ГОГИ 0 #1 Публикувано 31 Юли, 2008 ЗДРАВЕИТЕ НА ВСИЧКИ въпросът ми е къде точно се намират разликите между атмосверния у турбо двигателя и какво трябва да се направи зада заработи атмосверен двигател с ТУРБО какво трябва да се смени БУТАЛА,БИЕЛИ,ЛАГЕРИ,ИСПУСКАТЕЛНИ ТРЪБИ КАКВО ОЩЕ по електрониката бута ли се или не и каква е разликата между степента на сгъстйване и компресията на двигателя нека вси4ки коита са го правили и знаят важни подробности да се включат благодаря за отговорите предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest street_force #2 Отговорено 31 Юли, 2008 колега зависи на какъв буст искаш да я караш .. ако искаш пиши лс да ти обеснявам подробно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spezov 63 #3 Отговорено 1 Август, 2008 Ей не пишете не лично искам и аз да зная защо ще му обясняваш на лична като ако го напишеш тук от информацията ще се възползват повече хора ! моля нека тук да са обясненията за да мога поне аз да науча нещо ще ми е от полза сажелявам за иии само !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ГОГИ 0 #4 Отговорено 1 Август, 2008 ПРАВ СИ БРАТЛЕ ТЕМАТА ЩЕ СТАНЕ МНОГО ИНТЕРЕСНА НЕКА ВСЕКИ НАУ4И ТОВА КОЕТО ГО ИНТЕРЕСУВА. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ГОГИ 0 #5 Отговорено 1 Август, 2008 И КАКВО ОЗНАЧАВА БУСТ ЧЕ НИЩО НЕ МИ ГОВОРИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest street_force #6 Отговорено 2 Август, 2008 И КАКВО ОЗНАЧАВА БУСТ ЧЕ НИЩО НЕ МИ ГОВОРИНалягането което е образувано от копресора след дросел клапата .иначе предпочитам на всеки да отговоря индувидуално на неговите въпроси отколкото да пиша тук общи неща за тва на ЛС Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spezov 63 #7 Отговорено 2 Август, 2008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koki4a 0 #8 Отговорено 2 Август, 2008 (Редактирано) Купуваш си турбо кит за твоя мотор,преди това проверяваш дали буталата ти ще издържат на боост около 0.5 бара.После си купуваш боост контролер за регулираш бооста,слагаш по големи инжектори бензинова помпа и най накрая си взимаш друга електроника или ти чипосват оригиналната да подава повече гориво,това е... Редактирано 2 Август, 2008 от koki4a Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 323f-fan #9 Отговорено 2 Август, 2008 Колкото да си купиш още една кола като твоята Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest street_force #10 Отговорено 2 Август, 2008 ми по скоро илиза около 3 4 хиляди лева ако не ис купуваш готов кит буталата държат на 0.5 пробвал съм на такъв мотор кат твоя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Майната #11 Отговорено 2 Август, 2008 излишна работа - има акорд купе с 3000сс двигател и 200кс, това е по-добрия вариант от 2000+ турбо и като издръжливост и като разход, мощността ще е същата (147кс+40%), да не говорим за ползите от голямата кубатура.... а с парите за турбо си плати акциза и си готов с години напред...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ceco_accord #12 Отговорено 2 Август, 2008 Прав е МАЙНАТА , а тая я дай на някой хрисим човечец да и се радва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
street_force 22 #13 Отговорено 3 Август, 2008 излишна работа - има акорд купе с 3000сс двигател и 200кс, това е по-добрия вариант от 2000+ турбо и като издръжливост и като разход, мощността ще е същата (147кс+40%), да не говорим за ползите от голямата кубатура.... а с парите за турбо си плати акциза и си готов с години напред......ми незнам ама а на бас че тоя 3000 кубиков акорд ще му напукам петите с един прелюд 2000+турбо на ГАЗ !! и после ще си говорим кои е по добрия варянт и другото също може да се мерим на икономия щот съм сигурен че прелюда ще харчи по малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spezov 63 #14 Отговорено 3 Август, 2008 Хаха момчета то много неща са по добрия вариант ама пуста Гъзария .... друго си е да чуваш торбинката под капака, но си мисля за мойто 1.4ис има ли смисъл изобщо а и седя и гледам китовете от америка по и беи 800 долара мисля че беше със всичко със електроника всичко целия поне от това което аз видях макар че с докарване ще излезе много макар че имам човек който може да ми го докара ... Въпроса е има ли смисъл на това двигателче няма ли да изпържа всичко вътре да пробия някое бутало Ако говоря глупости не ми обръщайте внимание затова питам макар че маи малко превзех на колегата темата да ме извини Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest spezov #15 Отговорено 3 Август, 2008 Хаха момчета то много неща са по добрия вариант ама пуста Гъзария .... друго си е да чуваш торбинката под капака, но си мисля за мойто 1.4ис има ли смисъл изобщо а и седя и гледам китовете от америка по и беи 800 долара мисля че беше със всичко със електроника всичко целия поне от това което аз видях макар че с докарване ще излезе много макар че имам човек който може да ми го докара ... Въпроса е има ли смисъл на това двигателче няма ли да изпържа всичко вътре да пробия някое бутало Ако говоря глупости не ми обръщайте внимание затова питам макар че маи малко превзех на колегата темата да ме извини До 0.5 бара няма да има проблем но ако вдигнеш повече може да има БУМ.Купи си и ковани буталца.....Да бе кованите буталца със кованите биелки комплект 900левчета ако не се лъжа макар че тогава мисля че ще може да се надуе още друго ми е интересно няма ли да се спука блока на 1.4 бара налягане мисля, че на толкова ги правеха ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ГОГИ 0 #16 Отговорено 3 Август, 2008 3000 4000 ХИЛЯДИ ЛЕВА НЕ СА ЧАК ТОЛКОВА МНОГО НО НЕ СА И МАЛКО А АКО НЕ ИЗВАДИМ ПОНЕ 200CV НЯМА СМИСЪЛ. КОИ МОЖЕ ДА НАМЕРИ 200 КОНЯ МОТОР КОЛКО ЩЕ СТРУВА И ЩЕ ПАСНЕ ЛИ НА ЦЯЛАТА ИНСТАЛАЦИЯ ,ИСКАХ ТУРБО ЗЩОТО МНОГО МИ РАДВА ДУШАТА СТАВА КОРЕННО РАЗЛИЧЕН ДВИГАТЕЛ И СЕ РАЗВЪРТА МНОГО ЯКО КОЛАТА Е МАЛКО ТЕЖКА И ИЛИПСВА МОШНОСТ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ГОГИ 0 #17 Отговорено 3 Август, 2008 МОЖЕ ЛИ НЯКОИ ДА МИ ДАДЕ ЦЕНА НА ТУРБО КИТ ЗА ТОЗИ МОТОР СЪС ВСИЧКИТЕ МУ ПОДРОБНОСТИ ЧЕ АС НЕ СЪМ В БЪЛГАРИЯ И МИ Е ТРУДНО ДА ТЪРСЯ КАКВОТО И ДА БИЛО ВИЕ СТЕ ЕДИНСТВЕНАТА МИ ВРЪСКА БЛАГОДАРЯ ОЩЕ ВЕДНЪЖ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
street_force 22 #18 Отговорено 3 Август, 2008 сами турбо кит за онда илиза около 2500 лв и другото е електроника на 0.5 би трябва да си чукне 200 коня без проблем повече не трябва да се надува тоя мотор с стоковата карантия че става проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #19 Отговорено 3 Август, 2008 3000 4000 ХИЛЯДИ ЛЕВА НЕ СА ЧАК ТОЛКОВА МНОГО НО НЕ СА И МАЛКО А АКО НЕ ИЗВАДИМ ПОНЕ 200CV НЯМА СМИСЪЛ. КОИ МОЖЕ ДА НАМЕРИ 200 КОНЯ МОТОР КОЛКО ЩЕ СТРУВА И ЩЕ ПАСНЕ ЛИ НА ЦЯЛАТА ИНСТАЛАЦИЯ ,ИСКАХ ТУРБО ЗЩОТО МНОГО МИ РАДВА ДУШАТА СТАВА КОРЕННО РАЗЛИЧЕН ДВИГАТЕЛ И СЕ РАЗВЪРТА МНОГО ЯКО КОЛАТА Е МАЛКО ТЕЖКА И ИЛИПСВА МОШНОСТЕла да ти дам 200 коня изцяло оборудван 2,2 Втек мотор,а ако си мераклия после си го турбинирай.0878 428755.Имам и друга оферта Хондата от Подписа ми 2.0 Vtec Turbo със сменена карантия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spezov 63 #20 Отговорено 3 Август, 2008 Аиде някой да ми каже има ли изобщо смисъл от турбиниране на моито детенце ? какви стойностти може да стигне ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
street_force 22 #21 Отговорено 3 Август, 2008 смизъл винаги има въпроса е имаш ли пари ,а за стоинотите колко пари имаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spezov 63 #22 Отговорено 4 Август, 2008 Имам един въпрос за всеки модел ли има турбо или то е универсално ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koki4a 0 #23 Отговорено 4 Август, 2008 (Редактирано) Смисъл няма ако не сменяш карантиите и електрониката,тоест по евтино ще ти излезе да си взвемеш направо един мотор около 200 к.с.Х22 или нещо подобно.. Редактирано 4 Август, 2008 от koki4a Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spezov 63 #24 Отговорено 4 Август, 2008 (Редактирано) Добре да кажем взема друг мотор емии не тряа ли да сменя също половината вътрешностти на колата електорники генерации глупости а и ако не се бъркам като я карам спокойно няма да ми прави такъв разход като онази Редактирано 4 Август, 2008 от spezov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest koki4a #25 Отговорено 4 Август, 2008 Мда трябва но това е включено в цената на мотора... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
street_force 22 #26 Отговорено 4 Август, 2008 кое е включено в цената трансплантацията ли щот принципно цена за трансплантация на мотор варира между 1200 и 1500 лв а за турбо конверсията електрониката задълже се сменя или се преправя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #27 Отговорено 4 Август, 2008 Добре да кажем взема друг мотор емии не тряа ли да сменя също половината вътрешностти на колата електорники генерации глупости а и ако не се бъркам като я карам спокойно няма да ми прави такъв разход като онази Еее хем да е 200 коня хем да гори като за 1.4 как да стане? Ако си вземеш цял Swap Н22 там влизат: двигателя с двата колектора, скоростната кутия, ЕКУ-то, жиците или wiring loom както му се вика, полуоските и от време на време радиатор и кутията за въздушния филтър. Обаче тоя мотор няма да влезе в твоето купе без преправяне на стойките за двигателя отделно ще трябва да си платиш монтажа и ремонта на двигателя (това последното ако искаш всичко да е ОК). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
street_force 22 #28 Отговорено 4 Август, 2008 Добре да кажем взема друг мотор емии не тряа ли да сменя също половината вътрешностти на колата електорники генерации глупости а и ако не се бъркам като я карам спокойно няма да ми прави такъв разход като онази Еее хем да е 200 коня хем да гори като за 1.4 как да стане? Ако си вземеш цял Swap Н22 там влизат: двигателя с двата колектора, скоростната кутия, ЕКУ-то, жиците или wiring loom както му се вика, полуоските и от време на време радиатор и кутията за въздушния филтър. Обаче тоя мотор няма да влезе в твоето купе без преправяне на стойките за двигателя отделно ще трябва да си платиш монтажа и ремонта на двигателя (това последното ако искаш всичко да е ОК). и ково излиза 1500 монтаж + 2200 двигател + 800 ремот на двигателя +500 непредвидими раходи .. кво стана 5к ебал съм го аз за тва моите коли си ги правя турбо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #29 Отговорено 4 Август, 2008 Стана стра6но.1200 за суап ми се виждат доста.Тука в провинцията е по-евтинко.Съвсем слу4айно имам и стойки с тампони за суап на Х22 в 6-та г-Engine Mount Kit Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
street_force 22 #30 Отговорено 5 Август, 2008 (Редактирано) ми бате в сф ти зимат 500 600 лв за сваляне на мотор без скорости 400 за демонтаж скорости и полуоски и още 200 ако се правят лапи и тн Редактирано 5 Август, 2008 от street_force Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове