Jump to content

Recommended Posts

Колеги от известно време насам губя течност. Преди няколко дена ходих на моренце и загря точно преди да стигна. Спрях я и веднага отворих капака и видях, че хвърля от разширителния съд. Днес отидох да я види майстор с ясната мисъл, че съм за гарнитура... но той каза, че по-скоро може да е от капачката понеже ако е било от гарнитура щяло да надуе тръбите.. Имате ли идея дали мога да ползвам капачка от друга кола (разбира се 1.1).. Утре ще потърся оригинална да закупя.. но идеята ми е ако има някакви съвместими да ползвам само за пробата..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега по принцип това че ти надува ... разширителния съд е класическо за гарнитурка.... но щом си ходил... на маистор и ти е казал че от капачката там сащо има клапанче с една гумичка прецакали се става лошо.... 2. да не те плаша но сащо така ако термостата... не ти отваря на време задаржа също може да прави беля... следи е внимателно ... ако не ти е в час термостата при отваряне на големият краг мотора се затормозява повече видимо се вижда ... в купето няма да го усетиш... но погледни като вдигне температура.... като доиде... време да отваря големият круг дали се получава едно незнам и аз как да го обесня падане на обороти... трябва да е леко и за секунди... ... следи водата.. в охладителната система ако си губи лошо бегаи на маистор .... термостата сащо не скъп подмениго да ти е мирна главата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз си мисля, че е от гарнитурата, но ще пробвам както каза майстора със капачката. Днес поръчах и тъкмо си викам изненадващо бързо ( в същия ден на поръчката) дойде самата капачка от Варна, но се оказа че не са донесли такава каквато трябва да е (в някои магазини направо ме отпратиха като чуха за капачка на радиатор и то на Сивик..). Сега чакам събота. А иначе относно термостата, майстора изчака 4 включвания на перката и слушахме двигателя.. определено не е от там. Дано се окаже капачка, но честно казано ме съмнява.. А това за маркучите вярно ли е? Значи видях, че майстора опипваше маркуча на малкия кръг, тоя който е отгоре и влиза в радиатора. Каза, че ако има нещо на гарнитурата той трябва да се надува, да става твърд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помогнете с капачка за радиатор, явно в бг няма :) . Питах на няколко места в града, но не можах да намеря дори с поръчка... В един магазин дори ми я снимаха ;) .. и ужким са търсили във Варна, днес отивам да проверя - "ами съжалявам, но не намерих..." Преди това бяха донесли някаква друга пак на 1.1, но не пасна. Бях в Русе вчера и там не можах да намеря.. Някой има ли идея от къде мога да поръчам и да имам тая скъпоценност наречена капачка за радиатор..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото в радиатора почнаха да изплуват някакви парченца от ластиче (уплътнение някакво). Розово или нещо от сорта на цвят.. За жалост не съм оглеждал преди това капачката и незнам дали е от там. Някакви идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако напишеш в профила от кой град си , можеше и да те напътим откъде да си купиш капачка. Това е ебаси елементарната част и се продава в 90/100 от магазините за авточасти!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега разбирам те напълно я погледни данеби да ти е сменян радиатора .Моя акорд го купих с радиатор NIssens и оригиналната капачка нестава карам с една измислена!!.

Редактирано от WILDMAN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прати снимка на твоята капачка и мога да ти изпратя такава ако е същата. имам една която не ми трябва, която със сигурност е 100% изправна.само че ако питаш мен не се занимавай с тая капачка, майстора ти няма опит с хонда за това си мисли че не е гарнитурата. за гарнитура си и колкото по-скоро я направиш, толкова по-добре. иначе виж си и водната помпа как е, ако е почнала да тече, сменяй я.

Редактирано от Shadow^Dancer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vakata7

карега и аз ги имах тия проблеми-сменявах капачки термостати датчици-излезе гарнитура, не си гуБи времето ми сменяй гарнитура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, след 140 няма "тяга" защото компресията бяга през гарнитурата. то и под 140 няма "тяга" ама по-малко се усеща. като сменяш гарнитура задължително накарай майстора да ти направи реглаж на клапаните. виж си водната помпа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...