Jump to content
bla_bla

хонда сивик 2.0 дизел

Recommended Posts

Колеги,отскоро съм притежател на хонда сивик 2.0 кубика турбо дизел 1998г. английският вариант. До този момент не чух нищо положително за този модел, а и тук не откривам никаква информация за него. Има ли сред вас собственици на този модел и може ли някой да сподели впечатленията си от него и въобще да ми каже много ли съм се набутал. Ще ви бъда много благодарен са всякаква информация:huh::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зависи колко си кешил за тая кола, но да знаеш че турбодизеловия двигател е на Роувър и не го карай както се кара хонда, че няма да устиска дълго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А всички ли дизелови двигатели са на Роувър , дори и на Accord ли е от 98 год :plane: .Аз от моя сам доволен върви, но все пак тази кола не сам я взел за състезания , а поради факта че ми гори 4.5 литра нафта .А и на доста коли не отстъпва нали е Honda ,ама това ти е много ясно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички освен последния 2.2 CDTi .....

Майна, има и още един :plane:. Новия дизел ( модифицирания стар ), чието наименование е i-DTEC: http://www.autobloggreen.com/tag/honda%20i-dtec/П.С. За 2.2 i-CTDi мога да кажа само добри думи !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това си е същата печка с нов софтуер - чипосано кюмбе :lol:

Хе хе, чипосано ама кат го дочипосаш и ... 200 кобили става. Нека да е печка :blabla:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

105 коньовия TDI хич не е за изхвърляне. Тежкото купе на Акорда си ускорява съвсем прилично, някъде в рамките на 11 до 100, но силата му е на извънградско, вкарваш пета и забравяш да превключваш. Разход смесено към 5.5 със спокойно каране и малко климатик. За вече 4 години по двигателя не е правено нищо, само са му сменени тампоните, и то заради калпав ремонт някъде при макаронаджиите, в момента колата е над 250 000. Зимата пали като бензин, на първия оборот. Единственото слабо място са кабелите към нагнетателната помпа, но лесно се оправят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...