Jump to content
Rado_pld

Загуба на мощност

Recommended Posts

Здравейте ,имам въпрос : Значи преди два дни си задрах хондичката /сивик 1,5 5ген./ отдолу и си спуках тръбата към задното гърне . Като я закарах да я правят се оказа че гърнето е за смяна и че катализатора си е отишъл .Гърненцето беше РЕМУС или имитация не зн точно . Лошото е, че откакто се спука почнах да губя мощност . Сега със нормално гърне и с някаква катализаторна система / която уж замества катализатора / колата стана супер тиха , амаза съжаление не върви както преди :P;) Притеснявам се дали е възможно да не е монтирано нещо както трябва или пък заради махането на ремуса да е станала по бавничка ;) Ще се радвам на някакво мнение и съвет как да разбера или пък някой майстор в Пловдив дето разбира да ме посъветвате . :D Благодаря на всички !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи,само от Ремуса няма да е такава осезаема разликата :P ....освен ако не си бил с цяла спортна (права) изходяща система преди а пък да са ти сложили обикновена.а напълно сигурен ли си ,че катализатора ти е бил за смяна...има ли вероятност този Майстор да ти го е взел заедно с гърнето (да те е метнал :D )

Редактирано от beneton4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ем миришеше на сяра , чувал съм че това е признак , че е време да се маха , пък и уж е познат ,дано не ме е извозил така :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,щом си сложил нормално гърне, съпротивлението на димните газове се увеличава ( и се доближава до стандартното за тази кола) спрямо предищното ти гърне- и от там колата става по мудна- това е съвсем нормално. Дори при смяна на обикновенно "продухано" гърне с чисто ново- пак ще има разлика във вървенето- колата ще набира осезаемо по- бавно с новото гърне. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега за отговора , дано да е от тъпото ми ново гърне , да бях знаял щях да си карам с онова кърпеното , поне бръмчеше добре и вървеше ,сега ми се вижда такава бавничка при набирането :P:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От гърнето да е по-мудна.. от едно гърне? Това е много рядко срещан случай, и направо кажи какво точно е било, защото ако дава такава осезаема разлика.. да взимаме всичките. Аз имам само подозрения, че може, ако имаш втора ламбда сонда след катализатора, компютъра да сменя нещо... но силно се съмнявма, това са предположения в границите на много вероятното. А ако ти е махнал катализатора, на теория БИ трябвало даже колата да се разбърза ако катализатора е бил запушен.. странен проблем. Да не си внушаваш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно вьпрос на самовнушение е, че не вьрви :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

казваш че ти е махнал катализатора и ти е сложил някаква "катализаторна система "а дали тя не ти е спънала колата, защо не сложи права тръба на мястото му пробвай и пиши

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ем в крайна сметка се оказва май , че като съм махнал катализатора и ламбда сондата нещо се обърквала и давала погрешна информация на борда и оттам сместта ставала по богата ,ама това не можело да се отрази на вървенето - следователно или си внушавам или ще изтръгна всички тръби и ще стана пак шумен :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...