Jump to content
rocnogap

Д16з6 Ф63 ?

Recommended Posts

Колеги понеже смятам малко отпушване на двигателя да права та ме интересува много ли му е Ф63 ? Да не се получи обратен ефект ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е.по добре сложи 60 външен тогава вътрешния ще ти е 56 :boxed:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прекалено много,аз на х22-ката съм с 58 и ми е много,не пове4е от 53 и 4 мах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

55 , ПОПРИНЦИП СЕ... СМЯТА СПОРЕД ОБОРОТИТЕ...и кубатура.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

55 , ПОПРИНЦИП СЕ... СМЯТА СПОРЕД ОБОРОТИТЕ...и кубатура.

И конете ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

55 , ПОПРИНЦИП СЕ... СМЯТА СПОРЕД ОБОРОТИТЕ...и кубатура.

И конете ...
:) зависи дали си с турбо или не ;) ;) :P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на 53.5 и мисля че ми е предостатъчно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не сте прави всички,давам пример с моята кола д16з9 сток без генерация пускаме се с пежо 106 тея 120 коня ли кви бяха бие ме с 3 коли слагам колектор 4-2-1 с права тръба с вътрешен 63 колата полудя пускам се пак със същото пежо и му прая 3 коли вие си правете сметка 2 старта и 2та с по 3 коли,слагаи 63 и не му мисли ще видиш разликата :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

!!! :(:beer: :beer: :fun::(:D :D :(:fun::(:fun: твоита кола не е напълно сток ;))) :fun::(:D:P :P :P :P :P :P :P :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

освен обратен ефект друго няма да се получи с ф63,вместо да се качат най много да поизбягат 2-3 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че 63 ще е чак толкоз страшно :) На Д13-ката сложих 55 (52 вътрешен) - генерацията е ок. Колега от форума беше експериментирал с 63 вънишен на Д15Б7 - ефектът определено беше добър. На Д16З6 63 определено не се отразяват по-лошоЧестно казано, досега не съм виждал случай на "обратния ефект" от голямото ф - като се замислиш, ако караш само по колектор (както на мен ми се случи за 2 дни) ф-то е... клонящо към безкрайност?:)

Редактирано от nonamed

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ecs

относно изпускателните системи акмо мога така да ... ги нарека тук там чувам от колеги че си изчислява... но как.... така и не разбрах ... някой ако подскаже с интерес ще следя темата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз в4ера монтирах 55мм и по мое некомпетентно мнение за D15Z6 -114hp 55mm е много. Някои има ли си на идея ако сложа оригиналните траби дали има проблем или пак са прекалено малки след смяна на колекторите 4-2-1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз в4ера монтирах 55мм и по мое некомпетентно мнение за D15Z6 -114hp 55mm е много. Някои има ли си на идея ако сложа оригиналните траби дали има проблем или пак са прекалено малки след смяна на колекторите 4-2-1.

малки са предполагам че колекгора ти излиза 51 мм накрая (рядко има с 60мм)тоест под 51 :) ще спира ;газовете мисля че оригиналните вървят 42-5мм(траби) Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз в4ера монтирах 55мм и по мое некомпетентно мнение за D15Z6 -114hp 55mm е много. Някои има ли си на идея ако сложа оригиналните траби дали има проблем или пак са прекалено малки след смяна на колекторите 4-2-1.

малки са предполагам че колекгора ти излиза 51 мм накрая (рядко има с 60мм)тоест под 51 :) ще спира ;газовете мисля че оригиналните вървят 42-5мм(траби)
Незнам колко ми е колектора ама знам 4е се вкарах в голем филм с тая траба.Незнам по другите градове как е но в Благоевград 55мм е 20лв 1/м и 10лв на завои/кривка/ и като тегля 4ертата =205лв ;) и 5кг НЕРВИ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нераждавеика ли е това ако е е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май да това е цената на неръждавейка.Скоро си взех обикновена тръба с дебелина 1.5 мм,прили4а много на неръждавейката,цена за 50 см беше 2 лева,не мисля че ще се издуха за 2 години....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нераждавеика ли е това ако е е нормално.

Бе ебати нераждавеиката след като я лови магнит /според 1 разбирач/ иначе за 20лв/м поне алуминиева требва да е :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не забравяйте да слагате и резонаторни гърнета ;) Мой личен опит - 4-2-1 над 56 вътрешен диаметър мисля , че беше + права тръба 63 мм външен диаметър + право ( или проходно се нарича ) спортно гърне на Тигър , е невъобразима шумотевица , нетърпима над 4000 борота , над 3000 оборота тонколоните почват да вибрират и 5 км пред мен и зад мен ме чуват ;) Ако няма да си правите колите само за писта , а и ще ги карате постоянно не ви препоръчвам подобна схема !!! Колега , ако посочените цени са за нераждавейки си ударил джак пот , аз плащах по над 25 лв !!!;) преди 3 години

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не забравяйте да слагате и резонаторни гърнета ;) Мой личен опит - 4-2-1 над 56 вътрешен диаметър мисля , че беше + права тръба 63 мм външен диаметър + право ( или проходно се нарича ) спортно гърне на Тигър , е невъобразима шумотевица , нетърпима над 4000 борота , над 3000 оборота тонколоните почват да вибрират и 5 км пред мен и зад мен ме чуват ;) Ако няма да си правите колите само за писта , а и ще ги карате постоянно не ви препоръчвам подобна схема !!! Колега , ако посочените цени са за нераждавейки си ударил джак пот , аз плащах по над 25 лв !!!;) преди 3 години

Колега каде беше преди 3-4 дена , щях да икономисам 200лв. при мен над 3500 оборота и бабките на 100 metra преси4ат улицата на спринт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EPoX , слагаш си 2-3 филтриращи гърнета ( питай колегата Демон какви по-точно ;) ) и нещата ще се пооправят , но там пак си е поне по последни данни по 50-60 лв за гърне ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи на барзо да кажа алминизирана траба демек с алм... покритие цена на едро от софия до колкото знам е 15лв на дребно... от някаде ... е 20 лв за харабиски траби идва над 25-30 лв .... колената черните не се сештам колко ми струват... за колегите от Бс в изгрев сервизите които постават траби гарнета има и човек който се занимава с генераци тяхното поставяне сащо си купих и гарне от там за сичко поставено там човекат си ми написа гаранция... за 1 год на цялта генераци което мисля че е доста добре :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...