ManiaK 390 #1 Публикувано 1 Август, 2008 Къде мога да монтирам втори темпегатурен датчик за допълнителен уред? Мотора е Д16З6..... Нужен ми е втори датчик защото като свържа и двата уреда (оригиналния на таблото и допълнителния на колонката) на един датчик не показва вярно. Предполагам че съпротивлението се разделя на две и за това не ми показва вярно! Възможно ли е да сложа допълнителния датчик на мястото на пропката за обезвъздушаване??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #2 Отговорено 14 Август, 2008 Благодаря на всички колеги, който са изразили мнение в темата ми...... какво бих правил без вас не знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #3 Отговорено 14 Август, 2008 Малко, като след дъжд качулка, но..."...Възможно ли е да сложа допълнителния датчик на мястото на пропката за обезвъздушаване???..."Решението се го намерил вече.Според мен не би имало никакъв проблем, стига да намериш подходящия датчик (диаметър и резба). Може би все пак позицията на пробката ще бъде от значение за верността на показанията - по конкретно показанията на датчика, който мислиш да сложиш, могат да зависят от скоростта на потока (движението на водата) в тази част от блока, където се намира пробката за обезвъздушаване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
micro 1 #4 Отговорено 14 Август, 2008 (Редактирано) Дано тази пробка не е след термостата , по пътя към радиатора. Редактирано 14 Август, 2008 от micro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Autolord 0 #5 Отговорено 14 Август, 2008 мен ако пита6с и потарси място на цилиндровия блок или пак си направи няква траби4ка с диаметара на някоя от трабите пробий я и и нарежи резба по дат4ика след това я монтирай някаде в малкия краг или там кадето циркулира водата дори и при затворен термостат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #6 Отговорено 16 Август, 2008 ..."...Възможно ли е да сложа допълнителния датчик на мястото на пропката за обезвъздушаване???..."Решението се го намерил вече....лошото е че все още не съм намерил решение.... На мястото на пробката за обезвъздушаване не става категорично.... пробвах и резултата за малко да бъде катастрофален.... тъй като дъното на гнездото кадето ляга пробката е полусфера и не може да легне датчика както трябва и хвърля много антифриз от там! Без преправяне няма да стане! Така че търся ново решение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #7 Отговорено 21 Август, 2008 на някой да му е хрумвало някаква друга идея? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #8 Отговорено 21 Август, 2008 (Редактирано) Току що ми хрумна: Прекъсваш удобен за теб маркуч, през който циркулира водата от вътрешния кръг на охл. система. Правиш си един подходящ тройник - метална тръба с отвор с резба за датчика и два щуцера за присъединяване към срязания маркуч от охлаждането (виж рисунката). Свързваш тройника там където си прекъснал маркуча и си в играта Не съм наясно при твоя мотор, дали има подходящ за целта маркуч, през който да циркулира водата от вътрешния кръг. Другия вариант е да направиш този номер, като прекъснеш връщащия маркуч, към радиатора, близо до мотора. Пиши да изясним става ли номера Редактирано 21 Август, 2008 от emod Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #9 Отговорено 23 Август, 2008 варжи се за марку4ите на радиатора на парното,троиници се продават по 2-3 лв,от там хва6тат вода като слагат газовите уредби Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове