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,Къде точно да погледна за моя мотор /Б18/. Искам да помоля за линк :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам може и да не ти отговорят скоро в предвид че темичката е от 2008година :) Иначе относно антифриза си вземи от Бултрако, че да нямаш ядове и въпросителни после от сорта - дали не сбърках с избора :) Мисля ,че беше 55лв 5 л. туба готов за употреба - на цвят зелен!Начините за смяна са описани по горе.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото. Вече си взех Мотул. Дано да нямам грижи

Като гледам може и да не ти отговорят скоро в предвид че темичката е от 2008година ;) Иначе относно антифриза си вземи от Бултрако, че да нямаш ядове и въпросителни после от сорта - дали не сбърках с избора ;) Мисля ,че беше 55лв 5 л. туба готов за употреба - на цвят зелен!Начините за смяна са описани по горе.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр колеги да те отварям др тема утре ще сменяма антифриза на b16a2 ,5 хеч ,от каде се точи ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намерих как се право ,благодаря Публикувано изображение

Редактирано от nanizealot

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...