bitex100 1 #1 Публикувано 1 Август, 2008 Имам Д16З6 5ген. и мисля че 14/100 км градско с нормално каране е много. Бихте ли ме посъветвали какво да направя. Нямам светеща жълта лампа на таблото и грешки също. Единствено оборотомера до 3000-3500 об. не мери точно т.е. като съм към 3000 той е на 1200 об. примерноБлагодаря ви предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 1 Август, 2008 Много е, аз със този двигател съм правил най-много 11-12/100 градско. последно имах разход към 9/100 градско.Започни със смяна на консумативи - горивни филтри, въздушни филтри. провери дали двигателя мове да диша нормално през резонаторите на входящия колектор. Дали поддържа добра работна температура, да не би да изтива при дълго каране заради термостат? Ресетни си ECU и провери дали ламбда-сондата връща волтаж в граници. Пробвай да я изключиш дори от буксата, покараи без нея.На първо четене това ми идва... че караш на богата смес или трудно дишане на двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bitex100 #3 Отговорено 1 Август, 2008 Консумативите съм ги сменил всичките, ламдата - пробвал без нея и няма промяна а за термостата да ще го сменям тези дни. Но мисля че от 14 на 9 от термостата?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iXi 0 #4 Отговорено 1 Август, 2008 На мен лично ми дава толкова (13,5 ). Всички датчици работят изправно и горивната смес си наред - проверено.Двигателя ми работи при 92-95 градуса, просто киснеш ли по светофарите - това е резултата. Колегата Informer има същата кола като моята и той кара градско, но не през центъра в час пик като мен - неговата пада и до под 10. Та има значени от къде минаваш и кога. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bitex100 1 #5 Отговорено 1 Август, 2008 (Редактирано) Да и това съм пробвал, само извънградско не съм излизал защото ме е страх колко ще даде иначе бетон 14 незнам трябва явно чичо доктор. Първо ще сменя термостата. Редактирано 1 Август, 2008 от bitex100 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #6 Отговорено 1 Август, 2008 А като ви сипят 10 литра гориво, знаете ли колко в същност са ви сипали. Ей това доста влияе на разхода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #7 Отговорено 1 Август, 2008 (Редактирано) не е добре 14:) на ръчка даже трудно стига до толкова 8 гори моита градско с нормално каране до 2500-3000 оборотатермостата 1-2 вдига отгоре ( аз на моито вти съм тествал карах около месец с повреден.. и гореше 11-11.5 като го смених 9.5-10) Редактирано 1 Август, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bitex100 1 #8 Отговорено 1 Август, 2008 Кажете тогава къде да я погледнат и да разберат от къде дава 14 - моля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #9 Отговорено 1 Август, 2008 (Редактирано) добре беше да пише от кои град си евентуално колегите от посочения град ще те насочат точно Редактирано 1 Август, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bitex100 1 #10 Отговорено 1 Август, 2008 От София - извинете не съм си дооформил профила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vallski 0 #11 Отговорено 1 Август, 2008 ами за начало пробвай да зареждаш от друга бензиностанция другото е ако имаш букса за компютър най-добре да ти я закачат някъде и ще се разбере защо вдига разхода - може да ти подържа постоянно високи обороти и затова да харчи. термостата наред ли е, понякога е заради него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest YordanIvanov #12 Отговорено 1 Август, 2008 колега:1. 14 на 100 в час пик в София е нормално2.Много зависи колко ти е тежак крака3.Никога не знаеш колко ти сипват от бензиностанцията4.Меренето на разхода като сипеш до горе и после пак до горе не е много обективно щото: -на различна бензиностанция(колонка) не се знае дали ти сипват същото количество -всеки дето сипва бензин винаги може да ти налее повече след като спре пистолета да сипва5.Отиди на ЕДНА БЕНЗИНОСТАНЦИЯ, сипи си ТИ до горе, КАРАЙ, и като се върнеш ОТИДИ ПАК НА СЪЩАТА и пак си сипи ТИ до горе.Но сипвай по един и същ начин.Като спре пистолета не сипвай повече.6.АКО ПАК Е ДЪРВЕНО ПОЛОЖЕНИЕТО тичай в ОМБРЕ сервиз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest F20A4 #13 Отговорено 1 Август, 2008 А ти как го засичаш? На око по бензиномера е трудно, макар че такъв разход и на око трябва да личи. Къде зареждаш? От самия бензин има голямо значение за разхода. Аз зареждам от известно време само на лукойл и ако се случи другаде ми се вдига разхода! Иначе прелюда ми харчи към 12, макс 13 чисто градско-задръстено с клима Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #14 Отговорено 1 Август, 2008 Ето точно за такива случаи като твоя направихме бордовия компютър, защото човек не може да е сигурен дали разхода който е засякъл е реален. Дефакто може да те лъжат на бензиностанцият и ти да смениш половината неща по колата и резултата както се досещаш ще е равен на 0 Сега моя опит е показъл, че 14/100 е нормален разход само ако караш в центъра по малките улички и в задръстване, иначе ако няма коли, например нощем, мога да падна и на 6/100, всичко е много относително. Отделно с различен бензин ми прави различен разход, като разликата варира до 15-20%, което не е малко.Моят съвет е да я засечеш на дълъг път, някъде извън града, ако разхода ти е 6-7, значи колата си е добре и няма какво повече да направиш. Другото което се сещам е някакъв проблем в охладителната система и датчиците и по-богата смес като резултат... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivoto 0 #15 Отговорено 1 Август, 2008 За по-прецизно замерване по метода "пълно - пълно" аз бих препоръчал и двата пъти да я пълниш от едно и също приблизително ниво в резервоара. Ако напълниш до горе (до автом. изкл. на колонката) от ниво 5 л., после минеш 100 км. и пак напълниш до горе (до автом. изкл. на колонката) може и да не е съвсем вярно. Защото при първото пълнене наливаш 40 л. в един празен резервоар и бензина се пени повече - съответно датчика на пистолета може да се "излъже" да изключи по-рано. При второто зареждане вече доливаш само 6-10 л. и имаш по-малко пенене на бензина. Тоест при тази схема може да ти се струва че си качил няколко литра повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bitex100 1 #16 Отговорено 1 Август, 2008 Много ви благодаря - значи ще я пробвам извънградско но първо ще сменя термостата. Сипвам само в ОМВ и само на една бензиностанция и на 100% ми дава 14/100 и то не в час пик и после ако не стане ще се вслушам в съвета за бате Омбре... - а за 6-7 извънградско с каква скорост трябва да се кара 100-120 ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #17 Отговорено 1 Август, 2008 (Редактирано) 7 на ~130.. ; 6 на ~110 Редактирано 1 Август, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koki4a 0 #18 Отговорено 2 Август, 2008 Вземи си провери вакумния маркуч на бензиновия регулатор да не би да се е скъсал,намира се отгоре на бензиновата рейка.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dotz 4 #19 Отговорено 3 Август, 2008 и по-добре смени бензиностанцията ,аз карам ф20а4 и от омв си гори 13,от петрол 10,тази разлика не си я измислям,а е пеална!успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koki4a 0 #20 Отговорено 4 Август, 2008 14 не е реално освен ако имасх дупка в резервоара,дори и със скапано гориво пак не можеш да докараш този разход,определено имаш проблем.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OXYGEN 0 #21 Отговорено 4 Август, 2008 Абе хора, гледайте първо от кой град е човека...Не се очудвам, че почти всички с мнение за висок разход не са от София...Елате покарайте тук и пак да коментираме.Според мен вече е невъзможно да се каже конкретен разход за софийско градско каране. Няма да има 2 еднакви замервания...и това 14 през седмицата ако е си е нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове