biko 0 #1 Публикувано 30 Юли, 2008 Колеги от известно време насам губя течност. Преди няколко дена ходих на моренце и загря точно преди да стигна. Спрях я и веднага отворих капака и видях, че хвърля от разширителния съд. Днес отидох да я види майстор с ясната мисъл, че съм за гарнитура... но той каза, че по-скоро може да е от капачката понеже ако е било от гарнитура щяло да надуе тръбите.. Имате ли идея дали мога да ползвам капачка от друга кола (разбира се 1.1).. Утре ще потърся оригинална да закупя.. но идеята ми е ако има някакви съвместими да ползвам само за пробата.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #2 Отговорено 31 Юли, 2008 колега по принцип това че ти надува ... разширителния съд е класическо за гарнитурка.... но щом си ходил... на маистор и ти е казал че от капачката там сащо има клапанче с една гумичка прецакали се става лошо.... 2. да не те плаша но сащо така ако термостата... не ти отваря на време задаржа също може да прави беля... следи е внимателно ... ако не ти е в час термостата при отваряне на големият краг мотора се затормозява повече видимо се вижда ... в купето няма да го усетиш... но погледни като вдигне температура.... като доиде... време да отваря големият круг дали се получава едно незнам и аз как да го обесня падане на обороти... трябва да е леко и за секунди... ... следи водата.. в охладителната система ако си губи лошо бегаи на маистор .... термостата сащо не скъп подмениго да ти е мирна главата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
biko 0 #3 Отговорено 31 Юли, 2008 Ами и аз си мисля, че е от гарнитурата, но ще пробвам както каза майстора със капачката. Днес поръчах и тъкмо си викам изненадващо бързо ( в същия ден на поръчката) дойде самата капачка от Варна, но се оказа че не са донесли такава каквато трябва да е (в някои магазини направо ме отпратиха като чуха за капачка на радиатор и то на Сивик..). Сега чакам събота. А иначе относно термостата, майстора изчака 4 включвания на перката и слушахме двигателя.. определено не е от там. Дано се окаже капачка, но честно казано ме съмнява.. А това за маркучите вярно ли е? Значи видях, че майстора опипваше маркуча на малкия кръг, тоя който е отгоре и влиза в радиатора. Каза, че ако има нещо на гарнитурата той трябва да се надува, да става твърд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
biko 0 #4 Отговорено 2 Август, 2008 Колеги помогнете с капачка за радиатор, явно в бг няма . Питах на няколко места в града, но не можах да намеря дори с поръчка... В един магазин дори ми я снимаха .. и ужким са търсили във Варна, днес отивам да проверя - "ами съжалявам, но не намерих..." Преди това бяха донесли някаква друга пак на 1.1, но не пасна. Бях в Русе вчера и там не можах да намеря.. Някой има ли идея от къде мога да поръчам и да имам тая скъпоценност наречена капачка за радиатор.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
biko 0 #5 Отговорено 2 Август, 2008 Между другото в радиатора почнаха да изплуват някакви парченца от ластиче (уплътнение някакво). Розово или нещо от сорта на цвят.. За жалост не съм оглеждал преди това капачката и незнам дали е от там. Някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 49 #6 Отговорено 2 Август, 2008 Ако напишеш в профила от кой град си , можеше и да те напътим откъде да си купиш капачка. Това е ебаси елементарната част и се продава в 90/100 от магазините за авточасти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WILDMAN 1 #7 Отговорено 6 Август, 2008 (Редактирано) Колега разбирам те напълно я погледни данеби да ти е сменян радиатора .Моя акорд го купих с радиатор NIssens и оригиналната капачка нестава карам с една измислена!!. Редактирано 6 Август, 2008 от WILDMAN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #8 Отговорено 6 Август, 2008 (Редактирано) прати снимка на твоята капачка и мога да ти изпратя такава ако е същата. имам една която не ми трябва, която със сигурност е 100% изправна.само че ако питаш мен не се занимавай с тая капачка, майстора ти няма опит с хонда за това си мисли че не е гарнитурата. за гарнитура си и колкото по-скоро я направиш, толкова по-добре. иначе виж си и водната помпа как е, ако е почнала да тече, сменяй я. Редактирано 6 Август, 2008 от Shadow^Dancer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vakata7 #9 Отговорено 7 Август, 2008 карега и аз ги имах тия проблеми-сменявах капачки термостати датчици-излезе гарнитура, не си гуБи времето ми сменяй гарнитура Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #10 Отговорено 7 Август, 2008 колега, след 140 няма "тяга" защото компресията бяга през гарнитурата. то и под 140 няма "тяга" ама по-малко се усеща. като сменяш гарнитура задължително накарай майстора да ти направи реглаж на клапаните. виж си водната помпа! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове