Aleksandyr 17 #1 Публикувано 24 Август, 2008 (Редактирано) Днес си засякох колата за колко сек ще стигна до 100 и о ЧУДО ... 10.8сек ... колата ми има проблем и трябва да разбера какво е и ще започна с една диагностика ,но незнам къде е буксата ,гледах в едни сайтове и други теми че била до педала за газта ,търсих я там ама не я намерих. На една програма при един майстор показа че имало букса и под поставката за чашка или под пепелника но и там не я намерих. Някой може ли да помогне малко? Редактирано 24 Август, 2008 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Aleksandyr #2 Отговорено 24 Август, 2008 (Редактирано) Хахах е ако ми ускори за 9.2 значи съм добър в смяната на скорости ама поне за 9.8... да не е над 10 Е що не си ли е като по каталог тоя двг , за 9.2 ? Редактирано 24 Август, 2008 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest murdera #3 Отговорено 24 Август, 2008 И моята красавица ускоряваше над 10 като я взех.След това сложих спортен филтър,оправих гарнитурата и главата,сложих добавка за двигателя,смених 2 пъти горивният филтър(1 път заради добавката за почистване на инжекторите),смених съединителя.Сега е под 8сек до 100,а гумите вече са само на 2-3мм грайфер.Дано съм ти помогнал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest don4o_tsarev #4 Отговорено 24 Август, 2008 Буксата се намира зад централната конзола,погледни хубаво отзад там е!Относно ускорението и аз сам се засичал -с двама човека 9.6 сам 9сек.всичко е сток,компресията ми е 9.5 и на четирите цилиндара! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #5 Отговорено 24 Август, 2008 Значи по каталог няма измама .. а една каса в багажника с 2 усилвателя нали не би трябвало да даде мн голяма разлика ,говоря за кг, иначе ги изключвам за да не са консуматори на енергия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #6 Отговорено 24 Август, 2008 ако не си сменял скоро горивния филтър-смени го ,като преди това сложи едно STP-това ще ти излезе най-евтино -45лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #7 Отговорено 24 Август, 2008 (Редактирано) От както съм я взел не съм сменял горивен филтър ,утре ще го сменя и добавката преди това и после едно замерване на цилиндрите но не мисля че те са проблема, ще видим. Благодаря колеги ,диагностиката в Пловдив ще я правя ,че тук в Хасково майстори няма Редактирано 24 Август, 2008 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #8 Отговорено 24 Август, 2008 значи първо пълниш колата с 50-60л бензин,след това слагаш СТП-то във резервоара,караш с много ръчка докато изхабиш тези 50-60литра и след това сменяш горивния...би трябвало да се пооправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #9 Отговорено 24 Август, 2008 Ей и ако паднеш под 9.2 да направиш клип Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #10 Отговорено 24 Август, 2008 Хах ,няма проблем за клипа . А като сложа главата и ако падна под 9 ще е яко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #11 Отговорено 25 Август, 2008 Не е нормално, трябва да си към 9 сек даже и под тях. Послушай колегите и си сипи добавка за инжекторите, аз лично на всеки 10 000 км си слагам, както и си смени филтрите ( не е нужно след добавката да сменяш пак горивен все пак тя чисти инжекторите не резервоара ) Моята дето е по-малко коне и е 1200 кг със цялото оборудване си прави 100 за 9 сек затова не мисля че твоята трябва да е за толкова много време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #12 Отговорено 25 Август, 2008 Сашо оставиги тея сам да си мериш времето,нещо нама тръпка май в това,давай да ходим на Shell-ла някоя вечер и да видиш колко варви.Аз ще взема брат ми и моя приятел с хеча и другото купе и ще си спретнем няколко гонки,така ще разбереш колко ти варвиколата.Има и един мераклия с някаква си mazda mx-3 V6 136 к.с. дето бил голям мераклия.Даже чух,че скасал един прелюд(надявам се да не си ти ).По готино е да виждаш тъжните физиономии на тея с БМВ-тата и вектрите след като ги издухаш .Айде пиши някой път да се покефим мако. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #13 Отговорено 25 Август, 2008 Ммм да моя прелюд е .. не ме скъса много на първа бях с една кола пред него после лека полека ме вземаше .. навит съм даже тая вечер .А за джантите със 16 ки съм и съм 205/50/16 разликата не е голяма ,смятах ги по калкулатора в www.avtogumi.com ,проблема е в колата не в гумите. А за главата ще пиша тема в техически че ми трябва помощ ,ама по късно сега имам малко работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #14 Отговорено 31 Август, 2008 колеги тъкмо сега засякох моето купенце от 0 до 100 за колко ще направи за 3 измервания 2-та пъти ми даде 9.1 и 1-я път точно 9 с двама човека втория доста едричък даже но съм доволен от резултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Aleksandyr #15 Отговорено 1 Септември, 2008 (Редактирано) Днес бях на диагностика в Пловдив ,няма грешки всичко е 6 по компа ,свещи имам за смяна само но нямаше NGK и само малко ги изкривихме старите та сега търся свещи... ИРИДИУМ задължително.... Но само с поизкривяването се усети разлика ,не съм я засичал още ,довечера ще я пробвам(Бош сервиза само викат ..."бе японска колата кво да и има"... всичко е сметнато и изчислено !!! )Компресията ми е 16 ,перфектна и на 4те цилиндъра ,грам масло не харчи... перфектна Много се радвам ,защото вече мислех ... за бутала ,сигменти ...