Jump to content
atanasshivikov

Имам проблем със своята Honda Accord 2.0 Tdi

Recommended Posts

Здравейте! От скоро се сдобих с Honda Accord 2.0 TDi , покарах я около 500km и ми даде някакав странен проблем , а именно тои се састой в следното . При натискане на педала на спирачката ми светва таблото , както и предния десен фар , но оште по сложното е , че при работеш двигател като включа фаровете нешто го ограничава до 1250об/min и повече не може , а като ги изключа си варви нормално , но пак като спирам свети и предния фар както вече споменах по горе. Моля , някои ако има мнение по вапроса да ми помогне или да ме насочи кам някои сервис. Мерси за разбирането предварително и се радвам , че има такова място в интернет само за Honda.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.Първо да ти е честита новата придобивка, много и безаварийни километри.По въпроса ти мисля че имаше подобна тема, но ще трябва да се разровиш в търсачката по-обстойно. До колкото си спомням, бях срещал подобен проблем четйки във форума и ставаше въпрос за нещо свързано със светене на таблото при включване на задна скорост.Ако не се лъжа трябва да си прегледаш всички крушки на стоповете, да не би да има изгоряла и по този начин да връща масата. Ако всичко е ОК ти препоръчвам да си свалиш ел. схемата на Акордеончето и с мултицет в ръка да се търси проблема. При всички положения имаш някъде грешно замасяване, но от къде идва не е ясно. Все пак можеш да тръгнеш с прозвъняването веднага след педала на спирачката.Ако не е по силите ти, то потърси свестен майстор.Успех и още веднъж честито. :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията , а да те питам това има ли нешто обшто с компютара на колата и да ходя ли на такава диагностика или няма смисал, а и штях да забравия да те питам , че при покупката ми дадоха един червен ключ .Тои за какво е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gin

да си програмираш резервни ключове с него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че ако има объркано замасяване някъде не си за компютърна диагностика, а по скоро за прозвъняване на на ел. оборудването.Червения ключ е т.нар. "Умен ключ, или обучаващия" - т.е. от данните в него се обучават другите ти ключове. Не прави грешката да го вкарваш под какъвто и да е предлог в ключалката за стартера. При вкарването и подаване на контакт се изтрива цялата налична информация от компа към имобилайзера и колата няма да ти запали до момента в който не я заведеш на чичо доктор в "Бултрако". Процедурата им е за около 5 минутки да закачат лаптопа и да програмират всичко отново. Обаче ще се ръснеш доста болезнено за тази услуга. А ако си и от провинцията (като мен), търсиш хенга и така до София. Ако все пак имаш възможност мини я на едно стендче, просто за собствена информация и удовлетвореност. Аз бих го направил, но не ми се ходи до София само за това, а тук няма майстор който да има софтуер за японци. Може пък да открие къде е проблема, ако програмата ще проследи всички вериги и възли.Поздрави и пиши какво се е случило.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasshivikov

Много сам ти благодарен, беше прав за крушките на задните стопове . Прегледах ги и имаше изгуряли ,както спомена ти, смених ги и всичко си дойде на място. Благодаря и за информацията за червения ключ , бях чул че триел памета , но сега вече сам сигурен за неговото предназначение и няма да го използувам . Ако ми се наложи пак някаква информация , ште ми бъдеш много полезен и ште разчитам на теп . Оште веднаш благодария.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) Радвам се че съм помогнал и най-вече, че не е било нищо сериозно на колата.Това са здрави машинки, нищо че са английска сглобка - все пак си е по японски стандарт.Сипвай гориво, карай и се наслаждавай."Хубавата кола е Новата кола, а ако е Honda - е още по-хубава :P ".Успех и безааварини....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest k1lcone

искам да питам. мойта хонда е зех ама като е запаля и вибрира купето. на кво се дължи? 2.0 TDI e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...