Jump to content

Rado_pld

Фен
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Rado_pld

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    honda
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia
  1. Значи капе ми по малко хидравличната течност , но е точно по средата , намаляла е с 2-3мм за една година . Сигурно е от това.Проблема ми е че не знам добър сервиз , който да не иска 300 лв. , този ремонт мисля че е най-много 150 лв. Кажете някой сервиз
  2. Здравейте ,имам проблем : когато е топло ми скърца волана при десен завой. Доколкото разбрах проблема идва от хидравличната рейка и маншона й , трябвало да се рециклира.Да ме насочите в Пловдив кой може да я рециклира и да я направи както трябва , че знам че проблема не е много прост.И другия ми въпрос е къде да отида в Пловдив да ми вържат алармата да ми затваря прозорците и шибидаха , тъй като имам изход и ми казаха че трябва просто да се върже.Колата е 5г. хонда сивик хечбек 94-та год.Благодаря!
  3. е поне ви правя веселко . За бензина разбрах сигурно нямам , ама мистериозното копче , ще взема да го снимам , а бе задните светлини си включват като е в двете положения , катапулт не е още съм си в колата жив и здрав нитрото не знам ама не бе чесно никой ли не го знае ... значи точно както е скоростния лост зад него пада се в основата почти между двете седалки - има само две положения . Направо съм потресен . Колата е 94 хечбек . Има елстъкла ама те си имат други копчета за тях Съжалявам моля някой ако знаи да пиши . Не че е проблем ама ма дазни така като не знам за какво е.
  4. Колега имам същия проблем и аз съм от Пловдив. Мога да ти кажа на мойта Сивик 94-та ми казаха 150-200 лева за рециклиране - сервиза се намира от гара филипово като тръгнеш към моста на ален мак вдясно преди складовете на ексако по една калдъръмена улица . Човека е професионалист , мога да ти гарантирам , че ще я напраи . И мойта е за правене , ама пролетта ,, ся не пуска още много . Ако ти вии при навиване на волана за пълен ляв или десен ходи да ти я прават .
  5. Оф измъчих се някой ще ми каже ли къде в ПЛОВДИВ да ми направят диагностика без БУЛТРАКО - там искат сума ти пари . Като вдигна оборотите на място нищо не се случва . Тъпото е , че не светва всеки път , на четвърта като изпъна 110 нищо не става .... Само някой път и само на 5-та почвам да мисля че трябва да се изчисти компа просто .
  6. ще пробвам да видя каква е грешката , ще пробвам и номера с оборотите на място , но не вярвам да светне понеже редовно си я вкарвам в 3-4 хил и на другите скорости не светва а само при вдигане на висока скорост и имам чуството че се случва ако подам по рязко газ . ЕМ ще видя дано да отчете .
  7. em ne sym na gaz , no sum bez katalizator ako tova e ot zna4enie de a be nqkoi ot kolegite znaqt 100% shtoto sym 4el nqkakva takava tema predi
  8. Здравейте колеги , извинявам се за темата , понеже мисля че някъде четох преди време за подобен проблем като моя , но немога да намеря темата . Значи става въпрос за следното : Като вдигна над 100-110 км и ми светва чека . Като спра и запаля пак си проверява и си спира все едно нищо няма . Интересното е че светва само над тази скорост . Чудя се на какво ли може да се дължи . Ако някои се сеща да помага .Забравих да напиша става въпрос за хонда сивик 5ген хечбек Д15Б2Мерси
  9. ем в крайна сметка се оказва май , че като съм махнал катализатора и ламбда сондата нещо се обърквала и давала погрешна информация на борда и оттам сместта ставала по богата ,ама това не можело да се отрази на вървенето - следователно или си внушавам или ще изтръгна всички тръби и ще стана пак шумен
  10. Мерси колега за отговора , дано да е от тъпото ми ново гърне , да бях знаял щях да си карам с онова кърпеното , поне бръмчеше добре и вървеше ,сега ми се вижда такава бавничка при набирането
  11. ем миришеше на сяра , чувал съм че това е признак , че е време да се маха , пък и уж е познат ,дано не ме е извозил така
  12. Здравейте ,имам въпрос : Значи преди два дни си задрах хондичката /сивик 1,5 5ген./ отдолу и си спуках тръбата към задното гърне . Като я закарах да я правят се оказа че гърнето е за смяна и че катализатора си е отишъл .Гърненцето беше РЕМУС или имитация не зн точно . Лошото е, че откакто се спука почнах да губя мощност . Сега със нормално гърне и с някаква катализаторна система / която уж замества катализатора / колата стана супер тиха , амаза съжаление не върви както преди Притеснявам се дали е възможно да не е монтирано нещо както трябва или пък заради махането на ремуса да е станала по бавничка Ще се радвам на някакво мнение и съвет как да разбера или пък някой майстор в Пловдив дето разбира да ме посъветвате . Благодаря на всички !
×
×
  • Създай нов...