ала-бала Редактирано 1 Септември, 2008 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest murdera #16 Отговорено 1 Септември, 2008 пробвай да тръгнеш от около 2000 оборота,иначе мн върти гуми,поне при мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #17 Отговорено 1 Септември, 2008 пробвай да тръгнеш от около 2000 оборота,иначе мн върти гуми,поне при менДа ,аз стартирам от 2700-2800 оборота и на 6200 сменям ,макар че след 5700 се усеща как ускорението намалява значително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #18 Отговорено 1 Септември, 2008 Дам мернах го неска твоя прелюд в Пловдив А извинявам се, но 16 компресия не е ли прекалено много за бензинов двигател... Мисля че заводската е около 14 За висока компресия са ми казвали, че е шлайфана глава или разход на масло. Или явно това което съм учил е далеч от японските неща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #19 Отговорено 1 Септември, 2008 Ми незнам точно и аз ,но казаха че е добре. Мислех че трябва да е 9.5 както пише в интернет ама то излезна 16 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondajapan 4 #20 Отговорено 1 Септември, 2008 9.5 трябва да е степента на сгьстяване! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #21 Отговорено 1 Септември, 2008 (Редактирано) Можеби е друга мерна единица BAR или Psi.. пък и ако е трябва да е 9.5 и то е както при мен 16 значи колата ми трябва да е самолет Редактирано 1 Септември, 2008 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #22 Отговорено 2 Септември, 2008 (Редактирано) Немога да намеря иридиеви свещи за моя двигател ... какви да търся ? Сегашните ми са NGK ZFR6F Редактирано 2 Септември, 2008 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #23 Отговорено 2 Септември, 2008 търси ZFR6F-IX !!!. В раздел купува/продава части аксесоари има един колега който продава свещи NGK с поръчка (така се казва и темата му). той със сигурност може да ти достави такива каквито търсиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър #24 Отговорено 2 Септември, 2008 колеги тъкмо сега засякох моето купенце от 0 до 100 за колко ще направи за 3 измервания 2-та пъти ми даде 9.1 и 1-я път точно 9 с двама човека втория доста едричък даже но съм доволен от резултата !!!...брей как го постигаш аз с Втек-а не мога да го докарам от колко об. потегляш и гумите ти нови ли са??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #25 Отговорено 2 Септември, 2008 (Редактирано) Да ,я споделете как тръгвате Ето едно клипче как ускорявам и при смяната от 1ва на 2ра .. съединител ли плачи или двигателя малее ? Редактирано 2 Септември, 2008 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #26 Отговорено 3 Септември, 2008 Не задържам педалите ,съединителя го отпускам рязко ... но явно самия съединител не зацепва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest sexologaa #27 Отговорено 3 Септември, 2008 ами на един сезон са почти нови а иначе от 3500 някъде тръгвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Pepix_ #28 Отговорено 3 Септември, 2008 проблема е в задкормилното... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #29 Отговорено 3 Септември, 2008 Е кажи какво правя ,че да е проблем ... на полусъединител не задържам ни най-малко.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #30 Отговорено 3 Септември, 2008 може да ти е запушен катализатора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #31 Отговорено 3 Септември, 2008 може да ти е запушен катализатора? Катализатор нямам има резонатор на негово място и от там нататък тръбата е 57мм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #32 Отговорено 3 Септември, 2008 странно,зн би трябвало колата да върви повече,при мен си прави каталога на 17ка износена гума и 45мм тръби(външ. диам.) + тръгнал катализатор... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #33 Отговорено 3 Септември, 2008 (Редактирано) Тия дни като ми дойдат свещите ще стане ясно дали е от тях ,но малко ме съмнява да е заради задкормилното.Това малеене искам да разбера от какво идва ... сигурен съм че не е от работата ми с педалите.На 2ра не ще да превърти леко гуми ,само в София го прави ,защото асфалта е стъкло.ПС. Ей сега на Калояново на 07.09 ,ще я пробваме таз моята кола защо аджаба неще да стигне пустите 9.2 сек... че почвам да се дразня вече. Редактирано 3 Септември, 2008 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #34 Отговорено 3 Септември, 2008 колега пробвай да снимаш с камера ако си засичал до сега с хронометър.После на ПЦ-то гледаш и засичаш с хронометър.Мн е точно така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #35 Отговорено 3 Септември, 2008 Оооо забравих да кажа най-важното. Преди месец горе долу ,съединителя ми отделяше много долу ,като го покарвах 10-15 мин и се оправяше вдигаше горе, погледах казанчето беше празно ,долях и миналия ден пак го гледам ,малко е свалило нивото. Дали не е това проблема ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #36 Отговорено 3 Септември, 2008 може малко да те бави,при мен с новия съединител свали 0,2-0,3сек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic 16v 1 #37 Отговорено 4 Септември, 2008 Пи4ове малко извън темата.Да ви нахъсам.Брадчеда ми с прелюд 97г. и един фр. с БМВ 320и с М-пакет и мноо външен тунинг си напраихме гонки на Божуриште през деня една Събота и много варвежното БМВ 150кончета всеки път падаше а на човека не му се вярваше.;)Жалко 4е и аз не бях с моита.Мноо исках се пусна с Прелюда понеже един с такав сивик кат моя Купе 101 кончета доста лошо го наказа Прелюдчето няколко пъти,без да се обиждате разбирасе с добри помисли:)Направете си една драпка и успех с ускорението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #38 Отговорено 4 Септември, 2008 преди малко са пуснах с една мазда 323 6 цилиндрова 144 коня ама не можах да стартирам добре то от движение аз бях на 1500 оборота някъде и тои я припомпи и са изтреля аз само стъпах ма докато вляза в оборот.. за 600-700 метра 1 кола беше пред мен мн ми е чудно кои ще дръпне на 400 метра.. мисля че разликата ще е 1 кола за мен или за него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове