teror1sta 43 #1 Публикувано 26 Юли, 2008 може да се радваш че го чуваш само тогава. Моята като я запаля е като дизел докато загрее. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #2 Отговорено 26 Юли, 2008 D15Z6 доколкото знам точно на 2500 излиза от икономичен режим и включва останалите 4 клапана.Шума ти се чува да е от главата ... да не си почупил нещо по Vtec-а ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #3 Отговорено 26 Юли, 2008 хубаво е да отидеш при някой който му чува да погледне да не е сериозен проблема. До сега съм виждал 2 втек-Е (единия моя) и на двата са износени едни "колчета" (не ги знам как се казват), който освобождават 2-рия клапан. Шумът който се чува е едно към едно с мръсен дизел (само че е по лекичко). Този шум се усилва като е студен двигателя, не са регулирани добре клапаните. След като загрее може да се каже, че изчезва. Също се чува мн ясно като е студен двигателя и подадеш газ. До (около) 2500 об. се чува едно мн звучно тракане. Като не подаваш газ заглъхва. та така де..... отиди да ти го погледне някой който му разбира да не е нещо друго. Ако е това .. май бяха 80 лв. на колче. Аз още не съм ги сменял и си пердаша така за сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilias 210 #4 Отговорено 26 Юли, 2008 D15Z6 доколкото знам точно на 2500 излиза от икономичен режим и включва останалите 4 клапана.Шума ти се чува да е от главата ... да не си почупил нещо по Vtec-а ?И на мен това ми мина през главата, но няма разлика в динамиката.До (около) 2500 об. се чува едно мн звучно тракане. Като не подаваш газ заглъхва.та така де..... отиди да ти го погледне някой който му разбира да не е нещо друго. Ако е това .. май бяха 80 лв. на колче. Аз още не съм ги сменял и си пердаша така за сега.Това с "колчетата" ми се струва напълно възможно в моя случай.Тракането при мен е единствено около 2500 оборота няма го в по ниските и в по високите и то само при температура около 1/4 по скалата на таблото като загрее изчезва, а на студен двигател не съм стигал до 2500 оборота и не знам на студено дали го има.Благодаря за отговорите момчета, при първа възможност ще я нося на сервиз да видим какво ще излезе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #5 Отговорено 26 Юли, 2008 (Редактирано) като пиша до 2500 об. има предвид, че и на ниски пак се чува. и под студен имам предвид напълно студен, Чак напълно загрял "млъква". То пак може да е това ама да е лек проблема още. Редактирано 26 Юли, 2008 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilias 210 #6 Отговорено 4 Август, 2008 (Редактирано) Днес я оставих в сервиза, който преди се е грижил за нея и най-рано утре ще има разяснение по проблема с тракането. Редактирано 4 Август, 2008 от ilias Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin_gk 216 #7 Отговорено 6 Август, 2008 Ако си разбрал от какво е чукането ще споделиш ли че и аз имам такъв проблем и искам да го оправя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitar Petrov 3 #8 Отговорено 6 Август, 2008 И при мен се появи този проблем след смяна на паслото. Като загрее колата чукането изчезва, повечето майстори казват че е нормално, след като не ми хаби масло. Маслото е Fust скоро смятам да сложа друго, мисля да е Repsol. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове