wwwolfish 0 #1 Публикувано 1 Август, 2008 Здравейте,Искам да се опитам сам да си почистя IACVто и дроселовата клапа.Прочетох подобна тема,но не ми стана съвсем ясно.Двигателя е Д16А8.Как точно се сваля IACVто на този двигател.И какво влиза в него.Не виждам маркучи или сигурно са отдолу.Каква е последователността на работа.А за почистване на дроселовата клапа трябва да извадя големия маркуч,който влиза в инжекционната система и след това просто да пръсна вътре?Разглобява ли се още нещо?Благодаря. Двигателя губи обороти когато го запаля горещ и след две минути всичко е ОК.Надявам се след почистването да се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 1 Август, 2008 Пробваи първо само EACV да почистиш, сваля се лесно. На 2 болта от зад, и 2 маркучета от доло. Най-добре на студен двигател го свали, за да няма налягане в охладителната система. Някои го пръскат със WD-40 в отворите, и после изплакваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #3 Отговорено 1 Август, 2008 (Редактирано) Каквото и да правиш, чисти IACV САМО с мазни субстанции като WD40... не искаш да го плакнеш с вода, нито със съпун или спирт. На мен ми казаха така - взимаш едно флаконче WD40, като свалиш клапана го пълниш първо от едната страна докато не прелее. Оставяш го 10-15мин. без да го пипаш, след това изсипаш съдържанието и пълниш от обратната страна. Повтаряш времевия интервал и монтираш обратно.Това беше за моя мотор, и за моята генерация EG. За EK не знам как стоят нещата, но сигурно няма да е по-различно от два болта и маркучетата за охлаждането му. Сваля се лесно, стига да имаш хубави гаечни ключета. П.П.: Все не мога да запомня пълното наименование на клапанчето, и затова не се сещам дали беше точно IACV или ЕАCV. Редактирано 1 Август, 2008 от ShEfA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #4 Отговорено 1 Август, 2008 (Редактирано) EACV (Electronic Air Control Valve) и IACV (Idle Air Control Valves) е едно и също И няма проблем да се мие с вода, аз моето бая съм го киснал Важното е после да се омасли да не е съвсем сухо Редактирано 1 Август, 2008 от vex Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwwolfish 0 #5 Отговорено 1 Август, 2008 А дроселовата клапа как се чисти?Какво се разглобява? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
casper 0 #6 Отговорено 21 Август, 2008 Благодаря за отговорите как се чисти клапана...Ако може някой да напише и как става това с дроселовата клапа?Само маркуча от филтара ли трябвва да се свали и да се пръска с нещо или...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
caesar 0 #7 Отговорено 21 Август, 2008 Може ли някой да даде снимка на това IACV или EACV, защото за тоя двигател 14а8, IACV не е такъв какъвто до дават в книгите за другите двигатели на Сивиците. Възможно е аз да не мога да го намеря къде е на моята кола. За информация колата ми е Сивик 1.4 ис, 1997, хечбек, англиска сглобка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове