Jump to content
Lans

Проблем с оборотите при включен климатик

Recommended Posts

Здравейте колеги,първо да се похваля с новата придобивка, Хонда Акорд VI (Ф20Б6). Скоро ще кача и снимки, но с пустия късмет, един келеш ме блъсна още първия ден и то на паркинг и първо ще трябва да я пооправя външно. Четох във форума, но точно като моя проблем не успах да открия. Колата беше като швейцарски часовник, на празен ход може да разбереш че работи само от индикаторите, никакви шумове. Закарах я за смяна на консумативи и за всеки случай смених: ремъци, ролки, филтри и масло. Плюс маслото в скоростите, автоматик е. Процедурата я направих на Горубляне в "Юби Ко". Момчетат са отзивчиви и цял ден се занимаваха. След като си тръгнах установих следния проблем: когато колата е на празен ход, при включване на климатика, започва да трака и се появяват вибрации. Вибрациите се усещат дори в седалката. Върнах се в сервиза и майсторите разместваха двигателя във височина спрямо тампона. Резултатът, е че вибрациите понамаляха, но пак ги има. Направиха ми компютърен тест и всичкое ОК. Казаха, че ремъците са правилно зацепени, наистина без климатик няма проблем. Стрелката на оборотите не мърда ,на теста са около 730-745. Долях климатика, общо 550мг. фреон и там всичко е наред. За да не ме мислят за идиот или че си внушавам, влизах на един колега в същия акорд. Там няма и помен от вибрации. Отделно двигателя е по шумен. Сложил съм масла и части по предписание. Ремъци "Гейтс", ролки "Койо" ,масло АТФ Хонда. Отделно ми се вижда, че реагира по-бавно при връщане на оборотите и при подаване на газ. Казаха, ми че това не е проблем и ако се опасявам от нещо пак да отида, но все пак перди не беше така и ми е дразнещо да ми трака и тресе :dry:.Прочетох за различни случай пак с обороти на празен ход, моторче, датчици, но все пак колата работеше идеално преди да се сменят консумативите и отпадат като вариант. Казаха ми , че на компютъра му трябва определено време за да направи настройки. При откачване на акумолатора зарежда заводските таблици и можело от това да не държи обороти на празен ход, все пак и климатика товари доста.Бихте ли ме насочили какво да проверя и да видя? Дали е възможно да е повредено нещо по климатика - крива ос или нещо друго?Благодаря предварително.Извинява се ако някаде има подобна тема :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първите 500м след рестар на компа тои се наглася спрямо твоите изисквания в смисал запомня в тризмерна графика това как седаржиш с педала скороста и така на татак така че врътни някои друг километал и виж дали ще се оспокои желая ти оспех страхотна кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,вече съм врътнал към 50-60км. Това достатъчно ли е? Колата започна малко по-добре да върви, отначало беше все едно съм запушил ауспуха, но тракането на климатика си остана :dry:. Казаха ми да я оставя да работи 10-15мин. на празен ход. Ще пробвам и това, пък да видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб на какво се дължи тракането, защото при мен компесора се спита за 5 секунди и след това се пуска и работи 5 секунди и после пак така. Тракането при включен климатик от къде се чува? Това ми е въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите!Съмнява ме да е клапан или нещо друго, ако е ламбда би трябвало да свете наистина чек енджина. Все пак ще разчета грешките и ще споделя какво съм открил.:dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,Аз имах подобен проблем, но започваше да тресе при едновременно включен климати и вентилатора за охлаждане на радиатора. Оказа се че радиатора има луфт, долните подпори се бяха поогънали малко ;).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за радиатора не бях се сетил. Наистина като завъртят и двете перки се усилва, но вибрациите идват от двигателя ,поне така ги чувам. Иначе тествах ,при пълно натоварване (A/C,перки, светлини ), оборотите на празен ход са добре, не падат много. В руската документация пише: проверка на IAC клапана и ако е наред, да се видят контактите м/у PCM и IAC ,дали са добри. Утре ще тествам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...