Jump to content
Guest cr-v

Honda Accord 6 Gen Automatic

Recommended Posts

Guest cr-v

Здравейте колеги,от два месеца карам Accord 2.0ls auto - страхотна кола. само автомата малко ме притеснява. до скоро не ми правеше впечатление, но в сравнение с други автоматици които карах наскоро, ми се струва че сменя малко по "рязко", а като е студена направо си "рита". Брат ми има E230 1997г. и сменя доста по меко(в повечето случаи). Нормално ли е или трябва да се притеснявам ? маслото съм го сменял в Юби-ко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Accord6

Какво имаш предвид рязко?Ако имаш предвид, че понякога смъква по 2 предавки една след друга, това е нещо нормално като дадеш газ до дупка. На мен ми се е случвало в града, при 40-50км/ч от 4-та да смъкне до 1-ва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако имаш предвид че блъска когато сменя скоростите,а не само при включване на кикдауна, най-добре е да посетиш сервиз в който ремонтират автоматични кутии...ю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

Ако караш с "мръсна газ"-до ламарината , ще сменя на 5000 об. и ще се мята напред доста по-осезаемо (особенно ако маслото е студено).

в този режим моята сменя над 6000, ако не греша на 6500 оборота :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми мойто е комфортно седанче, а твойта е лукс купенце ;) - сигурно електрониката е различно настроена (при мен за икономия и комфорт , при теб- :) ) различен тип автомобили. Това за 5-те хилки е при стандартният режим Д на автомата, а и аз нямам спортен режим(ако не броя Д-3 но там липсва 4-та) , а електронно фиксиран ръчен. Там мога да си ги сменям на 6789 об/мин. ;) и тласъкът е още по-съкрушителен ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам Прелюд автоматик. Винаги когато е студена карам с малко газ (градско) и включва на 2000 оборота - има леко придръпване от 1-ва на 2-ра. Мисля си че е нормално (дали?). Карал съм Audi A6 '99 2,5 TDI, Audi A6 '05 3,0 TDI, VW Touareg V10 5,0 TDI. При тях не съм усещал придръпване на нито една предавка, но съм си мислел че това е защото са хем по-мощни, хем дизели. Но ме накара да се замисля...Имай предвид че скоростната ми кутия (вероятно и твоята) е с вместимост 6,5 литра масло. При "смяната" не се прави смяна, а само "подмладяване" на маслото. Т.е. източват се 2,4 литра старо масло и се долива толкова ново. Проблем може да има ако маслото преди това не е било сменявано и всичкото е станало за истинска смяна. Защо не минеш до Омбре да погледне за всеки случай? Той мисля че кара автоматик и ще ти каже дали всичко е нормално или не.Аз имам пък друг проблем - понякога много трудно помествам лоста от P към другите предавки (понякога също влиза много трудно) ;) Мисля че смао когато е студен автомобила

не е от размера. вчера се возих на един нисан микра 1.4 чисто новичък - супер плавно си сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам пък друг проблем - понякога много трудно помествам лоста от P към другите предавки (понякога също влиза много трудно) ;) Мисля че смао когато е студен автомобила

Р-то е един "чоп" който блокира трансмисията. Ако спираш под наклон той остава под напрежение и "заклинва" - ползвай ръчната (дърпаш я преди да оставиш на Р ) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всеки, който кара автомат започва да се пита разни нещА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. От няколко дни и аз съм собственик на Акорд 6 2.0 автоматик. Още не съм сменил консумативите и се чудя още каде и какви да са. Иначе минай около 400-500к. и колата простоспи. Няма никакви шумове, ако я карам с малко газ не се усеща смяната, но ако дам повечко около 3000обр. има тласъци ,при повече газ около 4000-5000обр. направо ме рита и имам чувството, че връща по две предавки на долу. Доколкото прочетох това е нормално, но понеже не съм карал други автоматици не мога да преценя? Каква марка масло се сипва в скоростите и каде да го направя? Наминах до "Бултрако", но онез тръгнаха да ми обясняват, че може би ще трябва и свещи и т.н ...та накрая около 1000лв. :worthy: . Малко ме стреснаха, вижда ми се множко:lol:. Колата е сервизирана в Швейцария преди 9000км. Ангренажа трябва ли да се смени с ролките, ако са наред?Извинявам се, но още не съм в час с ВТЕКа:D. Двигателят ми е Ф20Б6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Lans

Не че няма да мога, но мисля да отида до сервиз, не ми се експериментира с новата придобивка и сега се чудя каде да е? Бултрако Юбико или при Омбрето. Май ще си отида при Омбре, да ми е мирна главата, че не знам колко разбират от автоматици, пък и ангренажа с ролките да сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятели и аз имам същия проблем плюс че ми включва скоростите в сервизен режим което е доста шит.Ако някой може да помогне с идея на какво се дължи това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...