Jump to content
Aleksandyr

Бавно ускорение

Recommended Posts

Днес си засякох колата за колко сек ще стигна до 100 и о ЧУДО ... 10.8сек ... колата ми има проблем и трябва да разбера какво е и ще започна с една диагностика ,но незнам къде е буксата ,гледах в едни сайтове и други теми че била до педала за газта ,търсих я там ама не я намерих. На една програма при един майстор показа че имало букса и под поставката за чашка или под пепелника но и там не я намерих. Някой може ли да помогне малко?

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Aleksandyr

Хахах е ако ми ускори за 9.2 значи съм добър в смяната на скорости ама поне за 9.8... да не е над 10 :lol:Е що не си ли е като по каталог тоя двг , за 9.2 ?

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest murdera

И моята красавица ускоряваше над 10 като я взех.След това сложих спортен филтър,оправих гарнитурата и главата,сложих добавка за двигателя,смених 2 пъти горивният филтър(1 път заради добавката за почистване на инжекторите),смених съединителя.Сега е под 8сек до 100,а гумите вече са само на 2-3мм грайфер.Дано съм ти помогнал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest don4o_tsarev

Буксата се намира зад централната конзола,погледни хубаво отзад там е!Относно ускорението и аз сам се засичал -с двама човека 9.6 сам 9сек.всичко е сток,компресията ми е 9.5 и на четирите цилиндара! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи по каталог няма измама .. а една каса в багажника с 2 усилвателя нали не би трябвало да даде мн голяма разлика ,говоря за кг, иначе ги изключвам за да не са консуматори на енергия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не си сменял скоро горивния филтър-смени го ,като преди това сложи едно STP-това ще ти излезе най-евтино -45лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От както съм я взел не съм сменял горивен филтър ,утре ще го сменя и добавката преди това и после едно замерване на цилиндрите но не мисля че те са проблема, ще видим. Благодаря колеги ,диагностиката в Пловдив ще я правя ,че тук в Хасково майстори няма

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи първо пълниш колата с 50-60л бензин,след това слагаш СТП-то във резервоара,караш с много ръчка докато изхабиш тези 50-60литра и след това сменяш горивния...би трябвало да се пооправи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей и ако паднеш под 9.2 да направиш клип

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах ,няма проблем за клипа . А като сложа главата и ако падна под 9 ще е яко ^_^:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално, трябва да си към 9 сек даже и под тях. Послушай колегите и си сипи добавка за инжекторите, аз лично на всеки 10 000 км си слагам, както и си смени филтрите ( не е нужно след добавката да сменяш пак горивен все пак тя чисти инжекторите не резервоара ) Моята дето е по-малко коне и е 1200 кг със цялото оборудване си прави 100 за 9 сек затова не мисля че твоята трябва да е за толкова много време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо оставиги тея сам да си мериш времето,нещо нама тръпка май в това,давай да ходим на Shell-ла някоя вечер и да видиш колко варви.Аз ще взема брат ми и моя приятел с хеча и другото купе и ще си спретнем няколко гонки,така ще разбереш колко ти варвиколата.Има и един мераклия с някаква си mazda mx-3 V6 136 к.с. дето бил голям мераклия.Даже чух,че скасал един прелюд(надявам се да не си ти ;) ).По готино е да виждаш тъжните физиономии на тея с БМВ-тата и вектрите след като ги издухаш ;) .Айде пиши някой път да се покефим мако. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм да моя прелюд е .. не ме скъса много на първа бях с една кола пред него после лека полека ме вземаше .. навит съм даже тая вечер ;).А за джантите със 16 ки съм и съм 205/50/16 разликата не е голяма ,смятах ги по калкулатора в www.avtogumi.com ,проблема е в колата не в гумите. А за главата ще пиша тема в техически че ми трябва помощ ,ама по късно сега имам малко работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги тъкмо сега засякох моето купенце от 0 до 100 за колко ще направи за 3 измервания 2-та пъти ми даде 9.1 и 1-я път точно 9 с двама човека втория доста едричък даже :( но съм доволен от резултата :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Aleksandyr

Днес бях на диагностика в Пловдив ,няма грешки всичко е 6 по компа ,свещи имам за смяна само но нямаше NGK и само малко ги изкривихме старите та сега търся свещи... ИРИДИУМ задължително.... Но само с поизкривяването се усети разлика ,не съм я засичал още ,довечера ще я пробвам(Бош сервиза само викат ..."бе японска колата кво да и има"... всичко е сметнато и изчислено !!! )Компресията ми е 16 ,перфектна и на 4те цилиндъра ,грам масло не харчи... перфектна ;) Много се радвам ,защото вече мислех ... за бутала ,сигменти ...ала-бала

