Wardog 25 #1 Публикувано 1 Август, 2008 Здравейте колеги, днес, т.е. вече вчера, отидох на работа. Паркирах си колата - всичко ок. След около 10-15мин реших да я преместя, защото бях спрял малко кофти. Запалих колата, направих 2-3 метра напред, след което включих задна. Пуснах малко по-рязко съединителя (ех тези спортни педали...) и колата изгасна - ОК. Завъртях ключа, аха да запали и не успя. Викам си "... я да му се невиди...". Пробвах пак и пак и пак - върти та се къса, ама само дотам. Миналата година като купих колата имаше проблем с бензиновата помпа - работеше когато си иска и реших, че пак е от нея и след работа ще я чукна (както правех миналата година преди да ми я оправят в сервиза на Омбре) и ще запали - да ама не. Вечерта след работа ме издърпаха до един приятел и след като проверихме дали стига ток до свещите се оказа, че не стига. Намерих доста теми отностно подобни проблеми и като че ли всичко сочи към така известното на голяма част от вас главно реле. Въпроса ми е - моят проблем може ли да е свързан с това реле!? При проблем с главното реле, доколкото разбрах от другите теми, след изчакване от около 10-15мин, би трябвало колата да запали. Другото, което ме навежда на мисълта, че може да не е от това реле е, че то контролира и бензиновата помпа, а при мен тя работи - чувам я да се включва и изключва, след което гасне и лампичката на таблото. Та... може ли да е проблема в релето или ще трябва да си записвам час при Омбре и да съм без кола няколко дни и да ми се прецакат плановете за пътуване....... Благодаря на всички за отделеното време и се извинявам, че отново ви занимавам с пустото Главно реле Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #2 Отговорено 1 Август, 2008 ами то релето се презапоява точно за 5 минути ако можеш да работиш с поялник. пробвай и ако проблема не се оправи ще знаеш че не е било от него !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pit 1 #3 Отговорено 1 Август, 2008 (Редактирано) при мен го имах същия проблем излезе че е една бубина Редактирано 1 Август, 2008 от pit Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Nikolcho #4 Отговорено 1 Август, 2008 Колега при така описания проблем най вероятно е сдала багажа бобината или комутатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest G_M #5 Отговорено 1 Август, 2008 Приятелче за бобина си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Wardog #6 Отговорено 1 Август, 2008 Ами да ви кажа и аз така си помислих, поради факта, че горивната помпа работи. Ще си запазя час при Омбре и ще видим дали ще се размина само с бобина или и комутатора ще е за смяна.Благодаря ви за мненията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове