Jump to content
Q_ball

Шум в предницата при завой на ляво

Recommended Posts

Скоро си купих Хонда Сивик Хеч D15B2 и след като я покарах установих, че се чува един специфичен шум (по-скоро бучене не тракане или чаткане като от шарнир) при завой на ляво, когато колата е на скорост и подам газ, ако в същото време натисна съединителя шума изчезва. Мислех си дали не е от лагер на главината, но той би свирил през цялото време и за това се насочих по-нагоре по веригата ... полуоската и диференциала. Та се чудя дали някой е имал такъв проблем и как се оправя. Ходил съм на майстор 2 пъти и ми казват че всичко по предницата е ок. Същата е регулирана 2 пъти. HELP !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опа една малка грешка - в описанието исках да кажа че не е чаткане като от каре ( не от шарнир), освен ако карето може и да бучи, което при майсторите при които ходих би се установило ... не знам. Що се отнася за по-горния пост - значи бученето се засилва със оборотите на двигателя, понеже както казах бученето се засилва когато съм на скорост и подам газ в завоя, ако не подавам газ а само поддържам същите обороти бученето си е постоянно (няма усилване), но все пак нали разбираш че с оборотите се качва и скоростта. Ако направя същия завой по инерция бученето го няма. Също така да уточня че проблема започва при определени градуси на завиване, а не само при леко чукване на кормилото в страни (ако това помага :D:D ). А какво имаш предвид под първичен и вторичен вал. Вторичен сигурно е диференциала, а първичен кое ще е ... скоростната кутия ли??? (сори за некомпетентността)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest djiga

Според мен е лагер на главината(от дясно най вероятно).При завой натоварването в/у лагера се увеличава и за това така се получава.Предполагам че ако караш още един два месеца така,ще започне да се чува и на прав път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да правилно шума е един и същ при всякаква предавка естествено мени се при повече подаване на газ, при ниски обороти е по-тих.

Абе и аз така си мислех че ще е някой лагер там на диференциала или вторични вал както му викаш или както се казва по принцип там. Само едно нещо ме притеснява, че днес при тръгване на един много стръмен наклон нагоре се чу същото бучене при потеглянето, направо ме хвърли в тъч вече не знам какво да си мисля.

 

По принцип си намерих упътване за Скоростната кутия и частите ги видях там, но все пак мерси за линка и последно да питам тия лагери там в диференциала сменят ли се, намират ли се такива по магазините или цялата скоростна ли как се сменя и дали не може да е от другите части на диференциала бученето като например сателити ли какво им се викаше. А и може ли да е съединител, ама пък що да е съединител и да се появява шума само при завой май няма връзка нещо ... абе вече не знам ужас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бу4е6е ми така на мене като ми се бяха разбили лагерите на динамото,колкото пове4е газ давах толкова пове4е бу4е6е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама постоянно ли си бучеше щото при мен не е постоянно поне за сега, а само в завой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагер на главина, но може както ляв, така и десен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе нещо ми се струва че не е лагер на главина ... тогава защо по инерция не прави магарии а само на скорост? По скоро лагер на диференциала някой или ония зъбни колелца вътре дето са в него, ако могат да издават такъв звук изобщо. Ама така като гледам май ще покарам още известно време и ще си седя спокойно чакайки да се влоши нещото та белким тогава се установи с точност.

Редактирано от Q_ball

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро си купих Хонда Сивик Хеч D15B2 и след като я покарах установих, че се чува един специфичен шум (по-скоро бучене не тракане или чаткане като от шарнир) при завой на ляво, когато колата е на скорост и подам газ, ако в същото време натисна съединителя шума изчезва. Мислех си дали не е от лагер на главината, но той би свирил през цялото време и за това се насочих по-нагоре по веригата ... полуоската и диференциала. Та се чудя дали някой е имал такъв проблем и как се оправя. Ходил съм на майстор 2 пъти и ми казват че всичко по предницата е ок. Същата е регулирана 2 пъти. HELP !!!

И последно дали се разбра какво е било? Имам го същото но засега доста леко на моята 5 ген която съм в момента, не всеки път се чува само знам със сигурност че когато изобщо го чуя, го чувам само ако съм на скорост и с доста навит наляво волан, ако е лек наклон нагоре се чува малко по-осезаемо отколкото наравно - това че се чува само като съм на скорост според мен обезсмисля да е лагер на главина - по-скоро насочва към силовото предаване или кормилната рейка - и тук вече има достатъчно различни варианти дори не се сещам сигурно за всички възможности ?? Шумът е като нещо средно паразитен шум наподобяващ между бръмчене и виене - постоянен и равномерен е, изчезва с изправянето на волана изведнъж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 И при мен има нещо подобно.Аз пък си мислех  да е от помпата на хидравликата ,да се товари нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И последно дали се разбра какво е било? Имам го същото но засега доста леко на моята 5 ген която съм в момента, не всеки път се чува само знам със сигурност че когато изобщо го чуя, го чувам само ако съм на скорост и с доста навит наляво волан, ако е лек наклон нагоре се чува малко по-осезаемо отколкото наравно - това че се чува само като съм на скорост според мен обезсмисля да е лагер на главина - по-скоро насочва към силовото предаване или кормилната рейка - и тук вече има достатъчно различни варианти дори не се сещам сигурно за всички възможности ?? Шумът е като нещо средно паразитен шум наподобяващ между бръмчене и виене - постоянен и равномерен е, изчезва с изправянето на волана изведнъж.

Както го описваш говори за лагер на главина - в начален стадий шуми в завой, направо и в обратен го няма, в по-напреднал стадий шуми в завой и направо и се губи в обратен и в краен стадий шуми постоянно. Вдигай главините и проверявай за луфт като хванеш гумата вертикално. Където има - сменяй. Ака няма луфт вдигай поотделно и на скорост ще си покаже. Колата няма да тръгне - не се притеснявай. :) Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа и аз нали аз съм я пуснал темата. Още си карам така и нищо не се променя. Като гледам ако беше лагер да беше сдал багажа вече. На няколко пъти ми се появи същия шум и при потегляне от голям няклон нагоре при полусъединител без да съм завил на някъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, аз имам подобен проблем, но при мен виене се чува постоянно, на скорост и без да съм на скорос. Виенето е ритмично и с увеличаване на скороста честотата му се увеличава. Проблема разбрах каде е, в диференциала и по точно в сателитите. Получават ми се и вибрации заради този проблем (в ск. лост и двигатела). Проблемът е, че трудно се намират само части от скоростни кутии, обикновенно са цели. Надявам се да съм бил полезен и поне да изключите някоя вероятност :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си мислех и аз, ама ще му мисля като взема да правя и съединителя, че като се отваря да е всичко на веднъж. При мен още не е почнал да вие като карам в права линия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 И при мен има нещо подобно.Аз пък си мислех  да е от помпата на хидравликата ,да се товари нещо?

не мисля, свързано е с това дали колата е на скорост, натисна ли съединителя изчезва въпреки че продължавам да завивам. Но ако при тебе си е перманентно може да е друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И последно дали се разбра какво е било? Имам го същото но засега доста леко на моята 5 ген която съм в момента, не всеки път се чува само знам със сигурност че когато изобщо го чуя, го чувам само ако съм на скорост и с доста навит наляво волан, ако е лек наклон нагоре се чува малко по-осезаемо отколкото наравно - това че се чува само като съм на скорост според мен обезсмисля да е лагер на главина - по-скоро насочва към силовото предаване или кормилната рейка - и тук вече има достатъчно различни варианти дори не се сещам сигурно за всички възможности ?? Шумът е като нещо средно паразитен шум наподобяващ между бръмчене и виене - постоянен и равномерен е, изчезва с изправянето на волана изведнъж.

Както го описваш говори за лагер на главина - в начален стадий шуми в завой, направо и в обратен го няма, в по-напреднал стадий шуми в завой и направо и се губи в обратен и в краен стадий шуми постоянно. Вдигай главините и проверявай за луфт като хванеш гумата вертикално. Където има - сменяй. Ака няма луфт вдигай поотделно и на скорост ще си покаже. Колата няма да тръгне - не се притеснявай. :D Успех!
Ма не разбрах защо ако е от лагер на главина шумът извднъж ще изчезне като изключа от скорост и изведнъж пак ще се появи като включа на скорост - няма логика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логиката в този случай е лагер на вторичният вал на скоростната кутия - при натиснат съединител, или изключена скорост първичния вал не предава движението от коляновия към вторичния и съответно в обратна посока от колелата през диференциала към него. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми разреши да редактирам предишния си пост. Исках да допълня това. Q_ball е озаглавил темата "Шум в предницата при завой на ляво, Дали не е диференциал" казва че "че се чува един специфичен шум (по-скоро бучене не тракане или чаткане като от шарнир) при завой на ляво" ама "ако в същото време натисна съединителя шума изчезва" и за това "се насочих по-нагоре по веригата ... полуоската и диференциала" - да ама полуоската и диференциала не се влияят от съединителя - там каквото вие си вие постоянно ако колата е в движение и колелата се въртят. vex после добре е ориентирал част от възможностите. А по-надолу "На няколко пъти ми се появи същия шум и при потегляне от голям няклон нагоре" - тук може да са разбити тампони на мотора или скоростната кутия и шума да е чисто механичен и от посукването на двигателя, въртящ елемент като полуоска или шайба да се опира до нещо стационарно. Евентуалните причини за изброените случаи се изключват взаимно. Каквото и се каже по тази тема ще е в сферата на предположенията. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

баце виж си вътрешното каре и висящия лагер 90%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоростна кутия.Дано да съм помогнал...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз го имам тоз проблем, когато върви направо също бучи(на мен повече ми прилича на стържене, звука е като на стържене метал в метал) особено силно е като ускорявам на 1-ва и 2-ра, на 3-та е по-слабо, а 4 и 5 няма шум. Като смъквам скорости на долу пак го има. Мислех да не е съединител, ама като чета тук не се знае какво ще да е. Някой ако е разрешил проблема да пише :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...