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest murdera

пробвай да тръгнеш от около 2000 оборота,иначе мн върти гуми,поне при мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай да тръгнеш от около 2000 оборота,иначе мн върти гуми,поне при мен

Да ,аз стартирам от 2700-2800 оборота и на 6200 сменям ,макар че след 5700 се усеща как ускорението намалява значително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам мернах го неска твоя прелюд в Пловдив :puke:А извинявам се, но 16 компресия не е ли прекалено много за бензинов двигател... Мисля че заводската е около 14 :thumbs1: За висока компресия са ми казвали, че е шлайфана глава или разход на масло. Или явно това което съм учил е далеч от японските неща :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми незнам точно и аз ,но казаха че е добре. Мислех че трябва да е 9.5 както пише в интернет ама то излезна 16

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеби е друга мерна единица BAR или Psi.. пък и ако е трябва да е 9.5 и то е както при мен 16 значи колата ми трябва да е самолет :hondarulez:

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немога да намеря иридиеви свещи за моя двигател ... какви да търся ? Сегашните ми са NGK ZFR6F

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

търси ZFR6F-IX !!!. В раздел купува/продава части аксесоари има един колега който продава свещи NGK с поръчка (така се казва и темата му). той със сигурност може да ти достави такива каквито търсиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

колеги тъкмо сега засякох моето купенце от 0 до 100 за колко ще направи за 3 измервания 2-та пъти ми даде 9.1 и 1-я път точно 9 с двама човека втория доста едричък даже ;) но съм доволен от резултата !!!

...брей как го постигаш аз с Втек-а не мога да го докарам от колко об. потегляш и гумите ти нови ли са???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,я споделете как тръгвате :worthy:

Ето едно клипче как ускорявам и при смяната от 1ва на 2ра .. съединител ли плачи или двигателя малее ? Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не задържам педалите ,съединителя го отпускам рязко ... но явно самия съединител не зацепва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sexologaa

ами на един сезон са почти нови а иначе от 3500 някъде тръгвам :sick:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е кажи какво правя ,че да е проблем ... на полусъединител не задържам ни най-малко....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да ти е запушен катализатора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да ти е запушен катализатора?

:thumbs1: Катализатор нямам има резонатор на негово място и от там нататък тръбата е 57мм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

странно,зн би трябвало колата да върви повече,при мен си прави каталога на 17ка износена гума и 45мм тръби(външ. диам.) + тръгнал катализатор...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дни като ми дойдат свещите ще стане ясно дали е от тях ,но малко ме съмнява да е заради задкормилното.Това малеене искам да разбера от какво идва ... сигурен съм че не е от работата ми с педалите.На 2ра не ще да превърти леко гуми ,само в София го прави ,защото асфалта е стъкло.ПС. Ей сега на Калояново на 07.09 ,ще я пробваме таз моята кола защо аджаба неще да стигне пустите 9.2 сек... че почвам да се дразня вече.

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега пробвай да снимаш с камера ако си засичал до сега с хронометър.После на ПЦ-то гледаш и засичаш с хронометър.Мн е точно така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оооо забравих да кажа най-важното. Преди месец горе долу ,съединителя ми отделяше много долу ,като го покарвах 10-15 мин и се оправяше вдигаше горе, погледах казанчето беше празно ,долях и миналия ден пак го гледам ,малко е свалило нивото. Дали не е това проблема ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може малко да те бави,при мен с новия съединител свали 0,2-0,3сек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пи4ове малко извън темата.Да ви нахъсам.Брадчеда ми с прелюд 97г. и един фр. с БМВ 320и с М-пакет и мноо външен тунинг си напраихме гонки на Божуриште през деня една Събота и много варвежното БМВ 150кончета всеки път падаше а на човека не му се вярваше.;););):)Жалко 4е и аз не бях с моита.Мноо исках се пусна с Прелюда понеже един с такав сивик кат моя Купе 101 кончета доста лошо го наказа Прелюдчето няколко пъти,без да се обиждате разбирасе с добри помисли;):):):DНаправете си една драпка и успех с ускорението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди малко са пуснах с една мазда 323 6 цилиндрова 144 коня ама не можах да стартирам добре то от движение аз бях на 1500 оборота някъде и тои я припомпи и са изтреля аз само стъпах ма докато вляза в оборот.. за 600-700 метра 1 кола беше пред мен мн ми е чудно кои ще дръпне на 400 метра.. мисля че разликата ще е 1 кола за мен или за него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...