rocnogap 113 #1 Публикувано 29 Юли, 2008 Колеги понеже смятам малко отпушване на двигателя да права та ме интересува много ли му е Ф63 ? Да не се получи обратен ефект ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #2 Отговорено 29 Юли, 2008 Много е.по добре сложи 60 външен тогава вътрешния ще ти е 56 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #3 Отговорено 29 Юли, 2008 прекалено много,аз на х22-ката съм с 58 и ми е много,не пове4е от 53 и 4 мах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #4 Отговорено 30 Юли, 2008 (Редактирано) 55 , ПОПРИНЦИП СЕ... СМЯТА СПОРЕД ОБОРОТИТЕ...и кубатура. Редактирано 30 Юли, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #5 Отговорено 31 Юли, 2008 55 , ПОПРИНЦИП СЕ... СМЯТА СПОРЕД ОБОРОТИТЕ...и кубатура.И конете ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest K1r1L #6 Отговорено 31 Юли, 2008 55 , ПОПРИНЦИП СЕ... СМЯТА СПОРЕД ОБОРОТИТЕ...и кубатура.И конете ... зависи дали си с турбо или не ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #7 Отговорено 31 Юли, 2008 Аз съм на 53.5 и мисля че ми е предостатъчно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmeq 37 #8 Отговорено 31 Юли, 2008 не сте прави всички,давам пример с моята кола д16з9 сток без генерация пускаме се с пежо 106 тея 120 коня ли кви бяха бие ме с 3 коли слагам колектор 4-2-1 с права тръба с вътрешен 63 колата полудя пускам се пак със същото пежо и му прая 3 коли вие си правете сметка 2 старта и 2та с по 3 коли,слагаи 63 и не му мисли ще видиш разликата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #9 Отговорено 31 Юли, 2008 !!! :beer: :D твоита кола не е напълно сток )) :P :P :P :P Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #10 Отговорено 31 Юли, 2008 освен обратен ефект друго няма да се получи с ф63,вместо да се качат най много да поизбягат 2-3 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #11 Отговорено 1 Август, 2008 (Редактирано) Не мисля, че 63 ще е чак толкоз страшно На Д13-ката сложих 55 (52 вътрешен) - генерацията е ок. Колега от форума беше експериментирал с 63 вънишен на Д15Б7 - ефектът определено беше добър. На Д16З6 63 определено не се отразяват по-лошоЧестно казано, досега не съм виждал случай на "обратния ефект" от голямото ф - като се замислиш, ако караш само по колектор (както на мен ми се случи за 2 дни) ф-то е... клонящо към безкрайност? Редактирано 1 Август, 2008 от nonamed Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ecs #12 Отговорено 1 Август, 2008 относно изпускателните системи акмо мога така да ... ги нарека тук там чувам от колеги че си изчислява... но как.... така и не разбрах ... някой ако подскаже с интерес ще следя темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #13 Отговорено 2 Август, 2008 Aз в4ера монтирах 55мм и по мое некомпетентно мнение за D15Z6 -114hp 55mm е много. Някои има ли си на идея ако сложа оригиналните траби дали има проблем или пак са прекалено малки след смяна на колекторите 4-2-1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #14 Отговорено 2 Август, 2008 (Редактирано) Aз в4ера монтирах 55мм и по мое некомпетентно мнение за D15Z6 -114hp 55mm е много. Някои има ли си на идея ако сложа оригиналните траби дали има проблем или пак са прекалено малки след смяна на колекторите 4-2-1.малки са предполагам че колекгора ти излиза 51 мм накрая (рядко има с 60мм)тоест под 51 ще спира ;газовете мисля че оригиналните вървят 42-5мм(траби) Редактирано 2 Август, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #15 Отговорено 2 Август, 2008 Aз в4ера монтирах 55мм и по мое некомпетентно мнение за D15Z6 -114hp 55mm е много. Някои има ли си на идея ако сложа оригиналните траби дали има проблем или пак са прекалено малки след смяна на колекторите 4-2-1.малки са предполагам че колекгора ти излиза 51 мм накрая (рядко има с 60мм)тоест под 51 ще спира ;газовете мисля че оригиналните вървят 42-5мм(траби)Незнам колко ми е колектора ама знам 4е се вкарах в голем филм с тая траба.Незнам по другите градове как е но в Благоевград 55мм е 20лв 1/м и 10лв на завои/кривка/ и като тегля 4ертата =205лв и 5кг НЕРВИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #16 Отговорено 3 Август, 2008 нераждавеика ли е това ако е е нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koki4a 0 #17 Отговорено 4 Август, 2008 Май да това е цената на неръждавейка.Скоро си взех обикновена тръба с дебелина 1.5 мм,прили4а много на неръждавейката,цена за 50 см беше 2 лева,не мисля че ще се издуха за 2 години.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #18 Отговорено 6 Август, 2008 нераждавеика ли е това ако е е нормално.Бе ебати нераждавеиката след като я лови магнит /според 1 разбирач/ иначе за 20лв/м поне алуминиева требва да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #19 Отговорено 6 Август, 2008 Колеги не забравяйте да слагате и резонаторни гърнета Мой личен опит - 4-2-1 над 56 вътрешен диаметър мисля , че беше + права тръба 63 мм външен диаметър + право ( или проходно се нарича ) спортно гърне на Тигър , е невъобразима шумотевица , нетърпима над 4000 борота , над 3000 оборота тонколоните почват да вибрират и 5 км пред мен и зад мен ме чуват Ако няма да си правите колите само за писта , а и ще ги карате постоянно не ви препоръчвам подобна схема Колега , ако посочените цени са за нераждавейки си ударил джак пот , аз плащах по над 25 лв преди 3 години Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #20 Отговорено 6 Август, 2008 Колеги не забравяйте да слагате и резонаторни гърнета Мой личен опит - 4-2-1 над 56 вътрешен диаметър мисля , че беше + права тръба 63 мм външен диаметър + право ( или проходно се нарича ) спортно гърне на Тигър , е невъобразима шумотевица , нетърпима над 4000 борота , над 3000 оборота тонколоните почват да вибрират и 5 км пред мен и зад мен ме чуват Ако няма да си правите колите само за писта , а и ще ги карате постоянно не ви препоръчвам подобна схема Колега , ако посочените цени са за нераждавейки си ударил джак пот , аз плащах по над 25 лв преди 3 годиниКолега каде беше преди 3-4 дена , щях да икономисам 200лв. при мен над 3500 оборота и бабките на 100 metra преси4ат улицата на спринт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #21 Отговорено 6 Август, 2008 EPoX , слагаш си 2-3 филтриращи гърнета ( питай колегата Демон какви по-точно ) и нещата ще се пооправят , но там пак си е поне по последни данни по 50-60 лв за гърне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #22 Отговорено 7 Август, 2008 значи на барзо да кажа алминизирана траба демек с алм... покритие цена на едро от софия до колкото знам е 15лв на дребно... от някаде ... е 20 лв за харабиски траби идва над 25-30 лв .... колената черните не се сештам колко ми струват... за колегите от Бс в изгрев сервизите които постават траби гарнета има и човек който се занимава с генераци тяхното поставяне сащо си купих и гарне от там за сичко поставено там човекат си ми написа гаранция... за 1 год на цялта генераци което мисля че е доста добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове